Mikähän tolla kolmevuotiaalla on? (Sisältää kuvan.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Allergiselta reaktiolta vaikuttaisi. Ainakin meillä tulee eri allergioista tollasia. Vaaleita keskemmältä, mutta punottaa ympäriltä - ja kutisee kovasti. Voit koittaa laittaa mietoa hydrokortisonivoidetta paikallisesti. Tuon ikäiselle ei taida voida antaa allergialääkkeitä ilman lääkärin määräystä. Meillä yhdellä lapsella oli jo pienenä nestemäistä Zyrtekiä...

Näyttää tosiaan nokkosrokolta. Itse sairastin pienenä allergiana lisäaineelle. Nyt viime keväänä sairastin kovan flunssan ja jälkitautina tuli tosi kova nokkosrokko.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:
näyttää nokkosrokolta tai allergiselta reaktiolta, ja vaikkei tähän mennessä oo ollut ni voihan sitä tulla kuitenkin jostain :P

Juu, googletin tuota nokkosrokkoa ja vaikuttaisi tosiaan siltä, että voisi olla sitä.

vieras, kiitos. :) Silmien värin on saanu multa.

Alkuperäinen kirjoittaja kortisoni auttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nokkosrokolta näyttää mun mielestä (mut en vannomaan mee)

Samaa mietin.

aika varmasti tätä. Mulla ollut tähänikään 30v. n. 10 kertaa satunnasisesti. En tiedä miksi.

Kortisonia ja antihistamiinia :)
Mulle tulee kanssa aina välillä, ei tiedä miks. Lääkärissäki kävin ja lääkäri totes niinku joku oli tähänki ketjuun kirjottanu et voi tulla mistä vaan tai ei mistään :) ihme homma.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:
näyttää nokkosrokolta tai allergiselta reaktiolta, ja vaikkei tähän mennessä oo ollut ni voihan sitä tulla kuitenkin jostain :P

Juu, googletin tuota nokkosrokkoa ja vaikuttaisi tosiaan siltä, että voisi olla sitä.

vieras, kiitos. :) Silmien värin on saanu multa.

no eipä tarvi kiitellä, oli vaan niin nätit simmut ja oon aiemmin nähny sun kuvan =) Toivottavasti pienen vaiva selviää ja menee nopeasti ohi.

Nokkosrokko. Meidän tytöllä oli jotain kaks viikkoa sitten samanlaisia mutta paljon suurempia. Tuollaisia kämmenen kokoisia jalat ihan täynnä. Käytiin lääkärissä ja saatiin nestemäistä Zyrteckiä jota käytettiin viikko vaikka näppyjä ei enää seuraavana aamuna ollut. Tuo rokko voi tulla ihan mistä tahansa.
Ennen lääkäriä olin kotona jo laittanut niihin kortisonia.

Yhteistyössä