Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

  • Viestiketjun aloittaja "Sporttimies"
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
[QUOTE="AV-mamma";30644891]Tuli tästä mieleen, että kun välillä sosiaalisessa ja perinteisessä mediassa kiertelee näitä kuvia, joissa joku pienten lasten äiti esittelee timmiä vartaloaan ja lapsiaan samassa kuvassa kysellen muiden tekosyitä olla näyttämättä samalta kuin hän, mä voisin ottaa sellaisen kuvan, jossa olisi kaikki vaikka vuoden aikana lukemani kirjat ja kaksi lastani ja ihmetellä, miksi muut eivät lue niin paljon kuin minä. (Oikeasti en ihmettele.)[/QUOTE]

No nimenomaan. Tätä minäkin sanoin jo tuolla ketjun alussa. Monilla on todennäköisesti erilaiset elämäntilanteet ja kiinnostuksen kohteet ja tärkeysjärjestykset. Miksi ne olisivat tekosyitä? Ihan yhtä lailla näillä timmeillä tyypeillä se treenaaminen on tekosyy jonkun muun asian tekemättömyyteen.
 
juuh
LÄhestyn 50 vuoden ikää. En voi enää näyttää kakskymppiseltä. En mitenkään. Eikä ole tekosyitä. Itse olen itseni tähän kuntoon ajanut. Toki liikun ja paljon, mutta myös ruoka maistuu hyvälle. Jos oikeasti haluaa näyttää hyvältä ja motivaatiota riittää niin tekosyitä ei pitäisi olla, vaikka olis lapsia, työtä, mies ja opiskelua. Aina löytyy aikaa liikunnalle. En rupea muuta väittämään.
 
"Hehee"
Oon 80-kiloinen läski, ja näytän silti tuhat kertaa haluttavammalta ja kauniimmalta, kuin tuo videon shemale. Välillä tunnen oloni liian pulleaksi (rumaksi), ja laihdutankin par'aikaa vauvakiloja pois, mutta tuollaisten olentojen näkeminen saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja naiselliseksi. Kiitos!
 
....
Koska en halua näyttää tuollaiselta ja olen liian täynnä itseäni edes yrittämään muuttaa kroppaani. :D
Minulle riittää tieto, että jaksan rämpiä viikon metsässä tai nykästä yli 50 oikeaoppista etunojaa, enempää en viitsi tehdä tai laskea ja tuo on ns.kuntotavoite minkä pitää pysyä. Rasvaa on ja lihasta omiksi tarpeiksi siis. Ukko tykkää, peili tykkää ja itse tykkään. En ehkä täytä kauneusihanteita mutta omani täytän. Hähää.
 
errr
Tää on ihan aito syy, eikä teko: Ykkösasia elämässäni on lapset ja suurimman osan vapaa-ajastani menee heidän kanssa. Siinä ei hirveästi lihaksia muokata vaikka muuta hyötyliikuntaa ja ulkoilua tuleekin. En halua tuollaista ulkonäköä tarpeeksi kovasti. Hinta olisi liian kova.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja paha ämmä;30645729:
Sure you do, sure... :LOL:
Usko tai älä mutta eräs kaverini on 168/81 ja moni arvelisi painavan maks.65kg.. Eukko vetää penkistäkin sellaiset tulokset jotta heikompaa äijää hirvittäisi :D Jotkut ovat voittaneet geenilotossa ja kun läski menee tisseihin & peppuun, lanteille, reisiin ja vatsa on silti litteä niin huh. Enkä kannata ylipainoa noin muuten, itse BMI 21 mutta voisin antaa itseni lössähtää jos tietäisin olevani samaa kaliiberia kropan malliltani vaan kun en ole.. lenkkipolut kutsuu aina.
 
"Hehee"
Alkuperäinen kirjoittaja paha ämmä;30645729:
Sure you do, sure... :LOL:
Jep todellakin. En tiedä mitään kuvottavampaa, kuin mieheltä näyttävä nainen, kuten tuossa videossa. Suorastaan oksettavaa. Melkein yhtä kamalaa katseltavaa on naiselta näyttävät miehet.
 

Yhteistyössä