Miks joku haluaa käyttää ainoastaan siteitä, eikä tampponeja? Tai tunnetteko ketään joka tekee näin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse tunnen yhden naisen joka käyttää vain siteitä, kun ei uskalla käyttää tampponeja. Ja sitten hän ravaa vessassa tunnin välein vaihtamassa sidettä, ettei vaan vuoda ohi tai haise. Kehoitin käyttämään tampponia niin ei olis tuollaisia ongelmia, mutta ei kuulemma vaan uskalla... :O
 
??
Minäkin käytän vain siteitä, en koskaan tamponeja.. Ja muuan pv kk jos vuotaa, niin ei se maailma siihen kaadu, että veskissä joutuu useemmin käymään. Ja joutuuhan sen tampooninkin vaihtaa, ei kai sitäkään nyt kovin montaa tuntia voi pitää vaihtamatta?!?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se tamponi on epämiellyttävä käyttää
siis miksi? Tuntuuko se siellä sun sisällä ekan 5minuutin jälkeen? Vai miksi?

Mulla ei ainakaan ole mitään tuntoa sisäpuolella. Heti laittamisen jälkeen voin tuntea hetken, kun sen pinta on vielä kuiva. Mutta sitten en enää ekan minuutin jälkeen. Ja pois ottaminen on epämiellyttävän tuntuista jos yrittää vetää sen pois liian kuivana. Eli sen täytyy olla sisällä tarpeeksi kauan että olisi verta täynnä ja tulisi liukkaasti ulos.
 
kuukuppi rules!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se tamponi on epämiellyttävä käyttää
siis miksi? Tuntuuko se siellä sun sisällä ekan 5minuutin jälkeen? Vai miksi?

Mulla ei ainakaan ole mitään tuntoa sisäpuolella. Heti laittamisen jälkeen voin tuntea hetken, kun sen pinta on vielä kuiva. Mutta sitten en enää ekan minuutin jälkeen. Ja pois ottaminen on epämiellyttävän tuntuista jos yrittää vetää sen pois liian kuivana. Eli sen täytyy olla sisällä tarpeeksi kauan että olisi verta täynnä ja tulisi liukkaasti ulos.
Tamponia ei suositella käytettäväksi 4 tuntia kauempaa kerrallaan, pitää vaihtaa joskus kuivanakin...
Kokeile säkin kuukuppia, sitten ihmettelet, miten joku voi käyttää inhottavia tamppooneja!

 

Yhteistyössä