B badass Aktiivinen jäsen 05.01.2008 7 324 0 36 22.06.2008 #1 kun en pääse facebookiin enkä irc-galleriaan enkä aina gmailiinkaan? kun muille sivuille pääsen ihan niinku ennenkin en oo viikkoon päässy facebookiin..
kun en pääse facebookiin enkä irc-galleriaan enkä aina gmailiinkaan? kun muille sivuille pääsen ihan niinku ennenkin en oo viikkoon päässy facebookiin..
V vieras Vieras 22.06.2008 #2 Jos et täältä saa vastausta,kysy operaattorin as.palvelusta.Jos et soittaa halua,olisko siellä sivuilla joku ota yhteyttä kohta?
Jos et täältä saa vastausta,kysy operaattorin as.palvelusta.Jos et soittaa halua,olisko siellä sivuilla joku ota yhteyttä kohta?
B badass Aktiivinen jäsen 05.01.2008 7 324 0 36 22.06.2008 #3 oon tutkinu soneran ja telewellin sivut läpi nkä löytäny vastausta kysymykseeni. en voi pyytää yhteydenottoa sähköpostitse kun ei se mun sähköposti aukea, kai se on soitettava huomena.
oon tutkinu soneran ja telewellin sivut läpi nkä löytäny vastausta kysymykseeni. en voi pyytää yhteydenottoa sähköpostitse kun ei se mun sähköposti aukea, kai se on soitettava huomena.