Y
Ymmärrän..
Vieras
Tämä on väärä palsta hakea tukea yhtään millekään, se on nähty. Älä pahoita mieltäsi. Ymmärrän ajatuksesi, koska ole itse tavallaan samassa tilanteessa. Tosin minulla ei ole oikeastaan muita kuin imarrelluksi tulemisen ja hämmennyksen tunteita tätä miestä kohtaan; en ole mitenkään ihastunut, vaikka tiettyä vetovoimaa välillämme onkin. Olen jo kertaalleen tehnyt selväksi ko. miehelle, että mitään ei välillämme ole eikä tule. Nyt, vuosi tämän jälkeen, hän tuli taas puhelemaan ihan hulluja... joku tuli paikalle, niin etten ehtinyt kertoa ettei tilanne ole muuttunut. Jos pääsemme puhumaan kahden kesken, yritän saada hänet ymmärtämään asian; jos emme, annan ajan kulua.
Niin, aikahan yleensä korjaa asian. Ihastuksia ihmiselämässä tulee, mutta kun tunteiden toteuttamiseksi ei tee mitään, ne menevät aikanaan ohi. Ajatuksesi ovat tässä ihmisessä, mutta ei ajatus pahaa tee. Ota koko juttu arkipäivän piristyksenä ja anna sen aiheuttaman itsetunnon kohotuksen vaikka tuoda potkua aviovuoteeseen
Niin, aikahan yleensä korjaa asian. Ihastuksia ihmiselämässä tulee, mutta kun tunteiden toteuttamiseksi ei tee mitään, ne menevät aikanaan ohi. Ajatuksesi ovat tässä ihmisessä, mutta ei ajatus pahaa tee. Ota koko juttu arkipäivän piristyksenä ja anna sen aiheuttaman itsetunnon kohotuksen vaikka tuoda potkua aviovuoteeseen