Mikä sitten on liian pyöreä? Jos miehet kerta tykkäävät hieman pyöreistä naisista, mutta missä menee raja?

• Viestiketjun aloittaja "Katja"
  • Ensimmäinen viesti
tässä vastaus
No näiden kuvien nainen on jo liian pyöreä : http://24.media.tumblr.com/f4308f9c8999f86c3d47d6911a4fab17/tumblr_mmzcuqWSQR1rna6xlo1_500.png

Tuo alhaalla oikealla olevan kuvan kunto on varmaan aikalailla raja pyöreydelle.

Jee,
"Noora"
Jostain syystä muuten hoikat ja liikunalliset miehet yleensä tykkäävät, jos naisella on pehmeyttä ja sitten taas jos mies on itse ylipainoinen, niin silloin ollaan yleensä kauheita läskipoliiseja. Jännä juttu.

Mies39v
Hieman pyöreä on sellainen, joka on hieman ylipainoinen. Yksinkertaista.
Karkeasti ottaen bmi alle 23 hoikka 23-25.5 normaalivartaloinen, 25.5-28 hieman pullea 28-30 pulska 30 tukeva ja 31+ lihava

[QUOTE="Noora";28500219]Jostain syystä muuten hoikat ja liikunalliset miehet yleensä tykkäävät, jos naisella on pehmeyttä ja sitten taas jos mies on itse ylipainoinen, niin silloin ollaan yleensä kauheita läskipoliiseja. Jännä juttu.[/QUOTE]

Vastakohdat, vastakohdat.

Vaikea sanoa
En minäkään heteronaisena osaa määritellä miehen ihannevartaloa. Se kun riippuu niin monista tekijöistä, ja aihe on yhtä vaikea kuin laittaisi karkkeja parhausjärjestykseen :p. Toisaalta salmiakki on hyvää mutta hedelmäkarkitkin on hyviä mutta sitten taas joskus suklaakin maistuu.. ei niistä voi valita yhtä parasta.

Ainoastaan ne huonot on helppo rankata pois, omassa tapauksessani pitkä laiha kuikelo ja reippaasti ylilihava epäurheilullinen kroppa ovat sellaisia mitä en osaisi seksikkäänä pitää.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tässä vastaus;28499362:
No näiden kuvien nainen on jo liian pyöreä : http://24.media.tumblr.com/f4308f9c8999f86c3d47d6911a4fab17/tumblr_mmzcuqWSQR1rna6xlo1_500.png

Tuo alhaalla oikealla olevan kuvan kunto on varmaan aikalailla raja pyöreydelle.
Tässä hyvä esimerkki kuinka laihdutus ei edes tuonut parannusta. Katsokaa sivulla 2 olevia isompien naisten linkkejä ja vertaa tähän laihduttaneeseen. Isot naiset on pyöreästi tuhteja ja muodokkaita, tämä tapaus on normaali (läski)lurppa.

"Maira"
Mä oon kans vähä sitä mieltä et ei ne kilot välttämättä vaan se miten ne jakaantuu..Mä olen tällä hetkellä normaalipainon ylärajalla ja oon läskiperse, lantio on leveä ja laardia on, sitten taasen tissejä ei..Saakelin masentavaa.. XD

[QUOTE="Maira";28500762]No sieltä se tuli, melkein kun peiliin katsos, numero 5 :wave:[/QUOTE]

Ite haluaisin olla 2 tai 8, nyt olen tällainen raskaana oleva ryhävalas kutosen ja seiskan välimaastosta kaiketi, jos peiliin on uskominen.

mies vai marjanpoimija
[QUOTE="Jenni";28499227]Oletko ihan sinut itsesi kanssa? Minusta on kauheaa olla näin lyhyt (156cm). Jostain syystä naiset ovat aina olleet ihan ok mua kohtaan, joskus ehkä joku kysynyt kärsinkö mä tästä.
Miehet sen sijaan vittuileet aina, eikä vain nuorena. Ihan reilusti aikuisiän ylittäneetkin miehet kokevat oikeudekseen tehä musta vitsiä. Ihan kuin olisin joku huumorinukke. Minä kun en pituudelleni mitään voi.[/QUOTE]

Tuo voi olla ihan vahinkokin! Itse olen aina kokenut pienikokoiset naiset viehettävinä enkä pitkään aikaan tajunnut että nainenkin voi kärsiä lyhyydestä siinä missä mieskin. Kun miehen mitta tuntuu monen mielestä olevan just se pituus.

Joskus jonkun pienen vitsin murjaisin tuosta koosta josta tuttu pienehkö nainen kovasti tuohtui. Tietysti pahoittelin asiaa, en tajunnut sen olevan loukkaavaa koska pidin naista hyvin puoleenvetävänä juuri koska oli niin pieni ja siro.

[QUOTE="...";28500797]Olen joskus kuvitellut että olet "älykkö", oikeasti taidat olla aika pinnallinen?[/QUOTE]

Kyllä olet oikeassa, nämä asiat sulkevat toisensa pois. Älykäs ihminen ei saa olla esteettinen, eikä esteettinen voi olla älykäs. Itse tosin en edes ajattele pintaa niinkään paljon kuin toimintakykyä - joka tietysti pinnallista sekin, koska äly toimii ilman toimivaa kroppaakin. Minulla on useampi neurologinen vaiva, joista osa vaikuttaa myös liikuntakykyyni ja on tärkeää, että lihaksia huolletaan, jotta pystyn liikkumaan. Minun ei koskaan kuviteltu edes kävelevän, mutta riittävällä ylläpidolla juoksukin onnistuu. Olen myös syömishäiriöinen perfektionisti, joten asetan itselleni korkean riman myös siinä suhteessa.

Yhteistyössä