K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
????![]()
Selitinkö mä huonosti? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:kyllä mä sun selityksen ymmärsin, mä en vaan tajunnu mikä vitsi tuollases leikis on... :xmas:
Ihan hyvin. En mäkään kyllä ymmärrä miksi ne jaksaa sitä leikkiä. Koosteessa ei juurikaan ole näytetty, mutta tuolla subin keskustelupalstalla 24/7 seuraajat ovat sanoneet, että leikkivät paljon pipo-leikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan hyvin. En mäkään kyllä ymmärrä miksi ne jaksaa sitä leikkiä. Koosteessa ei juurikaan ole näytetty, mutta tuolla subin keskustelupalstalla 24/7 seuraajat ovat sanoneet, että leikkivät paljon pipo-leikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
????![]()
Mutta toisaalta oliko pumppulaulu sitten niin ihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
Mutta miksi siis Minna vastaa, että Miialla ja missä vaiheessa se sitten on sillä Minnalla ja kuka sen sitten sanoo?
Mä lauloin sitä yhtenä päivänä. Ja muksut kuuli sen. Arvaa vaan oppiko ne sen ja nyt meillä raikaa pumppulaulu omasta takaa... huoh!Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan hyvin. En mäkään kyllä ymmärrä miksi ne jaksaa sitä leikkiä. Koosteessa ei juurikaan ole näytetty, mutta tuolla subin keskustelupalstalla 24/7 seuraajat ovat sanoneet, että leikkivät paljon pipo-leikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
????![]()
mulla muuten soi pumppu laulu päässä tässä yks päivä..ärrrrsyttävä renkutus!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
Mutta miksi siis Minna vastaa, että Miialla ja missä vaiheessa se sitten on sillä Minnalla ja kuka sen sitten sanoo?
Siis jos Minna ei olis tajunnu leikkiä vaan yrittäis vaan arvata,että Miialla.Se on siksi Minnalla,koska hän puhuu ensimmäisenä kysymyksen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä lauloin sitä yhtenä päivänä. Ja muksut kuuli sen. Arvaa vaan oppiko ne sen ja nyt meillä raikaa pumppulaulu omasta takaa... huoh!Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan hyvin. En mäkään kyllä ymmärrä miksi ne jaksaa sitä leikkiä. Koosteessa ei juurikaan ole näytetty, mutta tuolla subin keskustelupalstalla 24/7 seuraajat ovat sanoneet, että leikkivät paljon pipo-leikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
????![]()
mulla muuten soi pumppu laulu päässä tässä yks päivä..ärrrrsyttävä renkutus!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
Siis jos Minna ei olis tajunnu leikkiä vaan yrittäis vaan arvata,että Miialla.Se on siksi Minnalla,koska hän puhuu ensimmäisenä kysymyksen jälkeen.
No voiko Minna vastata oman nimensä? En ole nähnyt siis kertaakaan asukkaiden pelaavan tuota peliä, kun olen vain noita koosteita katsonut. Eli pointti on se, että muut pelaajat eivät tiedä homman jujua, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä lauloin sitä vuosi sitten. Sitten joskus keväällä mentiin kirkkoon, missä laulettiin joku taivaan isä -laulu samalla sävelellä, niin neiti 2 v. hoilas, "..siis kaikki pumppaamaan", kun oikea versio oli "..siis kiitos herralle".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ajatellaan että Andreas kysyy kenellä on pipo.Siihen Minna vastaa,että Miialla.Niin Minnalla on pipo.Eli sillä on pipo joka kysyjän jälkeen ensimmäisenä puhuu jotain.
Nyt meni kyllä ihan ohi hilseen.. siis miten so vei mennä siltä ohi, jos se pipo on sen omassa päässä ja se tajuaa puhuakin ekana.. w00t