Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Sitten kun munasarjojen toiminta lakkaa niin on liian vanha biologiseksi äidiksi. Mutta sen jälkeenhän voi vielä adoptoida lisää lapsia =)
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Sitten kun munasarjojen toiminta lakkaa niin on liian vanha biologiseksi äidiksi. Mutta sen jälkeenhän voi vielä adoptoida lisää lapsia =)
Ai ap? Juu et varmaan ollutkaan =)Alkuperäinen kirjoittaja vielä yksi:En se minä ollutAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
mulla se oli rajana (30), ny siis tippu 25:teen koska kolmas jo tulossa. kyllä sanon suoraan että mikäli vahinko pääsis käymään niin en usko pitäisin, mutta aion pitää huolen näin ei käy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska useat naiset on vielä kolmenkympin jälkeenkin hyvinkin hedelmällisiä, ja niitä vahinkoraskauksia saattaa hyvällä todennäköisyydellä sattua seuraavat 10 vuoden aikana. Joten siksi kysyin ja samaan tietysti voi vastata muutkin joilla 30 vuotta on takaraja.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
ajattelin aina 30 tai 35 itseni kohdalla siis... nyt 34 ja vielä yksi olisi ehkä kiva takaraja yleisesti siinä 40v.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Paljos ikäraja ap:lla???
Tää kysymys oli varmasti tarkoitettu niin milloin ei ihmiset täällä enään yritä lapsia? Itse en tietentahtoen aio enään + 30vuotiaana raskautua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska useat naiset on vielä kolmenkympin jälkeenkin hyvinkin hedelmällisiä, ja niitä vahinkoraskauksia saattaa hyvällä todennäköisyydellä sattua seuraavat 10 vuoden aikana. Joten siksi kysyin ja samaan tietysti voi vastata muutkin joilla 30 vuotta on takaraja.
Ota sitten nokkiisi, en tiuskinut vaan kysyin. Kysymys koskee kaikkia joilla ikäraja on vaikka 25 tai 30 vuotta. Eikä siihen tarvitse vastata jos ei huvita, hermojaan ei kuitenkaan kannata menettää Minä ainakin sivutan sellaiset jutut jotka ei itseä satu nappaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ai ap? Juu et varmaan ollutkaan =)Alkuperäinen kirjoittaja vielä yksi:En se minä ollutAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
Ihmettelin vain miksi "vieraan" piti mulle käyttää noin alentavaa kielenkäyttöä, vaikka jokainen tähän ketjuun vastanneista on kertonut milloin ei tekisi enään lapsia, eli miks piti just mulle "tiuskia".
Mäpäs vastaan sit tähän ku mulla oli/on toi 30 takaraja... Eli mä pidän huolen, että kun tämä kolmas ja viimänen syntyy niin se on sitten snipsnap ja piuhat poikki. Ei tartte miettiä vahinkoraskauksia eikä tartte enää alottaa vauva rumpaa vanhoilla päivillä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska useat naiset on vielä kolmenkympin jälkeenkin hyvinkin hedelmällisiä, ja niitä vahinkoraskauksia saattaa hyvällä todennäköisyydellä sattua seuraavat 10 vuoden aikana. Joten siksi kysyin ja samaan tietysti voi vastata muutkin joilla 30 vuotta on takaraja.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
tottaAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Tää kysymys oli varmasti tarkoitettu niin milloin ei ihmiset täällä enään yritä lapsia? Itse en tietentahtoen aio enään + 30vuotiaana raskautua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska useat naiset on vielä kolmenkympin jälkeenkin hyvinkin hedelmällisiä, ja niitä vahinkoraskauksia saattaa hyvällä todennäköisyydellä sattua seuraavat 10 vuoden aikana. Joten siksi kysyin ja samaan tietysti voi vastata muutkin joilla 30 vuotta on takaraja.
No höh, missä kohtaa olen ottanut nokkiini?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ota sitten nokkiisi, en tiuskinut vaan kysyin. Kysymys koskee kaikkia joilla ikäraja on vaikka 25 tai 30 vuotta. Eikä siihen tarvitse vastata jos ei huvita, hermojaan ei kuitenkaan kannata menettää Minä ainakin sivutan sellaiset jutut jotka ei itseä satu nappaamaan.
=) Mä mietin kans nuorempana että noin 30v. mutta tänä vuonna sain pikku prinsessan ja oon 34v. ja voisin mä vielä yhen haluta, esikoinen on 13v.Alkuperäinen kirjoittaja vielä yksi:ajattelin aina 30 tai 35 itseni kohdalla siis... nyt 34 ja vielä yksi olisi ehkä kiva takaraja yleisesti siinä 40v.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Paljos ikäraja ap:lla???
Kysymyshän oli milloin ei enää tee lapsia ja missä iässä on liian vanha äidiksi. Ei ne raskaudet aina ala vapaasta tahdosta, silti siihen tekeekö sen lapsen voi vaikuttaa senkin jälkeen kun on tullut raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja vielä yksi:tottaAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Tää kysymys oli varmasti tarkoitettu niin milloin ei ihmiset täällä enään yritä lapsia? Itse en tietentahtoen aio enään + 30vuotiaana raskautua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska useat naiset on vielä kolmenkympin jälkeenkin hyvinkin hedelmällisiä, ja niitä vahinkoraskauksia saattaa hyvällä todennäköisyydellä sattua seuraavat 10 vuoden aikana. Joten siksi kysyin ja samaan tietysti voi vastata muutkin joilla 30 vuotta on takaraja.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Mäpäs vastaan sit tähän ku mulla oli/on toi 30 takaraja... Eli mä pidän huolen, että kun tämä kolmas ja viimänen syntyy niin se on sitten snipsnap ja piuhat poikki. Ei tartte miettiä vahinkoraskauksia eikä tartte enää alottaa vauva rumpaa vanhoilla päivillä.
Minulla esikoinen myös 13v neljä lasta.... nyt tässä mietin että vieläkö yksi olisi tervetullut...?Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:=) Mä mietin kans nuorempana että noin 30v. mutta tänä vuonna sain pikku prinsessan ja oon 34v. ja voisin mä vielä yhen haluta, esikoinen on 13v.Alkuperäinen kirjoittaja vielä yksi:ajattelin aina 30 tai 35 itseni kohdalla siis... nyt 34 ja vielä yksi olisi ehkä kiva takaraja yleisesti siinä 40v.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Paljos ikäraja ap:lla???
Sterilisaatiokaan ei ole 100 % varma ehkäisy varsinkaan jos on vielä hyvin hedelmällinen. Moni on sitä vielä 30 vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Mäpäs vastaan sit tähän ku mulla oli/on toi 30 takaraja... Eli mä pidän huolen, että kun tämä kolmas ja viimänen syntyy niin se on sitten snipsnap ja piuhat poikki. Ei tartte miettiä vahinkoraskauksia eikä tartte enää alottaa vauva rumpaa vanhoilla päivillä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska useat naiset on vielä kolmenkympin jälkeenkin hyvinkin hedelmällisiä, ja niitä vahinkoraskauksia saattaa hyvällä todennäköisyydellä sattua seuraavat 10 vuoden aikana. Joten siksi kysyin ja samaan tietysti voi vastata muutkin joilla 30 vuotta on takaraja.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
Ei olekkaan. Mutta tässä oli nyt kysymys (lainaten ap:ta) " Koska et enää itse tekisi lapsia? ".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sterilisaatiokaan ei ole 100 % varma ehkäisy varsinkaan jos on vielä hyvin hedelmällinen. Moni on sitä vielä 30 vuotiaana.