Miks mun pitää olla niin hemmetin vaalea ihoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
oon ihan valkoinen ku lakana... aina saan kuulla siitä miten kalpea oon.. "kyl sun pitäis olla enemmän ulkona, syötkö sä tarpeeks terveellisesti, ota ny vähän aurinkoo hyvä ihminen.." ja plaa plaa.. eikä kukaan tunnu tajuavan miten herkästi mä palan auringossa..enkä muuten ikään edes rusketu joten turha siinä auringossa on itseänsä ja luomiansa paistaa/käristää...

Olen samanlainen, vaikka rusketunkin omasta mielestä. Olen välillä tyytyväinen omiin selviin rusketusraitoihin, mutta sitten saa kuulla, että "sä oot niin kalpea, oot liikaa sisällä". Pohjaväirini on varmaan niin vaalea, ettei suomen kesä ehdi ruskettaa edes terveen väriseksi.

Oma kalpeus ei itseäni haittaa vaan se että muut sanovat siitä. Vähän sama asia kun jollekin tummaihoiselle joku sanoisi miksi on noin ruskea, onko aina auringossa vai häh. Ennen en edes ajatellut olevani kalpea, en kiinnittänyt siihen mitään huomiota.

Minä lopetin auringonoton, kun olin yhtenä kesänä oikein urakalla makoillut auringossa, mutta loman loputtua yksi työkaveri sanoi: "etpä ole tainnut paljoa ulkona olla tänä kesänä, kun olet niin valkoinen". Aivan sama siis...

Mä en myöskään saa ittelleni rusketusta pintaan, olen kyllä ulkosalla suht paljonkin, mutta kahden viikon aurinkomatkallakaan en saa ittelleni muuta kuin sellaiset rusketusrajat jotka näen vain itse... Onneksi en pala kovin usein!

Niin ja saan kesäisin kuulla sitä, että "sä oot ihan sairaan näköinen!"

Yhteistyössä