Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

  • Viestiketjun aloittaja "Sporttimies"
  • Ensimmäinen viesti
"Maarikka"
Millä vuosituhannella elät? Lihakkuus kuuluu molemmille sukupuolille. Jos näkyvät lihakset eivät kuuluisi naiselle, ei nainen niitä voisi kasvattaa. Kuka sinä olet sanomaan mikä on "naisellista" ja mikä ei? Ovatko ylipainoiset naiset "naisellisempia" kuin lihaksikkaat? Entä ovatko hoikat miehet sitten epämiehekkäitä? Valoja tauluun nyt.
Ota sä itse valot taulussa käyttöön.

Mulla ei ole huono itsetunto. Mä kerroin vain mikä mun mielestä on epänaisellista, ei mun mielipide ole yhtään sen väärempi kuin sunkaan. Niin typerää aina vetää ylipaino mukaan jos on eri mieltä jonkun toisen kanssa.

Eli millä vuosituhannella sä elät kun kuvittelet sun mielipiteen olevan ainoa oikea?
 
[QUOTE="naisellinen nainen";30579023]Eli mielestäsi myös kaikki miehet, joilla on lihakset, näyttävät pelottavilta? Mikä lihaksissa sua niin paljon pelottaa? Sulle naisellisuus on näköjään sitä, että on helvetinmoinen rasvakerros kehon ympärillä jne. Sellainen ei tosiaan ole naisellista vaan epäterveellistä. Videon nainen sen sijaan näyttää terveeltä toisin kuin sun kaltaiset läskit suomalaiset "naiselliset" naiset, jotka selittelee ylipainoaan "naisellisuudella".[/QUOTE]

Mistä päättelit, että kirjoittaja pitää naisellisena "helvetinmoista rasvakerrosta"? :D
Eihän hän kirjoittanut rasvoista mitään.

Sitäpaitsi paljon lihaksiaan treenaavilla naisilla on usein vielä rasvakerros siinä päällä, eli isontavat vain ulkoista olemustaan treenaamisella.
Etenkin bulkilla ollessaan aikamoisia mörssäreitä.
 
Kiitos näistä kommenteista
Saanko minäkin olla kaunis nainen? Saanko mennä uimahalliin ilman, että pitää selitellä tissini puuttumista?

Lasten kanssa se onnistuu, mutta äidit yrittävät kääntää lastensa katseet minusta pois.
 
Vauhtiviivi
Koska haluan juosta. Haluan juosta lujaa ja kauan. Haluan vielä tänä vuonnakin juosta 10 km 35 minuuttiin. Lähdetkö kanssani lenkille? Kevyt palauttava 20 km noin 5 min/km vauhdilla.
 
Smoke
[QUOTE="Sporttimies";30578646]Ei kelpaa. Vaimoni on 40-vuotias, toteuttaa kuntosalilla personal trainerin laatimaa ohjelmaa jo kymmenettä vuotta ja näyttää suunnilleen tuollaiselta. Kuntosaliharjoittelu on pitänyt hänet nuorekkaana, ja terveet elämäntavat. Ja on luonnonblondi. Jos hän pystyy siihen, sinä pystyt. Lähde salille, pyydä personal trainerilta ohjeita ja - ole viiden vuoden päästä kaikkien nuorempien miesten himoitsema superpuuma![/QUOTE]

Otan osaa jos vaimosi näyttää mieheltä.
 
Smoke
[QUOTE="Sporttimies";30578646]Ei kelpaa. Vaimoni on 40-vuotias, toteuttaa kuntosalilla personal trainerin laatimaa ohjelmaa jo kymmenettä vuotta ja näyttää suunnilleen tuollaiselta. Kuntosaliharjoittelu on pitänyt hänet nuorekkaana, ja terveet elämäntavat. Ja on luonnonblondi. Jos hän pystyy siihen, sinä pystyt. Lähde salille, pyydä personal trainerilta ohjeita ja - ole viiden vuoden päästä kaikkien nuorempien miesten himoitsema superpuuma![/QUOTE]

Otan osaa jos vaimosi näyttää mieheltä.
 
Voi voi
Elämäni tarkoitus ei ole olla seksikäs miesten silmissä. En halua viettää kaikkea vapaa aikaa salilla ja mitata jokaista ruokamurua ja elää elämääni miettien pelkkää ulkonäköäni. Olen hoikka, välillä vatsa pömpöttää ja peppukin valahtaa kun on joulut ja muut, välillä käyn salilla, välillä en. Joskus innostun terveysruokavaliosta, joskus tilaan pizzan tai syön 200g suklaata. Tissit on tuolla emännällä leikatut, minulla vähän löysät synnyttäneen naisen pussit. Hei, tämä on elämää ja jokainen saa elää sen haluamallaan tavalla. Veikkaisin, että suurin osa naisista arvostaa enemmän elämistä kuin sitä onko tänään seksikäs ja peppu täydellisen pyöreä. Minä arvostan välillä jälkimmäistä, mutta siihen kyllästyy aika nopeasti.

Ps. Eikös miesten pitänyt vihata tätä fitnessbuumia vai onko tämä joku piilohomojenjuttu toivoa puolisonsa näyttävän lihaksikkaalta?
"Elämäni tarkoitus ei ole olla seksikäs miesten silmissä." Et vain vielä ole löytänyt elämäsi tarkoitusta.
 
timmimimmi
Geenit ja ikä. Eikä ne ole tekosyitä. Kroppa on timmissä kunnossa, mutta ohuista hiuksista ei paksuja saa. Et taida tietää, että hiukset ohenevat viimeistään vaihdevuosi-ikäisenä - myös miehillä.

Vaikka lihankuntotreeniä teenkin, niin en silti ihan noin isoja muskeleita itselleni halua. Minulla on järkevämpääkin tekemistä kuin käyttää kaikki vapaa-aikani lihaksia treenatessa protskumömmöjä + hormoneja vetäen.
 
vvvvieras
Olen aina ollut pieni ja sirorakenteinen, ja punttireenistä en vaan tykkää. Olen harrastanut lapsesta asti tanssia, lisäksi aikuisiällä juoksua. En ole fitness-mimmin näköinen, mutta hyvässä kunnossa silti. Juoksen n. 40km viikossa, olen todella notkea, autolla kuljen oikeastaan vain yhden kauppareissun viikossa sekä appivanhemmille, jonne 28km matkaa.

Ei aktiivinne liikunnan harrastaminen suoraan tarkoita sitä, että näyttäisi nuoremmalta. Toki hyvä fyysinen terveys näkyy hyvinvoinnissa. Kuitenkin kun miettii näitä kuuluisia suomalaisia fitnessharrastajia niin kyllähän ne just ikäisiltään näyttävät. Vaikka usealla sen kiinteän kropan lisäksi olis viilattu kroppaa erilaisin täytteinkin.

Geenit, geenit, ken siinä lotossa voittaa voi elää aika epäterveellistäkin elämää ja pysyä silti kuosissa ja nuorekkaana.

Pääasia on kuitenkin voida hyvin! Ei kaikilla ole mielenkiintoa tai aikaa reenata itseään lihaskimpuksi. Se, ettei näytä urheilijalta, ei tarkoita etteikö voisi olla hyvässä kunnossa.
 
tyytyväinen näin
mulla on isot rinnat, jotka imetyksen vuoks riippuu.. lyhyet jalat ja luonnostaan tumma tukka.. ylipainoa ei ole, en tahtoisi näyttää linkin naiselta, enkä voisikaan näyttää, koska minä olen minä! :)
 
regrwe
[QUOTE="Sporttimies";30578646]Ei kelpaa. Vaimoni on 40-vuotias, toteuttaa kuntosalilla personal trainerin laatimaa ohjelmaa jo kymmenettä vuotta ja näyttää suunnilleen tuollaiselta. Kuntosaliharjoittelu on pitänyt hänet nuorekkaana, ja terveet elämäntavat. Ja on luonnonblondi. Jos hän pystyy siihen, sinä pystyt. Lähde salille, pyydä personal trainerilta ohjeita ja - ole viiden vuoden päästä kaikkien nuorempien miesten himoitsema superpuuma![/QUOTE]

Kumpi haluaa, sinä vai vaimosi. Sulla on aika pinnallinen toi naiskuva niin voi olla vaimosi osaksi aika paineiden alla, että sinua viehättää. Sen enempää asiaan puuttumatta. Ja tekosyyni sille miksi en näytä tolta on se ettei sellaista ole. En yksinkertaisesti koe tarvetta "muokata itseäni". Huolehdin itsestäni, mutta olen mitä olen. Tuntuu vähän oudolta jos joku kysyisi "Mikä on sun tekosyy et näytät tuolta?"
 

Yhteistyössä