mikää saa miehen pettämään

• Viestiketjun aloittaja huomio miehet
  • Ensimmäinen viesti
terkkuja läskeille
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 20:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 13:17 mikä hyvälle tuntuu kirjoitti:
mä oon pettäny eikä tuntunu missään ja olen vienyt perheen isejäkin maistelemaan parempaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :p :p :p :p :p
Parempaa vai helpompaa?! Kaikkihan me tiedetään minkä perässä miehet menee... Helppo saa helposti mukaansa useimmat kaksilahkeiset. Eipä tuossa paljoa ole kehumisen aihetta, jos jokunen perheen iskäkin on mukaan lähtenyt. Onko itsetunto nyt katossa vai vieläkö täytyy nostaa sitä miehiä metsästämällä? Koitahan pitää kiinni omastasi, jos joskus saat napattua pidemmäksikin aikaa haaviin...
NAISILLEHAN elämä on loppujen lopuksi loputonta
PIMPIN TYRKYTTÄMISTÄ ja PIHTAAMISTA.

KAIKKI PYÖRII SEN YMPÄRILLÄ.

ELI naisten logiikka lyhyesti:

PIMPPI ja RAHA.

Tosin kaikki pimpit ei oo sellaisessa paketissa että niitä viittis esitellä.

Läskejä plösöjä hiihtää vastaa koko ajan ja yrittävät silti olla tiukkiksissa
seksejä. Säälittävää kun fysiika on rapakunnossa.

Terkkuja ja läskejä kaikille...

terkkuja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 20:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 13:17 mikä hyvälle tuntuu kirjoitti:
mä oon pettäny eikä tuntunu missään ja olen vienyt perheen isejäkin maistelemaan parempaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :p :p :p :p :p
Parempaa vai helpompaa?! Kaikkihan me tiedetään minkä perässä miehet menee... Helppo saa helposti mukaansa useimmat kaksilahkeiset. Eipä tuossa paljoa ole kehumisen aihetta, jos jokunen perheen iskäkin on mukaan lähtenyt. Onko itsetunto nyt katossa vai vieläkö täytyy nostaa sitä miehiä metsästämällä? Koitahan pitää kiinni omastasi, jos joskus saat napattua pidemmäksikin aikaa haaviin...

PIMPPI ja RAHA.

kyllästynyt

PIMPPI ja RAHA.

[/quote]

Hei ihan aikuisten oikeesti: jos et ihan tyhmyyttäs ja kiusallas näitä viestejä kirjoittele, niin mee hoitoon. Ei ole ihan järkevää eikä ehkä ihan normaaliakaan kirjotella Kaksplussan keskustelupalstalle tommosia. Eikö Jallujen ja Kallejen kotisivuilta löytyis sopivampia sivuja tollaseen?

Althaea
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 11:47 kyllästynyt kirjoitti:
Hei ihan aikuisten oikeesti: jos et ihan tyhmyyttäs ja kiusallas näitä viestejä kirjoittele, niin mee hoitoon. Ei ole ihan järkevää eikä ehkä ihan normaaliakaan kirjotella Kaksplussan keskustelupalstalle tommosia. Eikö Jallujen ja Kallejen kotisivuilta löytyis sopivampia sivuja tollaseen?
Samaa miettinyt... mikä ihme pistää aikuiset (?) ihmiset kirjoittamaan tuollaisia ruokottomuuksia ja älyttömyyksiä mitä täältäkin saa tuon tuostakin lukea.

Toisaalta, olen huomannut samaa lähes jokaisella moderoimattomalla/avoimella keskustelupalstalla. Jotkut ihmiset eivät vaan osaa ajatella eivätkä kirjoittaa fiksusti.

Yhteistyössä