Mikä teitä naimisissa olevia naisia vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja "valkoapila"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="valkoapila";30063277]Kyllä ne ainakin sanovat, että kaikkea on yritetty, mutta kun ei vaan auta. Mieleen jäi mm. yksi, joka kertoi, että oli hommannut lapset mummolaan ja vienyt vaimon yllätyksenä pitkälle viikonlopulle Pariisiin. Vaimo oli tykännyt kovasti, mutta ollut kuulemma sekä iltaisin että aamuisin hotellissa niin väsynyt, että ei ollut jaksanut harrastaa seksiä koko viikonlopun aikana, eikä sen viikonlopun jälkeenkään. Pakottaahan ei tietenkään ketään saa, mutta itse en ikimaailmassa edes kehtaisi toimia noin.[/QUOTE]

No kantsiskohan etukäteen vihjata, että se Pariisi voisi olla seksiloma, tyyliin "muistatsä kun silloin vuonna X oltiin Ranskassa ja juotiin viiniä ja rakasteltiin... voiskohan sen ottaa uusiksi joku kerta?" Onhan se kurjaa joutua pettymään, mutta jos oikeasti seksin saanti on päätoive, niin en jättäisi mitään pelkän Pariisin varaan. Kivasti tehty tietysti, että hän yritti jotain, harmi että meni pieleen. Jonkun muun pariskunnan kohdalla olisi voinut toimia, kun mies olisi lisäksi oikein yrittänyt vietellä.

Kyllähän tuollainen kuulostaa siltä, että haluttomuuteen on jokin isompi syy - joko suhde on muuttunut ja nainen ei enää näe miestään eroottisesti, tai sitten jokin fysiologinen syy... vaikea sanoa.
 
"valkoapila"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30063306:
No kantsiskohan etukäteen vihjata, että se Pariisi voisi olla seksiloma, tyyliin "muistatsä kun silloin vuonna X oltiin Ranskassa ja juotiin viiniä ja rakasteltiin... voiskohan sen ottaa uusiksi joku kerta?" Onhan se kurjaa joutua pettymään, mutta jos oikeasti seksin saanti on päätoive, niin en jättäisi mitään pelkän Pariisin varaan. Kivasti tehty tietysti, että hän yritti jotain, harmi että meni pieleen. Jonkun muun pariskunnan kohdalla olisi voinut toimia, kun mies olisi lisäksi oikein yrittänyt vietellä.

Kyllähän tuollainen kuulostaa siltä, että haluttomuuteen on jokin isompi syy - joko suhde on muuttunut ja nainen ei enää näe miestään eroottisesti, tai sitten jokin fysiologinen syy... vaikea sanoa.
Eli pitääkö siitä seksistä erikseen sopia päiviä tai viikkoja etukäteen? Avioliitossa?

Ja tottakai siihen haluttomuuteen on joku. Ja sitähän minä tässä olen juuri kuuluttanut, että miksi te ette tee asialle mitään, vaan oletatte, että ne miehenne tyytyvät siihen selibaattiin?
 
"valkoapila"
[QUOTE="valkoapila";30063330]Eli pitääkö siitä seksistä erikseen sopia päiviä tai viikkoja etukäteen? Avioliitossa?

Ja tottakai siihen haluttomuuteen on joku. Ja sitähän minä tässä olen juuri kuuluttanut, että miksi te ette tee asialle mitään, vaan oletatte, että ne miehenne tyytyvät siihen selibaattiin?[/QUOTE]

Siis haluttomuuteen on joku syy...
 
Liitossa
[QUOTE="hans";30063208]Tämä oli arvattavissa. Miesten vikahan se on tietysti, jos naista ei huvita. Nainen ei ole vastuussa mistään, ei edes omasta halustaan. Ei mitään uutta auringon alla.

Ja kun on kerran tälle oletusten tielle on lähdetty, niin eiköhän oleteta samalla vielä sekin, että kaipa ne miehet vielä hakkaavatkin niitä vaimojaan?[/QUOTE]

Ollessani parikymppinen, minulta vongattiin seksiä harva se ilta kun baarissa olin - naimisissa olevat lähinnä. Netissä sinkkuillessani sama homma. Jostain kumman syystä 10 vuotta vanhempana ei vonguta enää... Eli ne ukot on nuoren lihan perässä. Yksi niistä oli ihan onnellisesti naimisissa, vaimo todella kaunis ja hyvin säilynyt. Ihan varmasti saantia oli kotonakin.

Iso osa näistä pettäjistä saa seksiä kotoa, mutta haluavat toteuttaa fantasioitaan vieraasta nuoresta lihasta liiton ulkopuolella. Sellaista fantasiaa on vaimon ymmärrettävästi aika vaikeaa toteuttaa. Ja vieras pano taas ei hirveästi syty/sääli jos avoimesti kertoo että oman vaimokullan perä on lörpsähtänyt raskauden jälkeen ettei sitä enää huvita panna... Tai että sattuu vaan ottaan kovemmin eteen kun on kiinteää nuorta lihaa saatavilla, ei sillä etteikö vaimo olisi ihana ja rakas...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
musta-apila
[QUOTE="valkoapila";30063330]Eli pitääkö siitä seksistä erikseen sopia päiviä tai viikkoja etukäteen? Avioliitossa?

Ja tottakai siihen haluttomuuteen on joku. Ja sitähän minä tässä olen juuri kuuluttanut, että miksi te ette tee asialle mitään, vaan oletatte, että ne miehenne tyytyvät siihen selibaattiin?[/QUOTE]

Ei avioliitossa seksi välttämättä ole aina mahdollista. Etenkin jos on lapsia. Ennen lapsia seksiä oli usein ja se oli spontaania, koska esimerkiksi ehkäisyä ei tarvinnut miettiä vaan saattoi vain antaa mennä. :)

Parisuhteessa on erilaisia aikoja, ja suhde ei välttämättä säily samanlaisena koko ajan. Siksi olisi hyvä miettiä, että mihin sitä lupautuu, kun naimisiin menee. Suhteessa on ylä- ja alamäkiä ja on hyvä tiedostaa jo nuorena, että ei se kumppani säily salskeana nuorena miehenä/naisena ikuisesti. ;) Meistä kaikista rypäleistä tulee rusinoita.

Olen itse onnellisessa asemassa, että voin keskustella mieheni kanssa asioista. Mutta on paljon suhteita, jossa esimerkiksi mies kieltäytyy keskustelemasta asiasta. Minkäs siinä sitten teet, jos toinen ei halua puhua toisen haluttomuudesta?
 
"valkoapila"
Iso osa näistä pettäjistä saa seksiä kotoa, mutta haluavat toteuttaa fantasioitaan vieraasta nuoresta lihasta liiton ulkopuolella. Sellaista fantasiaa on vaimon ymmärrettävästi aika vaikeaa toteuttaa. Ja vieras pano taas ei hirveästi syty/sääli jos avoimesti kertoo että oman vaimokullan perä on lörpsähtänyt raskauden jälkeen ettei sitä enää huvita panna... Tai että sattuu vaan ottaan kovemmin eteen kun on kiinteää nuorta lihaa saatavilla, ei sillä etteikö vaimo olisi ihana ja rakas...
Minulle se on ihan sama, mikä se syy siihen vonkaamiseen on (kun en aio siihen suostua), mutta jos suoraan sanon, niin tuollainen tarina saattaisi ainakin minulle toimia jopa paremmin kuin se perinteinen, että vaimo ei anna... Kaipa se jotenkin imartelisi, vaikka periaatteessahan minut kai nähtäisiin tuossa vain "nuorena lihana"...

Tosin suurin osa niistä minua lähestyneistä miehistä on suurin piirtein samaa ikäluokkaa minun kanssani, joten tuskin ne vaimotkaan ihan ikäloppuja ovat.
 
hmmm...
Olen itse varattu (nainen) ja koska liittoni on onneton ja seksitön miehestä johtuvista syistä, etsin seuraa suomi24:lla...

Varatuista naisista en siellä tiedä kun en naisia etsi, mutta sanotaanko näin että kivasti olen seuraa saanut varatuilta miehiltä, ja tällähetkellä rakastajana yksi naimisissa oleva... Eipä kaadu kaksi liittoa kun saa sen muualta mikä omasta liitosta puuttuu...
 
jestas
Valkoapila: siis joillakin on uskottomuus verissä vaikka kotona olisi asiat suht hyvin. Ei siinä tarvita kuin tavallista arkea, ehkä vähän tylsistymistä jne.

...ja pinnallisimpia miehiä korpeaa se että vaimo ei ole kropaltansa samanlainen kuin ennen lapsia. Mutta tuotahan ei kukaan pelimies ilkeä syyksi sanoa. ;)
paraskin puhumaan kun itse vehtaat päättömän kanssa. :(
 
.......
Jostain kumman syystä 10 vuotta vanhempana ei vonguta enää... Eli ne ukot on nuoren lihan perässä.

Ei nyt välttämättä pidä paikkaansa... Näin kolmikymppisenä siellä sivulla on todella paljon vientiä...

20+ vuotiaat nuoret miehet etsivät kokeneempaa seksiseuraa, 28-38-vuotiaat miehet sitä salaseikkailua josta ovat haaveilleet ja 39+ vuotiaalle miehelle 30-vuotiaskin on nuorta lihaa...
 
viraus
Olen itse varattu (nainen) ja koska liittoni on onneton ja seksitön miehestä johtuvista syistä, etsin seuraa suomi24:lla...

Varatuista naisista en siellä tiedä kun en naisia etsi, mutta sanotaanko näin että kivasti olen seuraa saanut varatuilta miehiltä, ja tällähetkellä rakastajana yksi naimisissa oleva... Eipä kaadu kaksi liittoa kun saa sen muualta mikä omasta liitosta puuttuu...
Miksi liittosi on seksitön?
 
"Tiina"
Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä nämä pettäjät sinulle kertovat. Vaihtelua ja jännitystä ne vain hakevat. Käyhän se toki tylsäksi painaa vuosikymmeniä samaa reikää, joten siksi haetaan välillä myös uusia reikiä.
 
"vaimo"
Olen itse varattu (nainen) ja koska liittoni on onneton ja seksitön miehestä johtuvista syistä, etsin seuraa suomi24:lla...

Varatuista naisista en siellä tiedä kun en naisia etsi, mutta sanotaanko näin että kivasti olen seuraa saanut varatuilta miehiltä, ja tällähetkellä rakastajana yksi naimisissa oleva... Eipä kaadu kaksi liittoa kun saa sen muualta mikä omasta liitosta puuttuu...
Minä olen ihan samassa tilanteessa.
 
Liitossa
[QUOTE="valkoapila";30063357]Minulle se on ihan sama, mikä se syy siihen vonkaamiseen on (kun en aio siihen suostua), mutta jos suoraan sanon, niin tuollainen tarina saattaisi ainakin minulle toimia jopa paremmin kuin se perinteinen, että vaimo ei anna... Kaipa se jotenkin imartelisi, vaikka periaatteessahan minut kai nähtäisiin tuossa vain "nuorena lihana"...
[/QUOTE]

Se toimii imarteluna niin kauan kuin ei itse ole raskaana tai vanhene niin että tissit riippuu ja perä lörpsähtää... Sitten kun itselle käy niin - ja kaikille naisille käy niin ennemmin tai myöhemmin - se satuttaa kovin kun ukkokulta vilkuilee nuorempaa.

Omalta kohdaltani, mua ei imartelisi kyllä yhtään että mies vaan haluaa mun kropan mutta ei välitä vähääkään kuka olen tai mitä teen. Se että olisin vaan kiinteä lihanpala johon on mukava roiskaista lastit niin enpä tuntisi oloani kovin arvostetuksi.
 
"Tiina"
Yksi ukkomies kertoi, että vaimon kanssa heillä on seksiä kolme kertaa viikossa, mutta hän tykkää silti saada muitakin naisia. Eipä siis aina ole kyse seksitömästä liitosta.
 
viera.s
Onpas aloittaja naiivi. Kuvitteletko tosiaan saavasi miehiltä kysymällä rehellisiä ja tasapuolisia kertomuksia uskottomuuden syistä? No et, ihan tyhjän kanssa tuollainen "tutkimus", sillä ei kukaan kerro, jos syynä on vain piintynyt tapa, vaimon ikääntyminen tai lastensaannin myötä tulleet muutokset kehoon. Ja vaikka olisikin oikeasti seksi vähissä, sekin voi johtua vaikka siitä, että vauva herättää joka yö kymmenen kertaa eikä jaksaminen riitä enää puolison viihdyttämiseen.

Tietysti joku tarina voi olla tottakin, mutta veikkaisin että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä kertomus on vähintäänkin yksipuolinen.

Minä en tosin ole edes sillä kannalla, että seksiä pitäisi antaa puolison tyydyttämiseksi vaikka itse ei halua. Uskon, että vastentahtoinen alistuminen seksiin vain pitkittää ja pahentaa haluttomuutta. Seksissä molempien osapuolten pitäisi olla saamapuolella.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"Mikko"
Tuohan on vanha stoori. Eihän ne miehet siellä ala kehumaan "mulla on hehkeä vaimo, liittomme tihkuu seksiä jne." Vaan nyyhkystoori kehiin -> pesää irtoaa naisilta.

(Siis onhan varmasti joillakin miehillä oikeasti seksitön ja kylmä liitto, mutta ei sekään oikeuta pettämään. Ja siis moni huijaa parisuhteensa tilan vaikka menisi hyvin)
Harva mies pettää jos on hehkeä ja seksikäs vaimo kotona. Mutta harvalla miehellä on! Naiset pihtaa ja on helvetin nalkuttavia komentelijoita ja monista tulee rumia läskejä, ei sellaista kukaan kestä. Voisi vähän panostaa mieheenkin. Suurimmalla osasta pettäjiä on kotona kamala akka, se on totuus eikä keino saada pesää. Vaimon pitäisi osata halukkaasti tyydyttää miehensä, ettei tartte miehen hakea pesää muualta. Niin simppeliä se on.

Mutta useimmat miehet joutuu pitämään kahta naista. Toinen on se epäseksikäs mutta toimiva kodinkone ja toinen on se joka tekee onnelliseksi. Tie miehen sydämeen menee kyrvän kautta. ;)
 
"böö"
Et kai sä ihan oikeesti usko niiden ukkojen satuja? Toi nyt on maailman vanhin virsi, kuinka kotona on vaikeeta ja eukko pihtaa, mutta pesää pitäis saada, koska heti mulle kaikki nyt. Huoh...
 
"Tiina"
[QUOTE="Mikko";30063425]Harva mies pettää jos on hehkeä ja seksikäs vaimo kotona. Mutta harvalla miehellä on! [/QUOTE]

Höpöhöpö. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa julkkikset. Suurin osa miehistä on pettänyt, vaikka kumppanina on ollut yksi maapallon seksikkäimmäksi tituuleratuista naisista.
 
vuoroin vieraissa
[QUOTE="Mikko";30063425]

Mutta useimmat miehet joutuu pitämään kahta naista. Toinen on se epäseksikäs mutta toimiva kodinkone ja toinen on se joka tekee onnelliseksi. Tie miehen sydämeen menee kyrvän kautta. ;)[/QUOTE]

Taitaa mun ukolla olla kiire rakastajattarensa kanssa, kun ei enää vaivaudu kotona harrastamaan seksiä. Onneksi tällä kodinkoneella on myös oma rattopoika viihdyttäjänä. Kummasti kelpaan nuoremmille ja komeammille miehille. Hyvin se toimii näinkin.
 
vieras-
[QUOTE="valkoapila";30063277]Kyllä ne ainakin sanovat, että kaikkea on yritetty, mutta kun ei vaan auta. Mieleen jäi mm. yksi, joka kertoi, että oli hommannut lapset mummolaan ja vienyt vaimon yllätyksenä pitkälle viikonlopulle Pariisiin. Vaimo oli tykännyt kovasti, mutta ollut kuulemma sekä iltaisin että aamuisin hotellissa niin väsynyt, että ei ollut jaksanut harrastaa seksiä koko viikonlopun aikana, eikä sen viikonlopun jälkeenkään. Pakottaahan ei tietenkään ketään saa, mutta itse en ikimaailmassa edes kehtaisi toimia noin.[/QUOTE]

Sä oot tosi naivi:) Eipä se Pariisin loma auta seksin tuomiseen parisuhteeseen, jos ei asioista puhu ja muuta niitä asioita, jotka ovat seksin kuihduttaneet suhteesta. Jos mies ei "saa" tarpeeksi olisi syytä keskustella asiasta ja kuunnella vaimoa ja mennä parisuhdeterapiaan eikä suomi24:seen.

Tossa Pariisi tarinassa mua käy sääliksi vaimoa. On niin väsynyt ja eikä edes mies ymmärrä antaa levätä. Jos on noin väsynyt, niin ois ollut parempi miehen lähettää vaimo viikoksi yksin lomalle ja mies hoitaisi kodin, lapset ym. Sitten olisivat sen jälkeen menneet yhteisymmärryksessä seksilomalle. Sairasta toi sun asenne, että ei kehtaisi väsymyksen takia kieltäytyä seksistä, kun mies on vienyt Pariisiin. Ei naisen tarvitse maksaa seksillä matkasta tai mistääm muustakaan. Mies mokannut, jos ei ole hoitanut arjessa omaa osuuttaan kotitöistä ja lapsista ja nainen siksi ihan väsynyt. Joku onkin sanonut, että parasta esileikkiä on kun mies siivoo. Jos tilanne on se, että nainen ja mies käyt töissä, töiden jälkeen mies harrastaa ja lepää ja nainen tekee ruuat, käy kaupassa, hoitaa lapset, siivoa ym ja menee sitten nukkumaan, eipä ole ihme, ettei illalla jaksa tai Pariisin lomilla seksiä. Tuollaisia tapauksia on ja lievemmässä muodossa.

Ja toiseksi kuka sitä huonoa seksiä haluaisi tai miestä, joka ei huomioi ja osoita rakkautta. Mies, joka pettää ei kykene osoittamaan rakkautta vaimolleen.

Mutta yksinkertaisin syy seuranhakuun on kusipäisyys. Moraaliton ja typerä olet sinäkin, kun noita juttuja uskot ja suostut osallistumaan pettämiseen.
 

Yhteistyössä