Mikähän mielenterveysongelma tolla BB:n Marialla on

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa ajattelin:
Veikkaan että epävakaa persoona. Luulen, että tytär kärsii paljon äitinsä käytöksestä, ei ainakaan näyttänyt talkshowssa kovin tyytyväiseltä.

Vastalause :D
Miä oon epävakaa, enkä todellakaan tuollanen!
 

Yhteistyössä