Mikä sitten on liian pyöreä? Jos miehet kerta tykkäävät hieman pyöreistä naisista, mutta missä menee raja?

• Viestiketjun aloittaja "Katja"
  • Ensimmäinen viesti
"Katja"
On ihan mahdotonta ottaa selvää, jos joku sanoo, että nainen saa olla pyöreä, mutta ei liian etc.. niin mikä on liian pyöreä?

Joojoo ei voi tietää miesten mielipiteitä ja jokainen on eri mieltä ja lässyn lässyn..

Ajattelin laittaa siis nettideittiin ilmoituksen. Vaikea kuvailla itseäni.

Osaako palstan miehet tai naiset kertoa, milloin on liian pyöreä? Kuvia?

(Eikä pliis mitään photoshopattuja mallitoimistojen "xl-malli" kuvia, vaan kuvia, joissa on naiset vaatteet päällä, ne kertoo enemmän)

"Laura"
Riippuu varmaan pukeutumistyylistä, hiuksista, kasvoista yms.

http://www.portfolio.fi/model-card/329?default=e427daba35605da1423d6896abc6575d tämä varmaan vielä menee miehille (tuossa yhdessä kuvassa tää nainen on tosi hoikkakin, jossa on ulkomailla nojailees palmuun)
Mutta tuosta isompi, varmaan on sitten useimmille se "liian"

"mies"
[QUOTE="Laura";28498525]Riippuu varmaan pukeutumistyylistä, hiuksista, kasvoista yms.

Mallitoimisto Portfolio.fi tämä varmaan vielä menee miehille (tuossa yhdessä kuvassa tää nainen on tosi hoikkakin, jossa on ulkomailla nojailees palmuun)
Mutta tuosta isompi, varmaan on sitten useimmille se "liian"[/QUOTE]

Mun mielestä tuo nainen on vielä kohtalaisen normaalivartaloinen, tosin en kyllä hirveästi tuosta isommasta pidä.

mies metsällä
BMI maksimi 25. Ruumiinrakenteesta riippuen jo 23 voi olla pikkasen läski vaikkei ole vielä edes pyöreä: jos jenkkakahvat työntyy kyljissä niin ei oikein kiva. Vyötärö sais olla timmi, peppu ja tissit sitte pyöreät. Kaksoisleukaa ei saa olla, mutta kaikkia ei haittaa vaikka kaula olisi vähän paksu. Itte haluan että kaula on laiha ja olkapäät mieluummin luisevat kuin semmoset läskiset.

Alkuperäinen kirjoittaja mies metsällä;28498544:
BMI maksimi 25. Ruumiinrakenteesta riippuen jo 23 voi olla pikkasen läski vaikkei ole vielä edes pyöreä: jos jenkkakahvat työntyy kyljissä niin ei oikein kiva. Vyötärö sais olla timmi, peppu ja tissit sitte pyöreät. Kaksoisleukaa ei saa olla, mutta kaikkia ei haittaa vaikka kaula olisi vähän paksu. Itte haluan että kaula on laiha ja olkapäät mieluummin luisevat kuin semmoset läskiset.
Taidat itsekin naureskelle omille jutuillesi.

niimura
[QUOTE="Mies";28498578]Muuten saa olla tuhdimpikin, jos vyötärö ei ole kovin paksu.[/QUOTE]

Haa, ilmankos riittää halukkaita seuralaisia. Olen 170cm pitkä, painan 113kg, mutta vyötäröni on kapea, eikä esim. jenkkakahvoja ole. Läski on jaloissa, pepussa ja rinnoissa :)

Eiks miesten "saa olla vähän pyöreä" ole yleensä yhtä kuin "saa olla rintava ja persevä"? :D

Eli käytännössä harva saa lihomalla itseään paremmalla tavalla pyöreäksi, kun sitä löllöä tapaa tulla myös muualle, kuin rintoihin ja peppuun.
Vyötärökin siinä samalla rupeaa hukkumaan.

Peyote
No ei kaikki miehet tykkää edes vähän pyöreistä ollenkaan... Jos sä koet olevas pyöreä, niin laita se ilmotukseen tai jos et, niin älä laita. Mutta helpolla se antaa mielikuvan siitä, että todella olet pyöreä, jos niin laitat.

"Katja"
No ei kaikki miehet tykkää edes vähän pyöreistä ollenkaan... Jos sä koet olevas pyöreä, niin laita se ilmotukseen tai jos et, niin älä laita. Mutta helpolla se antaa mielikuvan siitä, että todella olet pyöreä, jos niin laitat.
Mä laitoin ilmoitukseen jonkun tyyliin "sopivan pehmeä". Mulla on ylipainoa noin 10kg, mutta mä myös harrastan paljon liikuntaa ja se varmasi näkyy myös. Mulla on juurikin timmi keskivartalo ja olen ihan kiinteä.
Mulla luonnostaankin paksut pohkeet ja sitten sen lisäksi tukevat jalat, ehkä vähän leveet hartiat, isot rinnat ja pyöreät kasvot.

Peyote
[QUOTE="Katja";28498991]Mä laitoin ilmoitukseen jonkun tyyliin "sopivan pehmeä". Mulla on ylipainoa noin 10kg, mutta mä myös harrastan paljon liikuntaa ja se varmasi näkyy myös. Mulla on juurikin timmi keskivartalo ja olen ihan kiinteä.
Mulla luonnostaankin paksut pohkeet ja sitten sen lisäksi tukevat jalat, ehkä vähän leveet hartiat, isot rinnat ja pyöreät kasvot.[/QUOTE]

Sopivan pyöreä onkin ehkä parempi. Se antaa sellaisen kuvan, että olet vain hieman mehevä oikeista paikoista.

Peyote
[QUOTE="Laura";28499044]Mun mielestä Nigella on hoikka/normaalivartaloinen. Makuja tosin on monia![/QUOTE]

Riippuu aika paljon mikä kuva just satutaan linkittämään. Tossa kuvassa näytti kyllä normaalipainoiselta.

Yhteistyössä