Mikähän tämän homman nimi on,miesasiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maria"

Vieras
Ollaan tapailtu syksystä lähtien mutta mistään seurustelusta ei olla missään vaiheessa puhuttu. Meillä on mukavaa yhdessä ja kemiat toimii kaikinpuolin. Meillä molemmilla on lapsi entisestä suhteesta. Viestittelyä on lähes päivittäin ja ollaan nyt tavattu noin kerran viikkoon tai miten nyt milloinkin..

Olen vähän hämilläni koska tää mies sanoi ihan alussa kerran että ajatteli olla poikamiehenä nyt eronsa jälkeen mutta kuitenkin tuntuu että tämä alkaa olla muutakin kuin pelkkää hauskanpitoa.. Mitään selkeää vastausta en saa jos kysyn asiasta. Olen jo useasti tunnustanut viestissä että välitän siitä ja olen tykästynyt mutta se ei ole mitään sellaista minulle sanonut,ja yleensäkään ei puhu syvemmistä tunteistaan.. Mutta kuitenkin laittelee viestejä ja haluaa nähdä,ja jotenkn sen käytöksestä saa kuvan että silläkin tunteita minua kohtaa vaikkei sano mitään..

Sen erosta on noin 3vuotta aikaa,syytä sen erron en tiedä enkä ole ikinä udellut. Niin ja ikäeroa meillä on 12 vuotta,itse olen 32 jase 44.Voisiko se vaikuttaa asiaan,pitääkö se minua liian nuorena tai jotain..

[QUOTE="Maria";28091393]Sitä vähän peökäänkin että haluaa pitää minua vain välivaiheena kunnea löytää toisen..[/QUOTE]

Ei nyt ihan heti kannata tehdä noin synkkiä johtopäätöksiä. Ikäeronne tekee korkeintaan sen, että vanhetessa ihmisistä tulee varovaisempia. Sinä olet nuorempana valmiina uuteen suhteeseen, mutta mies miettii.

Voisit käydä läpi omia tunteistasi, mitä varten sinulle on tärkeää saada tietää hänen sitoutumisestaan? Epävarmuus, pelko menetyksestä? Niistä nimittäin kannattaisi puhua oikeilla sanoilla, eikä asettaa toiselle odotuksia ja vaateita? Mies saattaa olla itse peloissaan ja varoa satuttamasta itseään. Jos teet aloitteen kertomalla, miltä sinusta tuntuu yleensä normaalit ihmiset antavat kyllä vastineen aikuismaiselle asiallisuudelle.

Äläkä huolehdi niin paljon. Harva löytää ihmisen, jonka kanssa on mukavaa. Ajattele, miten paljon olet oppinut elämässäsi osaessasi nauttia uuden ihmisen hyvästä seurasta. Olisiko hän tuntunut sinusta sopivalta viisi tai kymmenen vuotta sitten? Epäilen, ettei olisi,. Joten olet tosi vahvoilla omassa elämässäsi ja valmiina kohtaamaan hyvän miehen? Onnea jatkoon!

Olen ajatellut sitäkin että harva mies varmaan viitsisi laitella ihan arkipäiväisiä viestejä päivittäin ihmiselle joka on yhdentekevä.. Joka ilta toivottaa hyvät yöt ja kyselee miten päivä mennyt ja onko kaikki ok.Samoin minäkin teen.. Päivittäin laitellaan paljonkin viestejä,ihan niitä näitä. En ole mielestäni painostanut häntä mitenkään ja tentannut kertaakaan tämän suhteen tiimoilta,olen ollut aika rennosti ja päivä kerrallaan-asenteella,mutta toki joskus sitten miettii näitä kun tottakai sitä alkaa kiintyä toiseen mitä pitempään on tekemisissä ja kun on yhdessä hyvä olla..

Mikäs kiire sulla on ? Syksystä lähtien tapailtu? Anna ajan kulua, mies ehkä miettii haluaako lähteä suhteeseen ai ei. Sitäpaitsi et vielä tunne miestä, jos et edes tiedä miksi on eronnut jne.
Ei kannata lähetellä tunteikkaita viestejä, jos toinen ei vastaa niihin. Anna tilanteen mennä omalla painollaan. Mutta sitä en ymmärrä miksi et ole "udellut" hänen erostaan? Jos haluaa olla toisen ihmisen kanssa suhteessa, kyllähän täytyy tietää hänen menneisyytensä. Varsinkin noin tärkeät asiat kuin avioero jne. Alkakaa nyt vähän keskustella ja tutustukaa toisiinne paremmin. Mistä tiedät millaisia luurankoja hänellä on kaapissa.

No ei varmasti ole ikäerosta kiinni. :laugh:

Anna miehelle tilaa ja ota vähän etäisyyttä. Takaan että toimii paremmin kuin se että yrität takertua ja puoliväkisin viedä suhdetta toiselle tasolle. Jos et halua odottaa etkä käyttää aikaa niin sitten puhu suoraan ja kysy. Sano että haluat enemmän ja jos se ei miestä kiinnosta niin et halua haaskata aikaasi.

En ole missään vaiheessa yrittänyt väkisin mitään,en ole tentannut ja kysellyt just sen takia etten halua saada sitä tuntemaan itseään nurkkaan ajetuksi.. Jos en itse laita sille viestiä vaikka päivään niin se laittaa viim. seuraavana päivänä.

Yhteistyössä