Miks miehet on niin hemmetin putkiaivoja? Tai ainakin mun on...

Mansikkamäki

Jäsen
14.02.2007
285
0
16
Mä oon ollu 5,5 vuotta kotiäitinä ja koko kevään on ollu pää NIIIIN täynnä tätä hommaa. Ukon mielestä mun omaa aikaa on kun mä käyn ruokakaupassa tai koiran kans lenkillä.

Tämä on ihan kauheeta kun ihan oikeesti on koko ajan joku jaloissa pyörimässä ja jos ei ihan konkreettisesti jaloissa niin ainakin ääni kuuluu; ÄITI, ÄITI, ÄITI...

Mies on tosiaan niin tollo, ettei se älyä, että mä kohta häivyn ja jätän sen hoidettavaksi koko pesueen. Kun tulee kuppi täyteen niin se tulee. Ei vaan mies tajua, vaikka aika suorasanaisesti oon sanonu. Ja monesti.

Kiitos kun sain avautua ja anteeksi...

Niinhän se on, olet aivan oikeassa. Mutta tympii kun mies ajattelee, että aikuiselle ihmiselle muka riittäis pelkkä kotonaolo. Monesti päivän ainut aikuiskontakti on kaupankassa, joka ei välttämättä edes tervehdi.

No, ei tietenkään pidä. Tää tilane nyt vaan on pikkuhiljaa luisunu tähän.

Ja miehellähän on helppo olla kun on aina joku( minä) lasten kans niin voi mennä miten huvittaa.

Mut siis pointtihan oli, että se ei vaan tajua, vaikka olen sanonut monesti, että mulle ei vaan ihan riitä pelkkä kotona olo ja tarviin muutakin kuin lasten kitinöitä.

Uusimmat

Yhteistyössä