Miks ihmeessä jotkut tyypit vaan jää ikuisesti ihon alle??

vieras
hyvin ymmärrän. Mulla on yksi mies sydämessäni edelleen. Olen onnellisesti naimisssa, kaksi lasta, elämä mallillaan. Mutta kerran kun ex:ni näin kaupungilla, sydän pysähtyi, henki salpautui, kurkustani pääsi vain pieni vingahdus: "Moi!"

En tiedä, en miestä enää rakasta, mutta jotain jäi ehkä selvittämättä, koskaan en takaisin ottaisi, mutta jotain jäi kuitenkin syvälle sydämen....
 
äiti83
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
Tajusin hyvinkin :D Aina rakkaus ei vaan riitä (tai sitten sitä on liikaa)...Toiset vain jää ikuisesti ihon alle...
Meillä ehkä se ettei saatu koskaan oikein tilaisuutta. Molemmat tykättiin ihan älyttömästi toisistamme, mut siin oli koko ajan jotain sählinkiä. Eli se juttu on edelleen kesken. Jos se juttu olis selkeesti alkanut ja loppunut niin ei se kai siel yksiössä asustelis (mun sydämessä).

Kolme vuotta sitä kesti, mut ei silti saatu mitään kunnollista aikaan. Sit se muutti monen sadan kilometrin päähän..

näin se kai on..
Jos et saa sitä jota rakastat, niin rakasta sitä jonka saisit niin kuin rakastaisit sitä jota et saanut.
 
äiti83
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Rupesin tosissani miettimään sitä omaani. Ja nyt mä poraan täällä silmät päästäni :'( Ei olis pitäny avata tätä aloitusta lainkaan :'( :'(
Mul vähän sama fiilis.. ei olis ptänyt avata.. pyörii nyt tuo tyyppi kokoajan päässä..
 
Minäkin tiedän mistä puhutaan. Kyllä oman nuoruuden tärkeitä ihmisiä rakastaa vieläkin, vaikka elämä on mennyt eteenpäin. Minä ainakin rakastan. Yllätyskohtaaminen monen vuoden jälkeen jonkun kanssa jossain Turun torilla, aiwan los Katastroof! :D Siellä ne kaikki tunteet on, omassa päässä ja sydämessä, eikä niitä kuulukaan pois saada. Pääasia, että on onnellinen nykyhetken kanssa. PISTE
 
nyyh
On se minunkin ihonalinen vaan välillä mielessä vaikka onnellista perhe-elämää vietänkin. Sitä vaan haluaisi tietää että onko sitä itse jättänyt jonkun jälkensä toisen ihon alle? Meillä kesti kaukosähläystä pari vuotta, mutta missään vaiheessa ei homma alkanut/loppunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Rupesin tosissani miettimään sitä omaani. Ja nyt mä poraan täällä silmät päästäni :'( Ei olis pitäny avata tätä aloitusta lainkaan :'( :'(
Mul vähän sama fiilis.. ei olis ptänyt avata.. pyörii nyt tuo tyyppi kokoajan päässä..
Sais edes hetkeksi...yks yö. Sekin riittäisi. Tai edes ajatus tai tieto siitä, etten ole täysin yhdentekevä hänelle...
 
Kimppa
Ymmärrän. Joidenkin kanssa on sellainen kemia, ettei se ikinä katoa. Se ei tosin tarkoita, että parisuhde toimisi tai että niiden kanssa haluaisi elää "koko lopun elämänsä"..
 
pph
Voih ihanaa kun muillakin samoja fiiliksiä, mä olen ajatellut että miksi minä tunnen näin, on perhe ja yms.mutta samat reaktiot täälläkin kun eräs tyyppi tuleepi vastaan.
 
pph
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Rupesin tosissani miettimään sitä omaani. Ja nyt mä poraan täällä silmät päästäni :'( Ei olis pitäny avata tätä aloitusta lainkaan :'( :'(
Mul vähän sama fiilis.. ei olis ptänyt avata.. pyörii nyt tuo tyyppi kokoajan päässä..
Sais edes hetkeksi...yks yö. Sekin riittäisi. Tai edes ajatus tai tieto siitä, etten ole täysin yhdentekevä hänelle...
Kuin minun kirjoitukseni!!! Nyyh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Rupesin tosissani miettimään sitä omaani. Ja nyt mä poraan täällä silmät päästäni :'( Ei olis pitäny avata tätä aloitusta lainkaan :'( :'(
Mul vähän sama fiilis.. ei olis ptänyt avata.. pyörii nyt tuo tyyppi kokoajan päässä..
Sais edes hetkeksi...yks yö. Sekin riittäisi. Tai edes ajatus tai tieto siitä, etten ole täysin yhdentekevä hänelle...
Kuin minun kirjoitukseni!!! Nyyh..
:(
 
vieras
Niin, jos edes yhdeksi yöksi tai hetkeksi saisin hänet..Rehellisesti sanottuna olen saanutkin vuosien varrella. Menee usein vuosikin että en näe häntä ja sitten taas.. Jotenkin tuntuu, että jotain hän minusta kaipaa. Kun nähdään, niin kaikki pysähtyy ja jostain syystä hänkin haluaa pitää minua kädesta kiinni ja halata.

Nyt tuli siis niin hirveä kaipuu, että itkettää. Jos sitten tosiaan vanhainkodissa kaikki onnistuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, jos edes yhdeksi yöksi tai hetkeksi saisin hänet..Rehellisesti sanottuna olen saanutkin vuosien varrella. Menee usein vuosikin että en näe häntä ja sitten taas.. Jotenkin tuntuu, että jotain hän minusta kaipaa. Kun nähdään, niin kaikki pysähtyy ja jostain syystä hänkin haluaa pitää minua kädesta kiinni ja halata.

Nyt tuli siis niin hirveä kaipuu, että itkettää. Jos sitten tosiaan vanhainkodissa kaikki onnistuu..
Mä en ole saanut. Tyyppi on antanut "köyttä" ja vetänyt sitten kuitenkin takaisin. Mä olen hölmöhölmöhölmö, pitäis vaan unohtaa, vaan en pysty. AAAARGH!!!
 
Juu, minullakin on oma ihon alla... Työkaveri... Ollaan tunnettu yli 8 v. Ja aina vaan jaksaa sykähdyttää...
Silloin kuin tutustuttiin molemmat seurusteli, sitten kun hän oli vapaa minä olin varattu, nyt kun minä olen vapaa hän on varattu... Keskusteltiin joskus aiheesta, että meillä on aina ollut semmonen suhde, että ollaan pidetty toisistamme ihan Vitusti! Mutta se mies saa vaan mun vatsan täyteen perhosia...
Aina kun ollaan oltu yhdessä ryyppäämässä niin ollaan halailtu ja tanssittu hitaita. Meillä on ollut sitä kemiaa, semmoista kemiaa ei ole ikinä ollut ex-miehen kanssa. No sain minä sentään kerran hänen kanssaan harrastaa seksiä... Se asia ei vaan helpota yhtään tätä oloa |O
 

Yhteistyössä