A
"avuton"
Vieras
Miksi ihmeessä monet nettisivut on alkanut näyttämään oudoilta, ei kuvia ja luettelot kummallisesti. Artikkeleita ei näy ja esim vauvan av ei aukene ollenkaan mobiililla. Samoin tämä mitäs nyt on ihan outo ja vaikeaselkoinen.
Myös osa sanomalehtien sivuista.
Mitään asetuksia en tietääkseni ole muuttanut.
Myös osa sanomalehtien sivuista.
Mitään asetuksia en tietääkseni ole muuttanut.