Lähinnä samasta syystä kun muutkin Pistetään kisa pystyyn niin sun ei tarvi nostaa itseäsi ylemmälle haukkumisellaLähinnä esimerkkinä sulle
Lähinnä samasta syystä kun muutkin Pistetään kisa pystyyn niin sun ei tarvi nostaa itseäsi ylemmälle haukkumisellaLähinnä esimerkkinä sulle
mimmit laittaa kilvan kuvia takalistoistaanMitäs täällä tapahtuu?
Mitäs täällä tapahtuu?
Kuhan perseillään.Mitäs täällä tapahtuu?
niin, nääthän sä varmaan homojakin esim. kaupassa. suhtaudut niihinkin vaan ihan neutraalisti, koska et pysty ulkonäön perusteella tietää onko ne homoja. ei kannata enempää katellu ennen ku oot saanu ajatukset selviksEn mä tiiä. Aattelin et se on ihan neutraali asia, näkeehän noita nyt uimahallissakin. Varmaan sit riippuu siitä milleen niitä kattelee.
Ehkä mun pitää mietti tätä asiaa että voin muodostaa mielipiteeni, onko tämä väärin vai ei. Omatunto ei ole ainakaan minua vielä varoittanut.
Hyvä tietää! Valokuvaus ei ole mitään "näpsäsenpä kuvan ja se on siinä" -hommaa ja sori toi kaaos tossa taustalla hahah:ashamed: Siis hirmu siisti olen..:saint:Todella! On epäedullinen kuvakulma!
Sopii mulle!!Lähinnä samasta syystä kun muutkin Pistetään kisa pystyyn niin sun ei tarvi nostaa itseäsi ylemmälle haukkumisella
No mun mielestä kyllä Lispetin laittama kuva oli viehättävämpi. En vasn jaksanut tehdä asiasta numeroa vaan hiljaa jäin katselemaam.mimmit laittaa kilvan kuvia takalistoistaan
käsittääkseni "nyt repes" johtaa kisaa
Nyt repes:llä on kyllä upean pystyt noi perät Ja tietty noi alushousut on hyvin valittu korostamaan terhakkaa muotoilua. Oi joi joi...
maustamatonta sisäfiettä.Mitäs nyttin lihatiski.
Mitäs sais olla?
Vai että sellasta tällä kertaa Taitaa olla perheellisten miesten aika käydä nukkumaan..Mitäs nyttin lihatiski.
Mitäs sais olla?
nii että homot elää sun mielestä synnissä ja mun mielestä tollanen naisten perseilyn katsominen on syntiä.Häh?
lipsuttimen kuva ei ollu huono ollenkaan mutta siinä näky vaan reitoset eikä pyllyä ensinkäänAlkuperäinen kirjoittaja ööö.;29858329:No mun mielestä kyllä Lispetin laittama kuva oli viehättävämpi. En vasn jaksanut tehdä asiasta numeroa vaan hiljaa jäin katselemaam.
No mua ainakin oksettaa tollaset tyrkyt itseään kehuvat muijat. Lispetti sentäs ei kehunu taivaisiin omaa persettään ja mun mielestä asia on niin, että mitä enemmän jättää mielikuvituksen varaan, sitä seksikkäämpää ja kiehtovampaa on. Sitä paitsi tolla viimeisimmällä oli tosi luotaantyöntävät alkkarit.lipsuttimen kuva ei ollu huono ollenkaan mutta siinä näky vaan reitoset eikä pyllyä ensinkään
Niin mustakin mut ehkä on puolueellinenAlkuperäinen kirjoittaja ööö.;29858329:No mun mielestä kyllä Lispetin laittama kuva oli viehättävämpi. En vasn jaksanut tehdä asiasta numeroa vaan hiljaa jäin katselemaam.
nii, ei varmasti. joten poistu lukemaan sitä raamattuas. vai ootko joku lesbo etkä pysty poistumaan, odotat vain lisää peppukuviaNiin ehkä mun pitää miettiä että onko tämmöstä kehittävää katsella. Ehkä ei.
No ei ni, sen takia jättäydynkin kisasta.lipsuttimen kuva ei ollu huono ollenkaan mutta siinä näky vaan reitoset eikä pyllyä ensinkään
no lipsetti onkin viisaampi kuin te muut yhteensäAlkuperäinen kirjoittaja ööö.;29858362:No mua ainakin oksettaa tollaset tyrkyt itseään kehuvat muijat. Lispetti sentäs ei kehunu taivaisiin omaa persettään ja mun mielestä asia on niin, että mitä enemmän jättää mielikuvituksen varaan, sitä seksikkäämpää ja kiehtovampaa on. Sitä paitsi tolla viimeisimmällä oli tosi luotaantyöntävät alkkarit.
en tunnusta mitään vaikka kirsusta vääntänetteNo ei ni, sen takia jättäydynkin kisasta.
Krut on nähnyt että mulla kuitenkin on pylly, joten epäilijät älkööt epäilkö etteikö olis.:xmas:
Laitatko joskus YVllä kuvia mulle jos mustun ja kauniisti pyydän?No ei ni, sen takia jättäydynkin kisasta.
Krut on nähnyt että mulla kuitenkin on pylly, joten epäilijät älkööt epäilkö etteikö olis.:xmas: