Pessimisti
En usko. Vaadin todistusaineistoa.No ei ni, sen takia jättäydynkin kisasta.
Krut on nähnyt että mulla kuitenkin on pylly, joten epäilijät älkööt epäilkö etteikö olis.:xmas:
En usko. Vaadin todistusaineistoa.No ei ni, sen takia jättäydynkin kisasta.
Krut on nähnyt että mulla kuitenkin on pylly, joten epäilijät älkööt epäilkö etteikö olis.:xmas:
Tajusin jättää alkkarit laittamati.:xmas:no lipsetti onkin viisaampi kuin te muut yhteensä
niin sullako ylipäätään on aluhousuja?Tajusin jättää alkkarit laittamati.:xmas:
Määpä just laitoin noin kymmenet alkkarit.Tajusin jättää alkkarit laittamati.:xmas:
siis palstapoliisi. varmistat ettei kukaan loukkaa näitä perseilijöitä, kohtalotovereitasi. kommentoitiinko sun kuvaa ilkeästi etkä tahdo samaa näille tytöille. vai oliko vain tekopyhä kommentti "kommentointi saisi olla pehmeämpää mutta minä voin haukkua miehiä"En mä lesbo oo. Mua taitaa kiinnostaa tässä keskustelussa nyt enemmän ihmisten välinen keskustelu. Mun ensimmäinen kommentti tais tähän ketjuun koskea sitä, miten toisten kuvien kommentointi sais olla vähän pehmeämpää.
niin sullako ylipäätään on aluhousuja?
Määpä just laitoin noin kymmenet alkkarit.
Tuosta pyykkitelineeltä laitoin kaappiin ja seuraavaksi laitan sukat.
mitä sitten oot mieltä siitä että nainen laittaa tuollaisen kuvan tänne? se on kai ihan okMinun mielestä HG:tä kommentoidaan nyt ilkeästi ihan suotta. Jotenkin tunsin vaan pahaa mieltä nyt hänen puolestaan ja tunsin suojelunhalua.
Siis nauraksää mun kuumille alusvaatejutuille :'(
No vähän joo.:ashamed:Siis nauraksää mun kuumille alusvaatejutuille :'(
mynttoonin kuumat alusvaatejutut: ottaa housut pois...Siis nauraksää mun kuumille alusvaatejutuille :'(
Joo, meni liian proosalliseksimynttoonin kuumat alusvaatejutut: ottaa housut pois...
kuumasta kuivurista
en kiistäJoo, meni liian seksi
ikinä en ole ollut vääryyttä vastaanNoniin, jos tämä aihe on nyt käyty läpi niin joko aletaan vilauttelemaan tissejä?:xmas:
Ei oo kuivuria, huoneenlämmössä pittää pöksyt kuivatellamynttoonin kuumat alusvaatejutut: ottaa housut pois...
kuumasta kuivurista
:stick: :stick:No vähän joo.:ashamed:
Sama kävi mulla mielessä :'D Rohkeimmat ensin..Noniin, jos tämä aihe on nyt käyty läpi niin joko aletaan vilauttelemaan tissejä?:xmas:
Joo?Noniin, jos tämä aihe on nyt käyty läpi niin joko aletaan vilauttelemaan tissejä?:xmas:
Mää oonki totinen telaketjufeministi :xmas:Joo, meni liian proosalliseksi
no eipä ne sitte oikein kuumia juttuja ollutkaan :stick:Ei oo kuivuria, huoneenlämmössä pittää pöksyt kuivatella