H
HELP!
Vieras
Olin muutama vuosi sitten erittäin ihastunut työkaveriini. Meillä oli jotain pientä säpinää, muttei koskaan menty sänkyyn asti/ tapailtu salaa. Oltiin silloin molemmat varattuja, mutta todellakin huomasin sen kipinän välillämme. Mies tiesi tunteistani, mutta sanattomasta sopimuksesta päätimme olla aikuisia.
No, sitten mies lähti virkavapaalle opiskelemaan ja oli poissa töistä parisen vuotta, näin häntä vain ohimennen silloin tällöin.
Nyt mies on tullut takaisin ja en voi tulkita väärin hänen intensiivistä katsettaan tai kättä joka viipyilee, jos toinen ojentaa jotain, esim. kynän.
Kuulin että mies on eronnut, mutta minä taas olen mennyt naimisiin.
Ei ole tarkoitus pettää miestäni, mutta en saa tuota toista taas ajatuksistani! ÄRSYTTÄVÄÄ!!
Miten kuoletan taas ajatukseni??
No, sitten mies lähti virkavapaalle opiskelemaan ja oli poissa töistä parisen vuotta, näin häntä vain ohimennen silloin tällöin.
Nyt mies on tullut takaisin ja en voi tulkita väärin hänen intensiivistä katsettaan tai kättä joka viipyilee, jos toinen ojentaa jotain, esim. kynän.
Kuulin että mies on eronnut, mutta minä taas olen mennyt naimisiin.
Ei ole tarkoitus pettää miestäni, mutta en saa tuota toista taas ajatuksistani! ÄRSYTTÄVÄÄ!!
Miten kuoletan taas ajatukseni??