miks mulla ei toimi mitkään muut sivut kun tämä pirun kaksplus?!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja f
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitoin vian korjauksen niin vastaukseksi tuli seuraava: Kohteen ensisijainen DNS-palvelin (numerosarja)kanssa ei voi kommunikoida. osaako joku kertoa mitä tarkoittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
ihan sama juttu mulla, onko sulla soneran netti??

joo on. sonerallako se vika on? mä jo tongin laskuja että olenko jättäny maksamatta mut kerran tänne pääsee niin ei siitä voi olla kiinni...
 
juu.. ja täällä ei toimi koko koulun 200 konetta.. siis 2plussaan pääsee.. mutta google,yms ei toimi.. murr.. pitää kuullutta porukoille että nyt kaikki 2plussan sivuille ne toimii ;)
joka miehen lempisivusto :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
miksi mua ei naurata tää :( vituttaa kun olisi tekemistä ja sit tälläinen

no niin ois mullakin. :/ ärsyttää niin että teki mieli äsken purkaa veetutus hiireen. isäntä varmaan ois tykänny hyvää kun hiiri ois ollu tuhannen solmussa, "no kun netti ei toiminu..." :D
 

Yhteistyössä