mikää saa miehen pettämään

  • Viestiketjun aloittaja huomio miehet
  • Ensimmäinen viesti
Madagaskar
En ole mies, vaan petetty nainen.... Mieheni motiiveja pettämiseen en mitenkään käsittää. Elin tähän astisen elämäni parhaita vuosia, rakastin miestäni ja luotin häneen täysin. Meille syntyi kaksi ihanaa lasta, joita mieheni myös kovasti rakastaa. Koko tämän ajan eli lähes neljä vuotta miehelläni oli seksisuhde toisen naisen kanssa. En toivu tästä varmaan koskaan.
 
Niin mikähän saa miehet tosiaan pettämään.... ja miten siitä pääseen yli. Meidän suhde on melko tuore, sillä ollaan asuttu yhdessä vuoden. Ja suhteemme alkoi etäsuhteena. Ensimmäiset kuukaudet olivat lähinnä tällaisia viikonloppu hengailuja, mutta syksyä kohden muuttui tiiviimmäksi suhteeksi. Tai niin mie ainakin luulin. Ja vielä vakavammaksi meni kun sain tietää että odotan (poika nyt 6 kk).--> muutettiin yhteen. Olen sitten saanut tietää, että ukko on pettänyt mua muutaman kerran. Eka kerran jäi kiinni ku yks muija soitti keskellä yötä ja huus ku hyeena puhelimeen. Toisen kerran jäi kiinni ku puhelinerittelystä paljastui tekstailu tiettyyn nroon. Sain nron selville ja soitin sille muijalle joka meni paljastaan vähän liikaa. Nyt kaikkein pahimman kuulin tammikuun lopulla. Että silloin meidän suhteen alkuaikoina 1,5 vuotta sitte, joku sen nuoruudenystävä on tehnytkin sille abortin, vaikka samaan aikaan luulin että me ollaan ukon kans vakava pari. Nyt en tiedä että jätänkö ukon vai en.....Ukko tietty kiisti kaikki nää "kiinnijäämiset".... varsinki tuon abortti jutun. Mut ketä minä uskon..... Ahistaa aivan hirveesti. Ku tulee jotain erimielisyyttä niin sit alan v-ttuileen em. asioista....Ukko on sit niin loukattu että...
 
nainen80
:hug: teille joita on petetty.. en tiedä pitääkö paikkaansa että jos kerran pettää niin pettää aina tiedä häntä mutta niin minullakin on pää räjähdys valmis kun en ole varma onko mieheni pettänyt vai ei olen vain kuullut että olisi :headwall: ei pitäisi ryhtyä suhteesen jos on taipumusta että ei voi olla yhden oma tai jos rupiaa tuntumaan siltä nyt tekee vierasta mieli pistäs pelin poikki
 
Siili
tätä mietin minäkin... taustaa sen verran, että miehellä on aikaisemmassa elämässä ollut rinnakkaissuhteita. intohimoa meidän parisuhteessa ei ole näkynyt, kuulunut piiitkään aikaan. mies ei kuulosta kaipaavan meidän yhteistä aikaa, itse kaipaan yhteisiä keskusteluja, läheisyyttä. on työlleen omistautuva ihminen, tekee pitkiä päiviä. ja tässä tietenkin alkaa miettimään, onko lipsahtanut vanhaan elämisenmalliin ja vieraiden syliin.... mikä sitten saa pettämään? tekeekö tilaisuus varkaan? onko se tosiaan niin, että kerran pettäjä, aina pettäjä?
 
Kyllä naiset pettää siinä missä miehetkin.

Itse olen ollut pettäjä. En tosin avioliiton aikana, mutta seurustelun.. välit meni hetkeks ja muutimme eri kaupunkiin.

Mikä saa pettämään? En usko et pettäminen koskaan on vahinko. Itteni sai pettämään oma itsekkyys ja se, etten ottanut toista tarpeeksi vakavasti, sitoutumattomuus ja EPÄKYPSYYS.

En aio pettää enää koskaan. Rakastan miestäni myös vastoinkäymisissä ja osoitan sen myös teoillani (olen luotettava). Oon kasvanu jonkin verran ;)
 
näin on
Miehillä on tämä vika.Jos pettää kerran ,niin pettää toisenki.
Ex-mieheni eli salasuhteessa monta kk. Kun erosimme ,niin hän muutti sen salarakkaan kanssa yhteen. Nyt näin sen valitettavan totuuden. Sattuipa olemaan vieraan naisen kanssa baarissa ja kädet olivat paitojen sisällä. tekispä mieli soittaa sille sinisilmäselle vaimokkeelle,mutta en tee sitä Saa itse huomata sen vuosien varrella.
Epäkypsyys ajaa siihen pettämiseen. Entinen mieheni on aivan helekutin lapsellinen kakara.
 
Mulla oli suhde mieheen, joka oli pettänyt KAIKKIA edellisiä naisystäviään. Viimeisin, ex-aviovaimo, ei taida tietää pettämisistä vieläkään. Niistä pahin oli, kun tämä äijä oli pettänyt sillä välin, kun nainen oli ollut synnytyssairaalassa. Oksettava tyyppi!

Tämä kaikki valkeni mulle vasta suhteen kuluessa. Tajusin samalla, että pettää tämä muakin, mutta jotenkin ei enää liikuttanut, vaan säälitti. Tapasin toisen miehen ja jätin tämän pettäjän. Hän sai hirveät raivarit, hyvä, jottei henki lähtenyt siinä rytäkässä. Siinä vaiheessa tiesin jo, että hän tosiaan oli pettänyt, useita kertoja, ja pitänyt sivusuhdetta jo siinä vaiheessa, kun itse en tajunnut mistään mitään. Onneksi en tuhlannut aikaani paria vuotta kauempaa.
 
No mitenkäs nämä miehet/naiset on sit jääny kiinni? Olemme joskus tai useastikin naisporukassa asiaa vatvoneet ja aina kuulee väiteen että kyllä pettäjä enemmin tai myöhemmin jää kiinni. Varsinki jos puoliso on koko ajan tarkkailevalla kannalla (lue:ei ole sinisilmä joka uskoo kaiken eikä koskaan pengo toisen taskuja tai kännykkää). Mutta onkohan näin?
 
Lemminkäinen
Meillä oli ollu kauan hankalaa! Mies syytti mua asioista jotka ei alkuunkaan pitäny paikkaansa. kerran mä sit vasyneenä tappeluun sanoin sille " tässä on pakko olla joku syy. miks meillä on tämmöistä? Sä oot jotenkin kiree ja hankala koko ajan" Mies siihen et "No mikä syy" mä olin jo jonkin aikaa epäillyt et tää meidän tilanne ei oo ihan normaali kinastelua vaan taustalla kaihertaa joku..

No sit mä tietysti oletin (ku ite en tienny et omalta osaltani oisin selkeesti vaikuttamassa tilanteeseen) et mies tietää syyn ku vähän kaivelee! No niinpä mä sit painostin ja vaadin sitä miettii et mikä sen mielestä mättää!! No lopulta se sano "ois mulla yks juttu joka mua painaa mut mä en taida kertoa" Ja vieläkään mä en osannu arvata et kyse ois pettämisestä. No lopulta se kerto et on pettäny kahesti päissään!

Ihan kauheeltahan se tuntu! ja tuntuu edelleen! Mut mies oli niin ahdistunu ja siks alko koko elämä tuntua hankalalta! Se uhkas jopa tehä itelleen jotain.. vasta ku se sai kerrottua riidat loppu tai siis se älytön kriisi! siis jäihän siitä semmoinen sisäinen kriisi mut ystävät on ollu tukena meille ja mä uskon et ku mies ite kerto ja oli sen jälkeen selkeesti helpottuneen oloinen siitä että mä haluanki jatkaa ja yritän antaa anteeksi.
 
Lemminkäisel on kyllä mun mielestä hyvä tilanne sikäli että tosiaan kun mies itse kertoi ja katui, niin ei tarvitse koko ajan jännittää että koska taas käy miehellä moka ja että mies myös tietää nyt että totuus kannattaa...
 
kirjoitin omankin jutun omasta pettävästä miehestäni...
ensimmäiset hälytys merkit oli, että tekstiviestejä tuli ja meni koko ajan...
toinen oli kun tietokone meni aina kiinni kun minä satuin tulemaan lähelle.
sitten pääsin miehen sähköpostiviestejä lukemaan :ashamed:
siellä olikin kovasti pusipusi/halihali-viestejä jollekin naikkoselle.
koneen hakuhistoriasta löytyi nimikin ja soitin hänelle!
oli tälle aika yllätys...
mies oli jopa hankkinut kakkos kämpän!!
onneksi se nyt ohi.
yhdessä aiotaan jatkaa...
ehkä se luottamus palaa pikku hiljaa :x
ps: syyksi mies sanoi tylsyyden ja että en osoita kiintymystäni niin selvästi kuin tämä nainen! olisipa hän kertonut tämän ennen tätä juttua!
olis ollut helpompi korjata meidän suhde! käskin ruveta puhumaan tarkemmin tunnoistaan; en ole ajatusten lukija!<br><br>
 
Naikkonen
Minua mieheni petti seurustelun aikana humalassa kun ei saanut multa kuulemma tarpeeksi läheisyyttä..
Mies tunnusti vasta kun olin saanut tältä toiselta naiselta pahoitteluviestin. :/
Tämä nainen oli mieheni hyvä ystävä.. Kamalinta oli kun mieheni kehui paljon tätä ystäväänsä mulle ennen kuin sain tietää mitä niiden välillä oli tapahtunu. Annoin kuitenkin anteeksi ja vieläkin yhdessä ja vauva tulossa.
Yritän kovasti luottaa.. Se on helpompaa kun mies on luvannut olla juomatta. Humalahan on vähän sellainen sekoilutila.
 
höpö höpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 18:31 Naikkonen kirjoitti:
Minua mieheni petti seurustelun aikana humalassa kun ei saanut multa kuulemma tarpeeksi läheisyyttä..
Mies tunnusti vasta kun olin saanut tältä toiselta naiselta pahoitteluviestin. :/
Tämä nainen oli mieheni hyvä ystävä.. Kamalinta oli kun mieheni kehui paljon tätä ystäväänsä mulle ennen kuin sain tietää mitä niiden välillä oli tapahtunu. Annoin kuitenkin anteeksi ja vieläkin yhdessä ja vauva tulossa.
Yritän kovasti luottaa.. Se on helpompaa kun mies on luvannut olla juomatta. Humalahan on vähän sellainen sekoilutila.
Noin kun sanot miehellesi, että " nooh,humalahan on vähän sellainen sekoilutila" niin hän saattaa käyttää sitä tekosyynä pettämiseen. Tuohan on ihan niinkuin lupa pettää... P.askat sanon mä, humala ei ole mikään syy ! Pitääkö hitto soikoon juoda niin paljon, että on kenen tahansa vietävissä ??!!???
 
Minä olen entinen pettäjä. Nykyisessä suhteessa en ole pettänyt, mutta edellisissä kyllä. Suurimmat syyt idioottimaiseen käytökseen löytyivät kyllä ihan omien korvien välistä. Ja se mikä sen käytöksen sitten laukaisi oli liika sitominen ja mustasukkaisuus. Ajattelin ihan puhtaasti, että tuo epäilee minua koko ajan muutenkin niin kai sitä sitten samaan hintaan voi jotain tehdäkkin. Osittain syynä oli myöskin nuoruus ja tyhmyys. Nyt kun sitä on suhteessa, jossa luotto pelaa ja tuota iän tuomaa kypsyyttäkin on, niin moinen ongelma on kadonnut.
Meistä ei onneksi kumpikaan ole mustasukkaista tyyppiä. Tai no...mitä nyt tulee välillä tota isännän jenkkiä vähän mollattua..se kun on meidän isännälle the first lady :D
 
Naikkonen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 05:16 höpö höpö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 18:31 Naikkonen kirjoitti:
Minua mieheni petti seurustelun aikana humalassa kun ei saanut multa kuulemma tarpeeksi läheisyyttä..
Mies tunnusti vasta kun olin saanut tältä toiselta naiselta pahoitteluviestin. :/
Tämä nainen oli mieheni hyvä ystävä.. Kamalinta oli kun mieheni kehui paljon tätä ystäväänsä mulle ennen kuin sain tietää mitä niiden välillä oli tapahtunu. Annoin kuitenkin anteeksi ja vieläkin yhdessä ja vauva tulossa.
Yritän kovasti luottaa.. Se on helpompaa kun mies on luvannut olla juomatta. Humalahan on vähän sellainen sekoilutila.
Noin kun sanot miehellesi, että " nooh,humalahan on vähän sellainen sekoilutila" niin hän saattaa käyttää sitä tekosyynä pettämiseen. Tuohan on ihan niinkuin lupa pettää... P.askat sanon mä, humala ei ole mikään syy ! Pitääkö hitto soikoon juoda niin paljon, että on kenen tahansa vietävissä ??!!???
Siksihän se juomisen lopettikin kun vaadin.. En tod. anna mitään lupia! Pettäminen humalassa on yhtä paha kuin selvänä! Mutta tosi on että luottaminen on vähäsen helpompaa ku toinen ei enää juo..
 
totta tuokin
Kyllä olen samaa mieltä kanssasi. Että on edes hiukka helpompi luottaa kun ja jos tietää, ettei toinen käytä alkoholia. Sillä ikävä kyllä se vie monelta mieheltä, vaikkei olis aikomustakaan pettää, kontrollin täysin pois...mun mies on just sellanen, vaikkei se oo koskaan pettänyt ja käy ehkä kerran vuodessa yksin jossain, niin aina mua vaan pelottaa, tai ehkei enää nykyään niin paljoo kuin ihan joskus alkuaikoina jolloin jos se otti viinaa niin se oli tosi kännissä aina, mut "vanhemmiten" on tullu tossakin asiassa järki päähän.

On se vaan niin helppoa lipsahtaa sinne aidan toiselle puolelle ja aina helpompaa kun on alkoholin avustuksella estot poistettu..tiedän sen omasta kokemuksestani, en siis ole koskaan pettänyt, mutta olen vaan nähnyt sen kuinka helppoa se olis jos antais itselleen luvan siihen. Mutta mulla on omat periaatteeni ja niistä en tingi, olkoon millanen orhi tahansa vastassa. Kyllä siinä menettää huomattavasti enemmän kuin saa..

Mä arvostan uskollisuutta ja rehellisyyttä, enkä vaadi mieheltäni mitään mitä en vaadi myös itseltäni ja hän on onneksi samaa mieltä =)

Mutta mitään takeitahan tää elämä ei anna..
 
Lyhyt vastaus
Miehet pettää P.I.M.P.I.N takia.

Se on syynä tähän.

Voi kuinka kalliiksi tuleekaan tuo pissainen suolenpätkä.

Ja kuinka paljon on sillä rahastettukaan tässä maailmassa.

:LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 13:17 mikä hyvälle tuntuu kirjoitti:
mä oon pettäny eikä tuntunu missään ja olen vienyt perheen isejäkin maistelemaan parempaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :p :p :p :p :p
Parempaa vai helpompaa?! Kaikkihan me tiedetään minkä perässä miehet menee... Helppo saa helposti mukaansa useimmat kaksilahkeiset. Eipä tuossa paljoa ole kehumisen aihetta, jos jokunen perheen iskäkin on mukaan lähtenyt. Onko itsetunto nyt katossa vai vieläkö täytyy nostaa sitä miehiä metsästämällä? Koitahan pitää kiinni omastasi, jos joskus saat napattua pidemmäksikin aikaa haaviin...
 
terkkuja läskeille
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 20:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 13:17 mikä hyvälle tuntuu kirjoitti:
mä oon pettäny eikä tuntunu missään ja olen vienyt perheen isejäkin maistelemaan parempaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :p :p :p :p :p
Parempaa vai helpompaa?! Kaikkihan me tiedetään minkä perässä miehet menee... Helppo saa helposti mukaansa useimmat kaksilahkeiset. Eipä tuossa paljoa ole kehumisen aihetta, jos jokunen perheen iskäkin on mukaan lähtenyt. Onko itsetunto nyt katossa vai vieläkö täytyy nostaa sitä miehiä metsästämällä? Koitahan pitää kiinni omastasi, jos joskus saat napattua pidemmäksikin aikaa haaviin...
NAISILLEHAN elämä on loppujen lopuksi loputonta
PIMPIN TYRKYTTÄMISTÄ ja PIHTAAMISTA.

KAIKKI PYÖRII SEN YMPÄRILLÄ.

ELI naisten logiikka lyhyesti:

PIMPPI ja RAHA.

Tosin kaikki pimpit ei oo sellaisessa paketissa että niitä viittis esitellä.

Läskejä plösöjä hiihtää vastaa koko ajan ja yrittävät silti olla tiukkiksissa
seksejä. Säälittävää kun fysiika on rapakunnossa.

Terkkuja ja läskejä kaikille...
 

Yhteistyössä