"vieras"
Perhanan viisudrinkit. Viisaqlta
Perhanan viisudrinkit. Viisaqlta
Olipas kiertelevästi myönnetty.Vaikka ei olisikaan, pidän tota tyhmänä. Se on äänten kalastelua. Huomaatko itsekin, siitä olis pakko nyt tykätä koska naiset pussaa.
Ei oo pakko. Mut voi perustella sen esim että "en tykkää koska se on huono biisi" eikä että "se on huono koska tytöt pussaa".Vaikka ei olisikaan, pidän tota tyhmänä. Se on äänten kalastelua. Huomaatko itsekin, siitä olis pakko nyt tykätä koska naiset pussaa.
Mun äiti aina sanoi että "Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni!" jos me sanottiin jotain erityisen typerää
Minä otan nyt kantaa vain tähän alkuperäiseen väitteeseen, enkä siihen mitä kaikkea siitä on tuossa 10 sivun matkalla väännelty.Onnellisuus on asennekysymys.
Periaatteessa kai syytä voisi alkaa etsimään myös geeneistä tms, mutta en näe tätä järkevänä selityksenä, koska ihminen pystyy muuttamaan asennoitumistaan ja onnellisuuttaan. Ennen kaikesta murehtinut ihminen pystyy oppimaan olemaan onnellinen. Silloin selitykseksi ei oikein jää mitään muuta vaihtoehtoa kuin se asennoituminen.Minä otan nyt kantaa vain tähän alkuperäiseen väitteeseen, enkä siihen mitä kaikkea siitä on tuossa 10 sivun matkalla väännelty.
Ihan vaan siksi, kun minusta aihe on äärettömän kiinnostava. Mikä aiheuttaa sen, että toinen ihminen selviää kamalistakin koettelemuksista lopulta ehjäksi ja onnelliseksi ihmiseksi, kun taas toinen jää menneeseen katkerana vellomaan ja elämään onnettomana?
Minusta onnellisuus ei tarkoita sitä, että olisi koko ajan hirveän iloinen. Se on jotain syvempää, uskoa siihen että elämä kantaa vaikka välillä on kamalan surullista ja vaikeaa. Kykyä nähdä se hyvä, mitä on. Joillakin on kaikki hyvin, mutta he eivät näe sitä. Jotkut taas osaavat olla onnellisia olosuhteissa, joissa sen luulisi olevan mahdotonta.
En keksi tähän muuta selitystä kuin asennoitumisen?
Asennoituminen, mutta pitää muistaa, että siihenkin vaikuttaa moni asia, ihan ne geenitkin. Läheisten tuki on yksi merkittävimpiä tekijöitä, yksin on vaikea selvitä.Minä otan nyt kantaa vain tähän alkuperäiseen väitteeseen, enkä siihen mitä kaikkea siitä on tuossa 10 sivun matkalla väännelty.
Ihan vaan siksi, kun minusta aihe on äärettömän kiinnostava. Mikä aiheuttaa sen, että toinen ihminen selviää kamalistakin koettelemuksista lopulta ehjäksi ja onnelliseksi ihmiseksi, kun taas toinen jää menneeseen katkerana vellomaan ja elämään onnettomana?
Minusta onnellisuus ei tarkoita sitä, että olisi koko ajan hirveän iloinen. Se on jotain syvempää, uskoa siihen että elämä kantaa vaikka välillä on kamalan surullista ja vaikeaa. Kykyä nähdä se hyvä, mitä on. Joillakin on kaikki hyvin, mutta he eivät näe sitä. Jotkut taas osaavat olla onnellisia olosuhteissa, joissa sen luulisi olevan mahdotonta.
En keksi tähän muuta selitystä kuin asennoitumisen?
No minä en ottanut mitään kantaa siihen, mistä se asenne on peräisin.Asennoituminen, mutta pitää muistaa, että siihenkin vaikuttaa moni asia, ihan ne geenitkin. Läheisten tuki on yksi merkittävimpiä tekijöitä, yksin on vaikea selvitä.
Minä sanoisin niin, että olosuhteet ja ihmiset voivat helpottaa tai vaikeuttaa onnellisuutta, mutta eivät lisätä tai vähentää.Ihanan ärsyttävä ja provosoiva ketju.
Minä takerruin lähinnä siihen, että ne olosuhteet ja ihmiset todellakin vaikuttavat onnellisuuteen, sitä lisäten tai vähentäen, helpottaen tai vaikeuttaen. Muiden ihmisten hyvät ja pahat teot ovat yhteydessä onnellisuuteen. Esimerkkinä se, että masentunut ihminen selviää helpommin läheisten avulla kuin yksin. Ihmisen on myös usein helpompi olla onnellinen, jos kukaan ei yritä vaikeuttaa sitä. Asennoituminen on iso asia enkä yritä vähätellä sitä, mutta osuutensa on myös ihmisillä ja kokemuksilla.
Mutta edelleen kyse on vain siitä mitä ajattelee niistä parisuhteista ja lapsista. Monella on päällepäin täydellinen parisuhde ja ihanat lapset, mutta he silti ovat onnettomia ja miettivät koko ajan mitä muuta voisi vielä olla, mikä voisi olla elämässä vielä paremmin.Kyllä voivat lisätä. Mä olen ollut aina onnellinen, mutta vieläkin onnellisempi elämäntilanteissa, joissa on ollut merkittäviä ihmissuhteita ympärillä. Myös parisuhde ja lapset tuovat monille lisäonnea.
Käsitelty maito ja pitkälle käsitelty ruoka, ja varsinkin jotkut lisäaineet ovat epäterveellisiä.Maito on epäterveellistä. :saint: Äidinmaito on lapselle terveellistä, mutta vieroittuneelle lehmänmaito ei ole terveellistä. On luonnollisempaa ja terveellisempää juottaa äidinmaitoa taaperolle tai leikki-ikäiselle kuin juottaa vasikalle tarkoitettua maitoa.
Mutta vaikka ihmisellä olisi alkoholismigeeni hänestä ei välttämättä tule alkoholismia. Loppupeleissä sekin on itsestä kiinni, vaikeampaa se voi olla, kuten olen monesti jo sanonut. Toisilla se tulee luonnostaan, toisten pitää sitä erikseen opetella.Geenithän ei kuitenkaan välttämättä aiheuta asiaa sinällään, vaan lisäävät taipumusta siihen? Niinkuin alkoholismigeeni, soturigeeni jne. Eli molemmat voi olla totta, ihmisellä voi olla taipuvaisuus positiiviseen tai negatiiviseen asenteeseen.