Mikä uskovainen SINÄ olet? Mistä saarnaat?

maalaisjärki ja käytösuskovainen!!

Saarnaan maalaisjärjen käytöstä ja saarnaan ottamaan huomioon isoja päätöksiä tehdessä että ottaa huomioon elämäntilannemuutokset!!

Mä saarnaan myös hyvien käytöstapojen puolesta. Aspana kun on niin PÄIVITTÄIN törmään useisiin ihmisiin joilla on perus käytöstavat hakusessa.
 
Julkinen terveydenhuolto. Se on minusta yksi inhimillisen yhteiskunnan mittapuita.

Huomasin myös eräänä päivänä olevani mitä syvimmin loukattu, kun puolison kanssa keskustelimme historiallisen arvon ja kulttuuriperinnön merkitystä rakentamisen muutostöissä. Keskustelu lähti siitä, pitäisikö vanhan rakennuksen ikkunat uusia, ja jos ei niin miksei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27095127:
Julkinen terveydenhuolto. Se on minusta yksi inhimillisen yhteiskunnan mittapuita.

Huomasin myös eräänä päivänä olevani mitä syvimmin loukattu, kun puolison kanssa keskustelimme historiallisen arvon ja kulttuuriperinnön merkitystä rakentamisen muutostöissä. Keskustelu lähti siitä, pitäisikö vanhan rakennuksen ikkunat uusia, ja jos ei niin miksei.
Eikö puoliso ymmärtänyt kantaasi ikkunoiden suhteen vai miksi noin? : /
Minullakin on tuohon liittyen lievä saarnaamisvimma.
 
....
Eläinsuojelu.

Olen aivan mahdoton tuputtamaan ihmisten kalloon pentutehtaiden ja turkistarhauksen ym raakuudesta. En vain käsitä miten jotkut vain osaavatkin kohauttaa olkapäitä ja vain unohtaa jos vaikka uutisissa on jotain juttua tuollaisesta. Tekisi mieli vain ottaa heistä kiinni ja ravistaa kunnolla ja huutaa "HERÄÄ PAHVI!!1" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Beep
Mä en oo missään superfanaattinen ja inhoan paasaajia, joten en itse paasaa, korkeintaan joskus yhdelle kahdelle ihmiselle joskus. :D

Mutta aiheita on kyllä paljon, mm. lasten tasapäistämisen vastustaminen, sama aikuisten suhteen. Lammastouhuilun vastustaminen jne.

:xmas:

Fanaattisuuden vastustaminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago

Yhteistyössä