Mikä teitä naimisissa olevia naisia vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja "valkoapila"
  • Ensimmäinen viesti
"valkoapila"
Kirjoitanpa tänne, kun arvelen, että täällä on paljon kohderyhmään kuuluvia.

Olen siis 27-vuotias nuori nainen ja koska vietän parhaillaan sinkkukesää, niin teinpä sitten profiilin tuonne Suomi24 Treffeille. Olen nyt parin viikon aikana saanut yli 250 yhteydenottoa, joista lähes puolet naimisissa olevilta miehiltä! Ikähaarukassa 23-58 vuotta. Nämä eivät siis ole edes yrittäneet peitellä naimisissa olemistaan. Saattaa olla, että naimisissa olevia on vielä lisääkin, osahan saattaa esiintyä sinkkuina.

Koska minua kiinnosti, että miksi noin moni naimisissa oleva mies ottaa yhteyttä, niin olen kysellyt aika monelta syytä tähän. Tarina on aina sama: liitto on seksitön tai lähes seksitön. Ja silloinkin kun sitä seksiä on, niin se on sitten lauantai-iltaisin saunan jälkeen pikaisesti peiton alla. Aika moni on sanonut myös suoraan, että ei halua erota, koska muuten menee ihan hyvin ja koska lapset.

Tästä seuraakin sitten kysymys: Mikä teitä naimisissä olevia naisia oikein vaivaa? Kuvitteletteko te tosiaan, että teidän miehenne ovat tyytyväisiä siihen seksittömyyteen tai johonkin kerran viikossa pikaseksiin?
 
"joopajoo"
Juu, ihan tahallaan pihdataan ja jos annetaan niin sitten lauantai-iltana saunan jäleekn lähetyssaarnaaja asennossa korkeintaan kerran viikossa. Ja ihan tahallaan ja silleen. Ja meidän vaimojen syy jos mies vieraissa käy.
Sitähän sää kysyit...
 
Samaa ihmettelin aikoinaan, kun tuolla olin. Nuoria miehiä ja niin onnettomia, moni purki mulle sydäntään ja sääliks kävi. Ei ne kaikki ole kusipäitä, suurin osa on vaan hyvin onnettomia ja epätoivoisia, kun eivät kehtaa erota.
 
"valkoapila"
Samaa ihmettelin aikoinaan, kun tuolla olin. Nuoria miehiä ja niin onnettomia, moni purki mulle sydäntään ja sääliks kävi. Ei ne kaikki ole kusipäitä, suurin osa on vaan hyvin onnettomia ja epätoivoisia, kun eivät kehtaa erota.
Joo, samaa mieltä. Tai onhan siellä kaikenlaisia, niitä kusipäitäkin. Mutta tosiaan paljon ihan tavan miehiä, jotka ovat itsekin vähän häpeissään tilanteestaan, mutta kun ei se loppuelämän mittainen selibaatti vielä kolmikymppisenä tunnu mukavalta...
 
"valkoapila"
[QUOTE="joopajoo";30063136]Juu, ihan tahallaan pihdataan ja jos annetaan niin sitten lauantai-iltana saunan jäleekn lähetyssaarnaaja asennossa korkeintaan kerran viikossa. Ja ihan tahallaan ja silleen. Ja meidän vaimojen syy jos mies vieraissa käy.
Sitähän sää kysyit...[/QUOTE]

En kysynyt. Mutta onko se pelkästään miehenkään vika, jos kotona ei kerta kaikkiaan saa? Ilmanko niiden pitäisi olla koko ikänsä ihan vaan sen vuoksi, että sitä pikkurouvaa siellä kotona ei satu huvittamaan?
 
[QUOTE="valkoapila";30063126]Kirjoitanpa tänne, kun arvelen, että täällä on paljon kohderyhmään kuuluvia.

Olen siis 27-vuotias nuori nainen ja koska vietän parhaillaan sinkkukesää, niin teinpä sitten profiilin tuonne Suomi24 Treffeille. Olen nyt parin viikon aikana saanut yli 250 yhteydenottoa, joista lähes puolet naimisissa olevilta miehiltä! Ikähaarukassa 23-58 vuotta. Nämä eivät siis ole edes yrittäneet peitellä naimisissa olemistaan. Saattaa olla, että naimisissa olevia on vielä lisääkin, osahan saattaa esiintyä sinkkuina.

Koska minua kiinnosti, että miksi noin moni naimisissa oleva mies ottaa yhteyttä, niin olen kysellyt aika monelta syytä tähän. Tarina on aina sama: liitto on seksitön tai lähes seksitön. Ja silloinkin kun sitä seksiä on, niin se on sitten lauantai-iltaisin saunan jälkeen pikaisesti peiton alla. Aika moni on sanonut myös suoraan, että ei halua erota, koska muuten menee ihan hyvin ja koska lapset.

Tästä seuraakin sitten kysymys: Mikä teitä naimisissä olevia naisia oikein vaivaa? Kuvitteletteko te tosiaan, että teidän miehenne ovat tyytyväisiä siihen seksittömyyteen tai johonkin kerran viikossa pikaseksiin?[/QUOTE]

No voisi kuvitella, että sama ongelma on niillä naisillakin. Jos kerran ollaan yhdessä vaan lasten takia ja koska tullaan toimeen ihan hyvin, niin ehkä sitten naisetkin hakevat seksiseuraa muualta. Ehkä parisuhde on sitten vaan loppunut? En tiedä. Mutta miksi ne naiset enää välittäisivät pitää miestään tyytyväisinä, jos kerran yhdessöolo on ajat sitten muuttunut parisuhteesta joksikin muuksi. Ehkä niillä naisilla on muuta tekemistä ja muita prioriteettejä.

Tosin ei kai kenellekään enää voi tulla yllätyksenä se, miten moni harrastaa jotain parisuhteen ulkopuolisia suhteita tai yhden illan juttuja, niin miehet kuin naisetkin?
 
[QUOTE="valkoapila";30063161]En kysynyt. Mutta onko se pelkästään miehenkään vika, jos kotona ei kerta kaikkiaan saa? Ilmanko niiden pitäisi olla koko ikänsä ihan vaan sen vuoksi, että sitä pikkurouvaa siellä kotona ei satu huvittamaan?[/QUOTE]

Mutta miksi pitäisi huvittaa? Jos ei huvita niin ei huvita. Sitten on keksittävä muita ratkaisuja. Yksi on tietysti tuo selän takana suomi24:n treffipalstalla notkuminen, mutta voisihan asian ottaa ihan puheeksikin. Voihan olla, että nainenkin on vaan tyytyväinen, jos sovitaan ettei mitään seksivelvoitteita ole enää, mutta ei myöskään uskollisuusvaatimuksia. Ehkä "pikkurouvallakin" on jo uusi viihdyttäjä katsottuna, ja senkään takia ei huvita sen oman ukon kanssa seksiä harrastaa, kun tekisi mieli oikeastaan ihan jotakin toista...
 
Selkärangattomat
"miksi noin moni naimisissa oleva mies ottaa yhteyttä"

Koska netti on helppo etsiä satunnaista panoseuraa pettääkseen vaimoaan. Jos valitsisi jonkun tutun tai työkollegan niin siinä on vaarana että jää kiinni. Netistä voi valkata kuvien perusteella sopivan eikä kukaan tunne tätä henkilöä -> ei jää kiinni.

"Tarina on aina sama: liitto on seksitön tai lähes seksitön. Ja silloinkin kun sitä seksiä on, niin se on sitten lauantai-iltaisin saunan jälkeen pikaisesti peiton alla. Aika moni on sanonut myös suoraan, että ei halua erota, koska muuten menee ihan hyvin ja koska lapset."

Mistäs sinä tiedät onko heillä oikeasti seksiä, ne vaan sanoo niin että saisivat pesää. Jonkun pitää heidän kakaratkin hoitaa, ja niitä kismittää kun vaimo käyttää aikansa heidän lastensa kasvatukseen, ruokintaan ja pesee heidän pas*arannut vessanpöntöstä. Se on aika helppo kehitellä romantiikkaa kun ei tarvitse kuurata miehen jäljiltä kusista pöntön istuinta tai pestä tämän kalsareita. Ulkopuoliselle naiselle on helppo esittää herrasmiestä kun joku muu tekee likaisen työn.

Jos mies on tollainen petturi ja selkäänpuukottaja niin ei se varmasti paljon töitäkään tee liittonsa eteen että saisi pesää useammin. Todennäköisesti vaimoa ei kiinnosta enää kun mies ei vaivaudu edes orgasmia antamaan, pakollinen lauantaipano vaan.

Salapanon etsiminen on helppo tie, ja kertoo miehestä tosi paljon että valitsee helpomman tien, kaiken sen pitkän suhteen ja perheen kustannuksella.

Eli vastaus kysymykseen "Mikä teitä naimisissä olevia naisia oikein vaivaa?" on että on erehtynyt naimisiin itsekkään mul*un kanssa, joka ennemmin uittaa moloaan vieraissa kuin olisi rehellinen vaimolleen ja turvaisi perheensä. Ja että ne kaikki pesiytyy muutamille sivustoille koska ovat mielikuvituksettomia säälittäviä nilviäisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"Pearl"
Ai sieltä Suomi24´stako mieheni hakee sitä, mitä hän ei uskalla antaa mulle? Ymmärtäähän sen, että mielummin hän panee paksuksi jonkun sellaisen, jonka lapsia hän ei sitten joudu hoitamaan.
 
"hans"
Alkuperäinen kirjoittaja Selkärangattomat;30063181:
Jos mies on tollainen petturi ja selkäänpuukottaja niin ei se varmasti paljon töitäkään tee liittonsa eteen että saisi pesää useammin. Todennäköisesti vaimoa ei kiinnosta enää kun mies ei vaivaudu edes orgasmia antamaan, pakollinen lauantaipano vaan.
Tämä oli arvattavissa. Miesten vikahan se on tietysti, jos naista ei huvita. Nainen ei ole vastuussa mistään, ei edes omasta halustaan. Ei mitään uutta auringon alla.

Ja kun on kerran tälle oletusten tielle on lähdetty, niin eiköhän oleteta samalla vielä sekin, että kaipa ne miehet vielä hakkaavatkin niitä vaimojaan?
 
"valkoapila"
[QUOTE="Pearl";30063182]Ai sieltä Suomi24´stako mieheni hakee sitä, mitä hän ei uskalla antaa mulle? Ymmärtäähän sen, että mielummin hän panee paksuksi jonkun sellaisen, jonka lapsia hän ei sitten joudu hoitamaan.[/QUOTE]

En ole varattuihin miehiin sekaantumassa enkä myöskään hankkiutumassa raskaaksi, mutta pitäisikö sinun kuitenkin tehdä jotain, että miehesi uskaltaisi antaa sinulle sen sijaan, että vonkaa minulta?
 
"valkoapila"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30063176:
Mutta miksi pitäisi huvittaa? Jos ei huvita niin ei huvita. Sitten on keksittävä muita ratkaisuja. Yksi on tietysti tuo selän takana suomi24:n treffipalstalla notkuminen, mutta voisihan asian ottaa ihan puheeksikin. Voihan olla, että nainenkin on vaan tyytyväinen, jos sovitaan ettei mitään seksivelvoitteita ole enää, mutta ei myöskään uskollisuusvaatimuksia. Ehkä "pikkurouvallakin" on jo uusi viihdyttäjä katsottuna, ja senkään takia ei huvita sen oman ukon kanssa seksiä harrastaa, kun tekisi mieli oikeastaan ihan jotakin toista...
Eli olipa sen naisen haluttomuuden syynä sitten se, että ei vaan huvita, tai sitten se uusi viihdyttäjä, niin kummassakin tapauksessa mies on paska, kun ei vaan tyydy osaansa ja elä selibaatissa?
 
Tuohan on vanha stoori. Eihän ne miehet siellä ala kehumaan "mulla on hehkeä vaimo, liittomme tihkuu seksiä jne." Vaan nyyhkystoori kehiin -> pesää irtoaa naisilta.

(Siis onhan varmasti joillakin miehillä oikeasti seksitön ja kylmä liitto, mutta ei sekään oikeuta pettämään. Ja siis moni huijaa parisuhteensa tilan vaikka menisi hyvin)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi ja Owl
[QUOTE="valkoapila";30063230]Eli olipa sen naisen haluttomuuden syynä sitten se, että ei vaan huvita, tai sitten se uusi viihdyttäjä, niin kummassakin tapauksessa mies on paska, kun ei vaan tyydy osaansa ja elä selibaatissa?[/QUOTE]

Ei, vaan minusta asiasta voisi keskustella ja sopia sitten vaikka yhdessä, että tilanne on nyt tämä ja kumpikin saa olla muidenkin kanssa. Tai sitten jos se ei jomman kumman mielestä tunnu hyvältä vaihtoehdolta, voidaan miettiä, että no saisiko sitä kuollutta parisuhdetta ja lopahtanutta seksielämää uuteen, iloiseen nousuun.

Mutta silloin mies on kyllä - no jos ei nyt paska, niin ainakin vähän urpo, jos ihan ensimmäisenä ratkaisuna alkaa pettää toista, ilman että yrittää ollenkaan puhua ongelmistaan tai miettiä muitakin ratkaisuja. Onhan se erokin sitten yksi vaihtoehto, jos mitenkään muuten ei asiaa saa ratkottua.
 
"Pearl"
[QUOTE="valkoapila";30063219]En ole varattuihin miehiin sekaantumassa enkä myöskään hankkiutumassa raskaaksi, mutta pitäisikö sinun kuitenkin tehdä jotain, että miehesi uskaltaisi antaa sinulle sen sijaan, että vonkaa minulta?[/QUOTE]

En anna sen antaa, koska en nyt oikein halua lisää lapsia. Ja ehkäisyä en käytä, koska miehen mielestä se tarkoittaisi sitä, että käyn myös vieraissa. Hän on täällä Suomessa tottunut siihen, ettei naisiin voi luottaa.
 
musta-apila
Ollaan miehen kanssa sovittu, että hän on vapaa lähtemään jos ei nykytila kelpaa. Tuossahan tuo näyttää pysyvän. Ja seksiä on tällä hetkellä harvoin pikkulapsiajasta ja väsymyksestä johtuen.
 
mies6
Tuossa se taas nähdään: naisille seksin saanti on järjettömän helppoa. Sen kun vaan ilmaisee halukkuutensa niin tarjokkaita on heti pitkä jono ja sieltä vain valkkaa itseään eniten miellyttävän.

Voisin veikata, että jos vaikka satunnainen 27-vuotias mies laittaisi tuonne itsestään profiilin niin ensimmäistä vastausta saisi luultavasti odotella kuukausitolkulla, ja sittenkin vastaus tulisi joltain viisikymppiseltä lähiövalaalta.
 
"valkoapila"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30063239:
Ei, vaan minusta asiasta voisi keskustella ja sopia sitten vaikka yhdessä, että tilanne on nyt tämä ja kumpikin saa olla muidenkin kanssa. Tai sitten jos se ei jomman kumman mielestä tunnu hyvältä vaihtoehdolta, voidaan miettiä, että no saisiko sitä kuollutta parisuhdetta ja lopahtanutta seksielämää uuteen, iloiseen nousuun.

Mutta silloin mies on kyllä - no jos ei nyt paska, niin ainakin vähän urpo, jos ihan ensimmäisenä ratkaisuna alkaa pettää toista, ilman että yrittää ollenkaan puhua ongelmistaan tai miettiä muitakin ratkaisuja. Onhan se erokin sitten yksi vaihtoehto, jos mitenkään muuten ei asiaa saa ratkottua.
Kyllä ne ainakin sanovat, että kaikkea on yritetty, mutta kun ei vaan auta. Mieleen jäi mm. yksi, joka kertoi, että oli hommannut lapset mummolaan ja vienyt vaimon yllätyksenä pitkälle viikonlopulle Pariisiin. Vaimo oli tykännyt kovasti, mutta ollut kuulemma sekä iltaisin että aamuisin hotellissa niin väsynyt, että ei ollut jaksanut harrastaa seksiä koko viikonlopun aikana, eikä sen viikonlopun jälkeenkään. Pakottaahan ei tietenkään ketään saa, mutta itse en ikimaailmassa edes kehtaisi toimia noin.
 
totta toinen puoli
Haha, mun mies alkoi nettipettämiseen paljon ennen kuin minä lopetin seksin hänen kanssaan. Nyt saa sitten onnettomana tai onnellisena, ihan kuinka vaan, pyöriä siellä netissä. Ja tosiaan, ei tule ero kyseeseen tässä tilanteessa, mutta en katso velvollisuudekseni tyydyttää niljakasta "puolisoani". Hauska juttu, hän ruinaa minulta seksiä joka tapauksessa ja on mielessään kääntänyt seksittömän liiton minun syykseni.
 
Tuossa se taas nähdään: naisille seksin saanti on järjettömän helppoa. Sen kun vaan ilmaisee halukkuutensa niin tarjokkaita on heti pitkä jono ja sieltä vain valkkaa itseään eniten miellyttävän.

Voisin veikata, että jos vaikka satunnainen 27-vuotias mies laittaisi tuonne itsestään profiilin niin ensimmäistä vastausta saisi luultavasti odotella kuukausitolkulla, ja sittenkin vastaus tulisi joltain viisikymppiseltä lähiövalaalta.
No, kyllähän sitä saa ollakin ilman, jos ne tarjokkaat eivät kelpaa. Veikkaan, että jos itse laitan sinne ilmoituksen (ihan hyvällä kuvalla, enkä ole itse mikään lähiövalas), niin en silti välttämättä saisi vastausta sellaiselta henkilöltä, jota toivoisin. Eli saattaisin joutua olemaan ilman minäkin, vaikka vastauksia tulisi jopa 200. Jos kelpuuttaa kenet tahansa, niin silloin todennäköisesti ei joudu olemaan ilman - jos haluaa valikoida, niin sitten on tuurista kiinni, saako.
 
Valkoapila: siis joillakin on uskottomuus verissä vaikka kotona olisi asiat suht hyvin. Ei siinä tarvita kuin tavallista arkea, ehkä vähän tylsistymistä jne.

...ja pinnallisimpia miehiä korpeaa se että vaimo ei ole kropaltansa samanlainen kuin ennen lapsia. Mutta tuotahan ei kukaan pelimies ilkeä syyksi sanoa. ;)
 
Viimeksi muokattu:
"valkoapila"
Voisin veikata, että jos vaikka satunnainen 27-vuotias mies laittaisi tuonne itsestään profiilin niin ensimmäistä vastausta saisi luultavasti odotella kuukausitolkulla, ja sittenkin vastaus tulisi joltain viisikymppiseltä lähiövalaalta.
Voi olla, koska itse en ainakaan ehdi enkä näe edes tarvetta ottaa yhteyttä keneenkään, kun saan itse yhteydenottoja niin paljon, että hyvä kun ehdin lukea kaikki.

Sellainen vinkki sinulle, että vähän kannattaa satsata siihen yhteydenottoon. Miten kukaan voi kuvitella erottuvansa monen sadan viestin joukosta sellaisella "Moi, mitä kuuluu?" -viestillä? :)
 

Yhteistyössä