Miks 2v pissaa tahallaan lattialle tms??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhh

Vieras
Tyttöni on pian 2v, ja on osannut käydä potalla jo parisen kuukautta päivisin niin ettei kotona ole vaippaa tarvinnut, kylässä/autossa on vaippa, ja nukkuessa.
Nyt tyttö on sitten alkanut tahallaan pissaamaan omaan tuoliinsa tai lattialle. Ja aina jonkunlaisessa uhma-tilanteessa tms. joten vahinkoja nuo ei ole.
Miten tuossa tilanteessa pitäs toimia että tän tavan sais pois? Kun en noin pieneltä vielä voi edellyttää että olisi kuiva, niin en viitsisi kovin komentaakaan ettei tule takapakkia pottaharjoittelussa. =/
 
Meillä tyttö teki ihan samaa, mutta nyt kun aina potalla käynnin jälkeen saa tarran liimattavaksi omaan sänkyyn, se on loppunut. On aika hyvä kannuste. Ja 80 tarrasta on ostettu jotain pientä, kohta se siirtyy et sadasta tarrasta jne..
 
Meijän likka teki samalla lailla, ku harjotteli kuivaks. Sillä oli puhtaasti uhmaa ja huomion hakua.
Meillä kun oli samaan aikaan raksa touhut kesken ja kiire oli kova. Vaikka useimmin oli vielä touhuissa mukana.
Sit kun muutettiin uuteen kotiin niin alko käymään potalla heti. Nyt jo myös yö kuiva.

Meillä ei auttanu huusi tai oli huutamatta, ihan jo katto silmiin p..ko lattialle.

Neuvoo en osaa kyl kummemmin antaa, meillä kun se muutto laukas tilanteen.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Minde:
Meijän likka teki samalla lailla, ku harjotteli kuivaks. Sillä oli puhtaasti uhmaa ja huomion hakua.
Meillä kun oli samaan aikaan raksa touhut kesken ja kiire oli kova. Vaikka useimmin oli vielä touhuissa mukana.
Sit kun muutettiin uuteen kotiin niin alko käymään potalla heti. Nyt jo myös yö kuiva.

Meillä ei auttanu huusi tai oli huutamatta, ihan jo katto silmiin p..ko lattialle.

Neuvoo en osaa kyl kummemmin antaa, meillä kun se muutto laukas tilanteen.

Meilläkin kyllä rakennus loppusuoralla, ja kiirettä riittää. Ja mä oon aika stressaantunutkin. Huomiota tyttö nimenomaan hakee.
Täytyykin kokeilla tuota tarra-juttua, tosin tuo ei varmaan vielä ymmärrä että niitä keräämällä saa palkkion, mutta tuo tarran liimaaminen on luultavasti jo tarpeeksi kivaa. :)
 

Yhteistyössä