F
f
Vieras
en pääse esim. googleen, irc-galleriaan, vauvat.nettiin.... ottaa niin hermoon!!!!! ja mesekään ei toimi! toimiiko muilla normaalisti?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:ihan sama juttu mulla, onko sulla soneran netti??
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Sama vika täällä... Kaksplus on kaapannut koko verkon eikä kukaan pääse enää ikuna muualle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:No kohta voi sanoa että ei ole muuta elämää kuin Kaksplus... (sen ihan oikean lisäksi siis...)
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:miksi mua ei naurata täävituttaa kun olisi tekemistä ja sit tälläinen
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:soittaako kukaan asiakaspalveluun..