Mikä tuttipullo paras?

  • Viestiketjun aloittaja !?!?!
  • Ensimmäinen viesti
!?!?!
Korviketta syöttäessä, mikä tuttipuollo on kokemustenne mukaan paras? Mistä menee vähiten ilmaa.

Kokeiltiin vauvalle Emman koliikkituttipulloa, mutta tuntuu ettei osaa oikein imeä sillä. En ymmärrä edes koko tuttipullon ideaa.. siinä on tutissa numerot 1-3, mutta miksi? Me ostettiin vielä kaiken lisäksi kait viallinen pullo, kun siinä ei ollut pohjassa sitä ilmareikää, tehtiin siihen itse sellainen kokeeksi. Ainun tavallisista tuttipulloista imee kyllä hyvin, mutta niissähän vauvan pitää itse vapauttaa välillä ilmaa pulloon. Tuntuu että ilmaa menee roppakaupalla kun imee...
 
Sveitsiläiset bibi tuttipullot on tosi laadukkaita ja hyvännäköisiä. Ostin niitä aiemmin Sveitsistä mutta nyt niitä saa myös Suomesta joistain verkkokaupoista ja lastentarvikeliikkeistä. (Googlesta löytyy) Tuttiosat ovat myös hyviä, ne on saman tyypin kehittelemiä kuin NUK tutit. Myös tutit on aivan ihania, I love Mama ja Papa is the best, ihania värejä. =)
 
tipsukka
Alkuperäinen kirjoittaja willasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja porkkanainen:
MAMin Ultivent on ihan loistava!!! :D

ehdottomasti paras !
hyvä mut jos nopsaan joutuu laittaa maitoo ni mulla alkanu siitä keskeltä vuotaa!!inhottavaa ku aina ei tiedä onko osat varmasti hyvin... mutta ei oo kyl ilmavaivoja ollu =) myös aventin pullot on hyviä

 

Yhteistyössä