Mikähän on kun en saa nukuttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Ai että voi olla raivostuttavaa |O |O Miulla ei ole mitään kummempia huolia tai stressiä. Menen sänkyyn viimeistään 9 aikaan ja olen aina ihan poikki. Mutta aluksi en saa unta, sitten heräilen pitkin yötä ja olen täysin valveilla jo 4 aikaan :/ Hermo menee :snotty: Meneeköhän se uni jotenkin ohi kun ei pääse nukkumaan sillon kun eniten väsyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minulla ainakin menee ja siitä, jos erehdyn yöllä katsomaan kelloa.

No miä mietin että johtusko se siitä kun olen ihan poikki koulun jälkeen tossa 16 -18 aikaan, kun en sillon voi mennä nukkumaan niin se väsymys kai katoaa jotenkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bånki:
ootko kokeillu illalla kunnon rääkkitreeniä vaikka ulkona?sitten lämmin suihku kevyt iltapala ja sit nukkumaan!ja toisinaan kunnon seksi ennen unia-nukuttaa ainakin minua :ashamed:

Tuota en ole kokeillut =) Tuntuu vaan ettei koulun jälkeen jaksais enää mitään mutta jos väsyttäis itteensä treenillä vielä, se olis terveellistäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Onko tuo aina vai vain välillä? Mulla tuollainen on yhteydessä kuukautisiin ja ovulaatioon.

Nyt ihan parin viikon sisällä on alkanut. Joskus muinoin oli uniongelmia mutta sillon oli huoliakin, nyt ei ole :/

Yhteistyössä