Mikä tekee ihmisestä ikääntyneen näköisen

  • Viestiketjun aloittaja vieras....
  • Ensimmäinen viesti
iu
Kyllä mä uskon, että isointa osaa näyttelevät perintötekijät. Mä menisin kropaltani varmaan ikäistäni melkein puolet nuoremmasta, mutta tää naama... Isätä perittyä roikkumista ja syviä juonteita havaittavissa, ei sille mitään mahda. :(
 
jännää
Kasvonpiirteet vaikuttavat minusta melkein eniten. Jos omistaa isot silmat, pienen pyorean nenan ja on muutenkin sirot babyface-kasvot lyhyessa hoikahkossa varressa, niin nayttaa vanhuksenakin "nuorelta".
Kuulostaa tosi omituisen näköiseltä. Usein isosilmäisillä, pieni pyöreänenäisillä on ennemminkin leveät tai pyöreät kasvot. Ei sirot. Tai sitten en ymmärrä mitä tarkoitat. Olisiko joku linkki tuollaisiin kasvoihin laittaa?
 
naama
En lukenut ketjua kuin osittain, mutta toi , että jonkun mielestä tupakointi EI vaikuta vanhentavasti, niin melkein naurattaa! Tupakoitsijat itse ei ehkä sitä huomaa, mutta oikeesti se näkyy ihossa ja varsinkin tossa ylähuulen yläpuolella! Olen aina pitänyt Sirpa Selännettä tosi kauniina ja fressinä, mitä toki onkin, mutta jossain ohjelmassa, kun hänestä näytettiin ihan arkipäiväistä ruoanlaitto-kuvaa, niin tosi selvästi näkyi ne kaikki kaameat rypyt tossa huulten alueella..Äläkä tule väittämään, ettei edes polta!!
 

Yhteistyössä