Aaargh, mä en kestä!!Vanhat tunteet nostaa taas päätään (miesasiaa ja varattu nainen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELP!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HELP!

Vieras
Olin muutama vuosi sitten erittäin ihastunut työkaveriini. Meillä oli jotain pientä säpinää, muttei koskaan menty sänkyyn asti/ tapailtu salaa. Oltiin silloin molemmat varattuja, mutta todellakin huomasin sen kipinän välillämme. Mies tiesi tunteistani, mutta sanattomasta sopimuksesta päätimme olla aikuisia.
No, sitten mies lähti virkavapaalle opiskelemaan ja oli poissa töistä parisen vuotta, näin häntä vain ohimennen silloin tällöin.
Nyt mies on tullut takaisin ja en voi tulkita väärin hänen intensiivistä katsettaan tai kättä joka viipyilee, jos toinen ojentaa jotain, esim. kynän.
Kuulin että mies on eronnut, mutta minä taas olen mennyt naimisiin.
Ei ole tarkoitus pettää miestäni, mutta en saa tuota toista taas ajatuksistani! ÄRSYTTÄVÄÄ!!
Miten kuoletan taas ajatukseni??

Kaikki vaan tarttukaa hetkeen sen enempää ajattelematta ja pankaa kaikkea, mitä huvittaa! Sehän tässä tärkeintä on. Joka kerta, kun tekee mieli panna uutta, niin erootte vanhasta jne jne....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olipa todella tyhmiä kommentteja... niinkuin nykyään täällä aina :(
Thanks for nothing!

Sori nyt vaan, mutta on alkanut ärsyttää nää tämän kaltaset aloitukset; nykyään joka päivä tulee useampi samanlainen. Mitä te haette näillä? Sitä, että sanotaan, että joo, ei se mitään haittaa, petä vaan, kun kerran täällä vaan eletään? Toisin sanoen hyväksyntää sille mahdollisesti aiotulle pettämiselle. Vai jotain muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Olipa todella tyhmiä kommentteja... niinkuin nykyään täällä aina :(
Thanks for nothing!

Sori nyt vaan, mutta on alkanut ärsyttää nää tämän kaltaset aloitukset; nykyään joka päivä tulee useampi samanlainen. Mitä te haette näillä? Sitä, että sanotaan, että joo, ei se mitään haittaa, petä vaan, kun kerran täällä vaan eletään? Toisin sanoen hyväksyntää sille mahdollisesti aiotulle pettämiselle. Vai jotain muuta?

No mulla ei ole pienintäkään aikomusta pettää miestäni! ja vitustako minä tiedän, mitä täällä päivät pitkät puhutaan; mä en roiku täällä 24/7, niinkuin eräät...

No mulla ei ole pienintäkään aikomusta pettää miestäni! ja vitustako minä tiedän, mitä täällä päivät pitkät puhutaan; mä en roiku täällä 24/7, niinkuin eräät...

No miksi vaivaat päätäsi sitten asialla? Jos siltä tuntuu niin anna mennä vaan niin ei tarvitse myöhemmin miettiä että olisiko pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

No miksi vaivaat päätäsi sitten asialla? Jos siltä tuntuu niin anna mennä vaan niin ei tarvitse myöhemmin miettiä että olisiko pitänyt.

Mä olen aina pitänyt sua urpona... enkä suotta!

Mikä tässä sit on ongelma, jos et aio pettää miestäsi? Eihän sulla siinä tapauksessa ole kuin yksi vaihtoehto. Teet sille miehelle selväksi, että sillä ei ole sinun suhteesi tsäänssejä johtuen siitä, että olet aviossa ja rakastat miestäsi. Olet tekemisissä kyseisen miehen kanssa vain silloin, kun on ihan pakko. Kyllä ne sinun ihastumistunteesi siitä ajan myötä laimenevat. Mieti, mitä elämältäsi haluat; mitä haluat saada ja mistä olet valmis luopumaan.

Ja saisko vastauksen ilman kirosanoja, kiitos!?

Mitä Sinä Ap täältä haet? Sympatiaa? Oikeutusta tunteillesi? Olet juuri luvannut tahtoa rakastaa!!! "mulla ei ole pienintäkään aikomusta pettää miestäni" Mitä vittua sitten vingut täällä?

Sitten voikin jälkeenpäin miettiä mitä EI olisi pitänyt....

Uusin Fakta-lehti, s. 45

Paha paikka & ratkaisu
45 Pomo, näpit irti alaisesta!
Työpaikkaromanssi voi sekoittaa pakan varsinkin, jos pomolla on suhde
alaisensa kanssa. Asiantuntijana psykoteraupeutti Kirsti Pirttijärvi.

Yhteistyössä