Ei tästä tule yhtään mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Miks miä en saa nukuttua |O Illalla en saa unta, yöllä heräilen ja olen aamulla ylhäällä jo 4-5 aikaan :snotty: Ja 8 tunnin koulupäivän jälkeen siinä 16-19 olen niin zombi, väsynyt, poikki ja loppu. Mutta annas olla kun menen sänkyyn ja yritän nukkua. Ehei! |O Hermo menee :/

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miks miä en saa nukuttua |O Illalla en saa unta, yöllä heräilen ja olen aamulla ylhäällä jo 4-5 aikaan :snotty: Ja 8 tunnin koulupäivän jälkeen siinä 16-19 olen niin zombi, väsynyt, poikki ja loppu. Mutta annas olla kun menen sänkyyn ja yritän nukkua. Ehei! |O Hermo menee :/

Jospa noin aluksi kokeilisit sulkea koneen tältä illalta ja kävisit vaikka kävelyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun pitäis varmaan saada se henkinen puoli kuntoon niin unetkin vois maistua paremmin!

No voi se olla sitäkin mutta tää alko ihan yhtäkkiä. Miulla on mennyt paljon huonomminkin ja silti nukuin. Ja tämä unijuttu on ollut pari viikkoa, ongelmia paljon pitempään. Mut en miä tiiä sitten :/

tuttua :hug: parhaat unet oli yhdessä vaiheessa 3h ja niissä jo juhlna aihetta. Aikaa kului, kokeiltiin kaikenmaailman rauhottavat ja unilääkkeet, nyt löytyi truxal jonka avulla 6h on luksusta

Alkuperäinen kirjoittaja Gentleman:
seli seli ... :D

Vähän sitäkin mutta kun on viiden aikaan kotona, poika kattoo lastenohjelmat, sen jälkeen syödään ja vähän raivaillaan. Sitten poika pesuille ja nukkumaan ja itekkin kohta sänkyyn, kiirettä pitää :D Sit kun tuo mies on kotona niin ehkä ehtis jos ei sitten nukahda sinne lenkille :whistle:

Yhteistyössä