Mikä tässä pepussa on erikoista?

Peyote
[QUOTE="hey";29858290]eikö peyote oo vähän syntistä katella toisten naisten perseilyä täällä, mene lukemaan raamattua[/QUOTE]

En mä tiiä. Aattelin et se on ihan neutraali asia, näkeehän noita nyt uimahallissakin. Varmaan sit riippuu siitä milleen niitä kattelee.
Ehkä mun pitää mietti tätä asiaa että voin muodostaa mielipiteeni, onko tämä väärin vai ei. Omatunto ei ole ainakaan minua vielä varoittanut.

"hey"
En mä tiiä. Aattelin et se on ihan neutraali asia, näkeehän noita nyt uimahallissakin. Varmaan sit riippuu siitä milleen niitä kattelee.
Ehkä mun pitää mietti tätä asiaa että voin muodostaa mielipiteeni, onko tämä väärin vai ei. Omatunto ei ole ainakaan minua vielä varoittanut.
niin, nääthän sä varmaan homojakin esim. kaupassa. suhtaudut niihinkin vaan ihan neutraalisti, koska et pysty ulkonäön perusteella tietää onko ne homoja. ei kannata enempää katellu ennen ku oot saanu ajatukset selviks

Peyote
[QUOTE="hey";29858317]niin, nääthän sä varmaan homojakin esim. kaupassa. suhtaudut niihinkin vaan ihan neutraalisti, koska et pysty ulkonäön perusteella tietää onko ne homoja. ei kannata enempää katellu ennen ku oot saanu ajatukset selviks[/QUOTE]

Häh? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ööö.;29858329:
No mun mielestä kyllä Lispetin laittama kuva oli viehättävämpi. En vasn jaksanut tehdä asiasta numeroa vaan hiljaa jäin katselemaam.
lipsuttimen kuva ei ollu huono ollenkaan mutta siinä näky vaan reitoset eikä pyllyä ensinkään

Peyote
[QUOTE="hey";29858347]nii että homot elää sun mielestä synnissä ja mun mielestä tollanen naisten perseilyn katsominen on syntiä.[/QUOTE]

Niin ehkä mun pitää miettiä että onko tämmöstä kehittävää katsella. Ehkä ei.

ööö.
lipsuttimen kuva ei ollu huono ollenkaan mutta siinä näky vaan reitoset eikä pyllyä ensinkään
No mua ainakin oksettaa tollaset tyrkyt itseään kehuvat muijat. Lispetti sentäs ei kehunu taivaisiin omaa persettään ja mun mielestä asia on niin, että mitä enemmän jättää mielikuvituksen varaan, sitä seksikkäämpää ja kiehtovampaa on. Sitä paitsi tolla viimeisimmällä oli tosi luotaantyöntävät alkkarit.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö.;29858362:
No mua ainakin oksettaa tollaset tyrkyt itseään kehuvat muijat. Lispetti sentäs ei kehunu taivaisiin omaa persettään ja mun mielestä asia on niin, että mitä enemmän jättää mielikuvituksen varaan, sitä seksikkäämpää ja kiehtovampaa on. Sitä paitsi tolla viimeisimmällä oli tosi luotaantyöntävät alkkarit.
no lipsetti onkin viisaampi kuin te muut yhteensä

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
[QUOTE="hey";29858370]nii, ei varmasti. joten poistu lukemaan sitä raamattuas. vai ootko joku lesbo etkä pysty poistumaan, odotat vain lisää peppukuvia[/QUOTE]

En mä lesbo oo. Mua taitaa kiinnostaa tässä keskustelussa nyt enemmän ihmisten välinen keskustelu. Mun ensimmäinen kommentti tais tähän ketjuun koskea sitä, miten toisten kuvien kommentointi sais olla vähän pehmeämpää.

• Tykkää
Reactions: krut

Yhteistyössä