Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nokkosrokolta näyttää mun mielestä (mut en vannomaan mee)
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Onko sillä jotain ihosairautta. Ihottumaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nokkosrokolta näyttää mun mielestä (mut en vannomaan mee)
Samaa mietin.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nokkosrokolta näyttää mun mielestä (mut en vannomaan mee)
Samaa mietin.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Nokkosrokolta näyttää mustakin. Voi tulla jonkun flunssan tms yhteydessä, lääkekuurin yhteydessä/jälkeen, allergisena reaktiona joillekin tai sitten ilman sen kummempaa syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:näyttää nokkosrokolta tai allergiselta reaktiolta, ja vaikkei tähän mennessä oo ollut ni voihan sitä tulla kuitenkin jostain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kortisoni auttaa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nokkosrokolta näyttää mun mielestä (mut en vannomaan mee)
Samaa mietin.
aika varmasti tätä. Mulla ollut tähänikään 30v. n. 10 kertaa satunnasisesti. En tiedä miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:näyttää nokkosrokolta tai allergiselta reaktiolta, ja vaikkei tähän mennessä oo ollut ni voihan sitä tulla kuitenkin jostain![]()
Juu, googletin tuota nokkosrokkoa ja vaikuttaisi tosiaan siltä, että voisi olla sitä.
vieras, kiitos.Silmien värin on saanu multa.
Alkuperäinen kirjoittaja täti:rivissä olevista päätellen mun veikkaus on lintukirppu