mikä auttaa väsymykseen kun en saa nukuttua enkä halua unilääkkeitä!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökö

Vieras
kohta viikkoja kasassa 32 ja olen ihan poikki! en saa öisin nukuttua vaikka väsyttää ja päivät menee ihan sumussa töissä. Oon sairaalassa töissä ja alan pian pelätä potilaiden turvallisuutta, koska olen niin väsynyt, että voin unohtaa jotain.

Kirjottaisikohan lääkäri sairaslomaa loppuajaksi ennen äitiysloman alkua? vielä olis pari viikkoa jäljellä...Kehtaanko edes pyytää? :/

Ilman muuta kehtaat. Lepoahan sinä tarvit. Oon kans ite kärsinyt univaikeuksista raskaus- ja imetysaikoina. Käsittääkseni hyvinkin tavanomaista. Ne on ollu mulla semmosia aikoja joita tulee ja menee enkä niille oo oikeinmahtanut mitään. Varaa aika äitiysneuvolaan niin jospa ne sieltä antais vinkkejä mitä voisit kokeilla.

Tottakai kehtaat, eihän mistään mitään tule ellei saa nukuttua! Ensin ajattelin ehdottaa luontaistuotekaupan valeriaanatabletteja, mutta ei niitä varmaan raskauden aikana saa ottaa. Joten mars lekuriin!

ens viikolla on neuvola, josko siihen asti sinnittelis ja sitten kinuis lomaa. Mitään en saa aikaseks, kun on veto niin pois, mut siltikään en saa öisin nukutuks! Voisko johtua hormoneista tms?

Yhteistyössä