Mikä teistä on liian vanha ikä äidiksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieläkö yksi...?
  • Ensimmäinen viesti
oili onneton
olen 48v nainen. Nyt elämä on niinkuin pitää, oma rakas ja rauha maassa. Lapsi puuttuu. Ikävä kyllä minulta on poistettu molemmat munanjohtimet joten IVF olisi ainoa mahdollinen tapa saada lapsi. Karu tuomio klinikalta on että tulos on käytännössä nolla. Suru on kova. En tiedä sitten miten olisi munasolun luovutuksen laita.
 
Huvittuneena luin ketjua, ja ajattelin ensin että olen hiljaa enkä viitsi edes sohaista tähän muurahaispesään. Taidan olla ainoa tässä ketjussa kenellä kokemusta siitä millaista on olla "ikäloppu muumio äiti" ( artikkeli meistä kummajaisista Meidän Perhe lehdessä joskus reilu vuosi sitten) . Luomusti raskauduin - täytän syksyllä 50v ja poikani kuukautta myöhemmin 3v. Lapsi toinen - esikoinen 19v vanhempi, että silleen, repikää siitä. Jos jotain kiinnostaa lukea "kauhutarinani" niin löytyy entisen nimimerkkini Abuela alta tuolta jostain äidit 40+ ketjusta.
Ai niin ja yks pikku juttu - mä oon hemmetin onnellinen!!! :LOL:
 
Onnea vaan
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:
Äitini oli 49 kun synnyin, eikä ollut minusta liian vanha... :) Ihana äiti joka täyttää jo 75v! Vielä jaksaa olla mummona minunkin lapsilleni.
Oma isäni kuoli 50-vuotiaana(ihan luonnollisesti) kun olin 15v,äitini taas kuoli 59-vuotiaana.

Olen onnellinen etteivät tehneet enää myöhemmällä iällä lapsia,mielestäni olin isän kuollessa vielä itsekkin pieni.
 

Yhteistyössä