Miksi nettisivut näyttää oudolta? (kännykällä?)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "avuton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"avuton"

Vieras
Miksi ihmeessä monet nettisivut on alkanut näyttämään oudoilta, ei kuvia ja luettelot kummallisesti. Artikkeleita ei näy ja esim vauvan av ei aukene ollenkaan mobiililla. Samoin tämä mitäs nyt on ihan outo ja vaikeaselkoinen.

Myös osa sanomalehtien sivuista.

Mitään asetuksia en tietääkseni ole muuttanut.
 
Kännykkä monesti kysyy, että haluatko siirtyä mobiiliversioon, joka on siis kännykälle / älypuhelimelle tehty sivuversio. Helpompi ja nopeampi käyttää.

Esim. m.iltalehti.fi on erilainen kuin www.iltalehti.fi
 
Mobiiliversio on tehty nimeomaan puhelimille, joissa ei ole samanlaisia resursseja. Ikäänkuin siistitty versio, koska muuten puhelimella selailu saattaisi kestää suhteettoman kauan tai olla epäkäytännöllinen koska näyttö ei ole yhtä iso.
 

Similar threads

Yhteistyössä