miks mä en tunne mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteeton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteeton

Vieras
mulla on hyvä työ,ihan mies ja kaikki mallillaan. Ollaan oltu kauan naimisissa ja meillä on ihanat lapset. Kuitenkin en tunne lapsiani enkä miestäni kohtaan mitään tunteita. Voi pettää ja rällätä ilman mitään omantunnontuskia.
Haluan taas rakastaa ja nauttia elämästä ja tajuta kuinka hyvin mun asiat on,apua!

Sä oot nähnyt sen elokuvan Levottomat.Sen jälkeen oli buumi että kaikki hoki,Mikään ei tunnu miltään..

On muuten toinenkin juttu,oot tunnekylmä.Se kuuluu narsistisen henkilön piirteisiin.
Eli oot psyykkisesti sairas.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
toinenkin juttu,oot tunnekylmä.Se kuuluu narsistisen henkilön piirteisiin.
Eli oot psyykkisesti sairas.

Kirjoituksesta käsitin, että hän on menettänyt tunteensa aikuisiällä, luultavasti lasten syntymässä. Viittaa vahvasti synnytyksenjälkeiseen masennukseen.

Masennut sai loppuunpalaminen tulis kyseeseen. Ootko käyny jutteleen lääkärille?

Ite kun koin loppuunpalamisen, niin tunneskaala oli vajaa... En tuntenu ääripäitä, mut kyllä mä jotain tunsin. Kaikki vaan oli jotenki pliisua. Sieltä ne voimakkaammatkin tuntet sit toipumisen myötä löyty. Onneks luotin vaistooni sillon, enkä takertunu tunteiden pliisuuteen (vaan hain apua)... En muuten ois enää mieheni kanssa ja varmasti harmittais.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Oletko edes kertonut miehellesi syrjähypyistäsi?eikö hänenkin ole oikeus tietää mitä olet tehnyt?

Minkä ihmeen takia satuttaisin häntä ja siirtäisin pahan olon häneen? Haluan pelastaa liittomme ja tuntea taas samaa rakkautta kuin ennen. Masennuksesta olen kärsinyt,mutta tällä hetkellä ei sekään pitäisi olla syy. Tämä on ihan kauheeta kun ei tunne katumusta,vihaa,eikä mitään

Yhteistyössä