nöppönen Aktiivinen jäsen 13.05.2005 22 173 1 36 27.03.2008 #1 suomi24, irc-galleriaan ei saanut kuvia lisättyä, liberon sivuille ei pääse ollenkaan jne..
I ihkuraksupoksu Aktiivinen jäsen 17.09.2006 4 888 0 36 27.03.2008 #2 Meillä myös jo muutaman päivän tökkinyt, huutis, suomi24, tännekään en päivällä tahtonut päästä kirjautumaan jne.... Mikä nettiliittymä teillä?
Meillä myös jo muutaman päivän tökkinyt, huutis, suomi24, tännekään en päivällä tahtonut päästä kirjautumaan jne.... Mikä nettiliittymä teillä?
I ihkuraksupoksu Aktiivinen jäsen 17.09.2006 4 888 0 36 27.03.2008 #4 Ai jaa, no meillä on dna, mietin että onko niillä vaan jotain häikkää omissa yhteyksissään. Kun tuntuu että vaikka sivu sinänsä olisi ok, latautuu vaan pirun hitaasti, tai ei avaa ollenkaan. Muta joku suomi24 on kyllä jatkuvasti remontissa |O
Ai jaa, no meillä on dna, mietin että onko niillä vaan jotain häikkää omissa yhteyksissään. Kun tuntuu että vaikka sivu sinänsä olisi ok, latautuu vaan pirun hitaasti, tai ei avaa ollenkaan. Muta joku suomi24 on kyllä jatkuvasti remontissa |O
H hulipumpsis Aktiivinen jäsen 22.05.2006 7 279 0 36 27.03.2008 #5 meil on kans tökkiny muutaman päivän,ärsyttävää :headwall: