Miks ihmeessä jotkut tyypit vaan jää ikuisesti ihon alle??

Näin tässä vanhan heilani pitkästä aikaa ja vieläkin sydän pomppas kurkkuun. Vaikka on mies ja lapset ja niitä rakastan yli kaiken niin silti tämä äijä vaan pysyy ihon alla.
Tajusko kukaan mitä tarkotan? Vai höpisenkö muutaman siiderin nousuhumalassa ittekseni?
 
Nimetön ;)
Minä ainakin tajusin oikein hyvin..
Rakastan miestäni ylitsepääsemättömän paljon enkä vaihtaisi keneenkään!..
MUTTA näin myös eksäni jokunen aika sitten ja niin se vain sydän pomppasi kurkkuun
ja tuntu kuin syke olisi näkynyt paidankin läpi, kädet tärisi ja tuijotettiin vain toisiamme.

miksi näin, sitä en tiedä..ehkä jokaisella on olemassa se yksi sykähdyttävän tunteen herättävä ihminen, joka saa sinut leijumaan ilmassa ja pilkkeen kipuavan silmiisi,
mutta parisuhde hänen kanssaan ei vain toimi.
lieneekö siinä sitten mukana jo liikaakin tunnetta?

*filosofoi :D
 
minä
tajuan erittäin hyvin... näin exäni 7 vuoden jälkeen, ja voi sitä tunnetta... ihan ku ei aikaa olis välissä ollut ollenkaan. sen jälkeen en ole nähnyt, mutta tulevaisuudessa valitettavasti varmasti törmään uudelleen kun mieheni lähipiiristä on. ja miestäni rakastan hirveän paljon, enkä exääni takaisin haluaisi mistään hinnasta mutta jostain syystä hän vain sykähdyttää :/
 
vieras
Ei ole menneisyydessä ketään semmoista..,. mietin ja mietin, mut ei. Kyllä mulla muutamasta exästä on ihan hauskoja muistoja, mut ei sen enempää. Entinen avomieheni... se taas hakkas mua. Kyllä mun nykyinen mies on päässy ihon alle, se vaan on niin ihana ja en tiedä kuinka eläisin ilman sitä.
 
todellakin harmaana
Tulin raskaaksi nuorena. Mies oli aivan kamala, suhde oli ihan katastrofi. Olin häneen niin hulluna että mielenterveys meinasi järkkyä.
Noh, hän otti ja lähti raskauden loppumetreillä, muutti ulkomaille. Kerran soitti kännissä vuosien päästä ja kysyi kumpi tuli.
Olen ollut ihanan miehen kanssa jo yhdeksän vuotta, hän on adoptoinut lapsen ja on todella ihanin isä mitä voin toivoa.

Viime viikonloppuna muutaman siiderin jälken löysin tämän exän kuvan facebookista, niin järkyttävää kuin onkin niin kymmenen vuotta myöhemmin tämän paskakasan kuva sai pään ihan sekaisin. En tajua.
 
äiti83
Mulla on myös oma asukki sydämmessä. Vaikka sydän kuuluukin miehelle ja pojalle tällä asukilla on aina pieni nurkka yksiö! Aina joskus se muistuttaa itsestään kun kuulen jonkun tietyn biisin radiosta..

Ja tiedän että edelleen jos häneen törmään puna hiipii poskille ja tulee se tyttömäinen ihastuksen tunne...
 
Voi meitä =(
Tiedän tunteen. Itsekin törmäsin ensirakkauteeni just viime vkonloppuna ja niin se sydän hakkasi edelleen ihan samalla tavoin... Tuntuu kuin meillä olisi jäänyt jotain kesken... Erosta on aikaa jo yli 10 vuotta, mutta.... Niinkuin hänkin sanoi, sattuu edelleen niin paljon, että silmiin ei pysty katsomaan...
 

Yhteistyössä