Mikä sitten on liian pyöreä? Jos miehet kerta tykkäävät hieman pyöreistä naisista, mutta missä menee raja?

• Viestiketjun aloittaja "Katja"
  • Ensimmäinen viesti
http://25.media.tumblr.com/9214335621bcb2c18d87a56578f61166/tumblr_mhavc2kFOa1rcfhroo1_500.jpg

Mä heittäisin, että tuo nainen alkaa mennä sen maagisen rajan huonommalle puolelle. Eli AP: jos olet tuota pienempi, niin nou hätä. Eikä tuokaan nainen vielä mikään paha ole.

Mä olen 172cm ja 55kg ja mun mielestä Nigella ei mua kovin paljon isompi ole.
Ei tuo vielä paha ole. Jos tuolla kropalla ja on muuten kaunis nainen, niin menee vielä.

"mies"
Äskisen linkin pohjalta löysin tämän http://curvyvictoriia.tumblr.com/post/37288606353/russianfamouscurves-russian-plus-size-model#.UZpnF7HyXIU

Tuollainen kroppa viehättää minua. En voi kaikkien miesten puolesta sanoa, mutta omastani voin. Kuvan nainen ei ole kasvoiltaan kovin kaunis ja pidän enemmän blondeista, mutta nyt puhuttiinkin vain vartalosta.

"Vieras"
Sen lisäksi, että riippuu siitä, mistä kukanenkin tykkää, on myös vartalomallilla TODELLA paljon merkitystä. Joillakin pyöreys näkyy enemmän, toisilla vähemmän. Toisilla kertyy vähäinenkin pyöreys rumasti, toisilla nätisti. Ei mitenkään voi yleistää, paino kertoo loppuen lopuksi aika vähän, tai "pyöreäksi" kuvaileminen.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="Vieras";28499118]Sen lisäksi, että riippuu siitä, mistä kukanenkin tykkää, on myös vartalomallilla TODELLA paljon merkitystä. Joillakin pyöreys näkyy enemmän, toisilla vähemmän. Toisilla kertyy vähäinenkin pyöreys rumasti, toisilla nätisti. Ei mitenkään voi yleistää, paino kertoo loppuen lopuksi aika vähän, tai "pyöreäksi" kuvaileminen.[/QUOTE]

TOTTA!

Mä katson joskus kuvia tuolta mybodygallerysta. Kun syötän oman pituuteni 169cm, niin joku nainen näyttää 88-kiloisena hoikemmalta, kuin minä. Joku 60-kiloinen näyttää pulskemmalta. Mä painan siis noi 69kg. Paino ei kerro mitään, vaan kropan malli ja se miten läskit jakaantuu.
Jos tosiaan säästyy vyötärömassoilta, niin voi painaa "huoletta" vähän enemmänkin.

Peyote
En koskaan opi ymmärtämään biologisten heteromiesten esteettisyyskäsityksiä. No kaipa on ihan hyvä, että jokaiselle on joku. Minusta useimmat ketjun kuvista ovat kaukana pienestä pyöreydestä, kuten sen itse käsittäisin.
Mä olen käsittänyt, että palstalle on valikoitunut tietyllä maulla varustettuja miehiä. Ehkä sen takia, että äideistä on stereotypia, että ovat kaikki pulleita. Tosielämässä en oo juurikaan törmännyt tuohon makuun.

• Tykkää
Reactions: fortunate
dsfdsf
[QUOTE="vieras";28499156]Bialik on kulmikas. Cuocossa on pyöreyttä sanan varsinaisessa merkityksessä.

[/QUOTE]

tos ole muuta pyöreetä kuin tissit. Tosin kuvakin on huono, ei tosta erota. Lihaksikkaat käsivarret.

Maija1996
Must tuntuu, et normipainonen on läski. En nyt yksin tarkota tätä keskustelupalstaa, vaan ylipäätää sellanen normipainonen on monien mielest pullee ja sit tosi laiha on normaali.

Mun painoindeksi laskettii viimeks (2kk sitten) kouluterkalla ja se oli 23,6. Eli mun pitäs olla normaalipainos. Mut esim. toi Mayim Bialik on must aikalailla saman kokonen ku mä, eli mäkin sit varmaan oon pullukka.

Mä käsitän pullukkana, vähän pyöreenä tms sellasen, jolla on ylipainoo jotain 5-12kg ja kilomäärän lisäks riippuu mihin ne läskit on jakaantunu

"Helena"
Mä olen käsittänyt, että palstalle on valikoitunut tietyllä maulla varustettuja miehiä. Ehkä sen takia, että äideistä on stereotypia, että ovat kaikki pulleita. Tosielämässä en oo juurikaan törmännyt tuohon makuun.
Kyllä mä olen törmännyt siihen makuun, että hiukan pyöreät ovat halutuimpia. Eipä mua tässä iässä enää kukaan kehtaan haukkua, mutta nuorempana usein kuulin negatiivista kommenttia kropasta, koska olen vain 160cm ja alle 50kg.

Peyote
[QUOTE="Helena";28499198]Kyllä mä olen törmännyt siihen makuun, että hiukan pyöreät ovat halutuimpia. Eipä mua tässä iässä enää kukaan kehtaan haukkua, mutta nuorempana usein kuulin negatiivista kommenttia kropasta, koska olen vain 160cm ja alle 50kg.[/QUOTE]

Mä en ole koskaan kuullut keneltäkään negatiivista omasta kropasta, vaikka painan 43 kiloa ja olen 152 cm. Paitsi palstalla.

"Tuomas"
Ei ole olemassa mitään kokoluokkaa, joka kelpaa tai ei kelpaa. Se nainen on paljon muutakin, kuin pelkkä painoindeksi.
Jos nainen on kaunis, pitkähiuksinen ja pukeutuu kauniisti, se kompensoi kiloja jo paljon. Vaikka nainen olisi kuinka hyväkroppainen, mutta esim. lyhyet hiukset ovat paljon enemmän turf off, kuin pieni ylipaino.
Kuten joku jo sanoikin, niin jos vyötäröllä ei kerry liikaa läskiä, niin silloin voi huoletta olla muuten tuhdimpi.

"Jenni"
Mä en ole koskaan kuullut keneltäkään negatiivista omasta kropasta, vaikka painan 43 kiloa ja olen 152 cm. Paitsi palstalla.
Oletko ihan sinut itsesi kanssa? Minusta on kauheaa olla näin lyhyt (156cm). Jostain syystä naiset ovat aina olleet ihan ok mua kohtaan, joskus ehkä joku kysynyt kärsinkö mä tästä.
Miehet sen sijaan vittuileet aina, eikä vain nuorena. Ihan reilusti aikuisiän ylittäneetkin miehet kokevat oikeudekseen tehä musta vitsiä. Ihan kuin olisin joku huumorinukke. Minä kun en pituudelleni mitään voi.

"Batman"
No ei ole olemassa minkään suhteen mitään rajoja. En halua olla ilkeä, mutta jos nainen on iso yli 176cm ja yli 100kg, niin se on todellakin järkyttävää, mutta ehkä vielä järkyttävämpää on erityisen pienikokoinen nainen.
Minä tosin en kenenkään ulkomuotoa päin naamaa ole koskaan haukkunut.

"Hukkapätkä"
No onneksi olen pienuudestani (155cm ja 48kg) miehen löytänyt. Kaikenlaista päänaukomista mäkin olen kuullut, mutta olen oppinut olemaan välittämättä.
Toki itsetuntoni on hiukan heikko ja toivoisin olevani pitempi. En kuitenkaan pituudelleni voi mitään, joten olen juuri täydellisen pituinen minä.

Peyote
[QUOTE="Jenni";28499227]Oletko ihan sinut itsesi kanssa? Minusta on kauheaa olla näin lyhyt (156cm). Jostain syystä naiset ovat aina olleet ihan ok mua kohtaan, joskus ehkä joku kysynyt kärsinkö mä tästä.
Miehet sen sijaan vittuileet aina, eikä vain nuorena. Ihan reilusti aikuisiän ylittäneetkin miehet kokevat oikeudekseen tehä musta vitsiä. Ihan kuin olisin joku huumorinukke. Minä kun en pituudelleni mitään voi.[/QUOTE]

Joo, en mä oo koskaan kokenut pituuden takia itseäni huonoksi. Mulla on tosi pikkuinen isäkin, on meidän perheessä ihan normaalia olla pieni.

Oletko sä ajatellut, ettei ne miehet sulle vittuile, vaan ne yrittää kömpelösti kertoa, että on hauskaa kun olet pieni? Joidenkin miesten mielestä se on hellyttävää.

Jotkut miehet sitten käy aukomassa päätä pitkille naisille, tuntevat itsensä ehkä epävarmaksi tai riittämättömäksi.

"tinzi"
Paino ei kerro mitään. Monia mun ylipainoisia kavereita (bmi:t jtn 28-30) sanotaan normaalivartaloisiksi ja vientiä riittää vaikka kuinka paljon.
Sitten taas mua sanotaan usein tukevaksi, vaikka bmi:n mukaan normaalipainossa. Riippuu niin vartalon mallista ja miten ihra jakaantuu.

Yhteistyössä