Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

  • Viestiketjun aloittaja "Sporttimies"
  • Ensimmäinen viesti
"Sporttimies"
Nainen. Mikä on sinun tekosyysi sille, ettet näytä tältä? Mikset vain treenaa ja muokkaa vartalostasi haluttavaa, miksi vain annat itsesi rupsahtaa?

Brazilian Girl Workout Biceps - Vídeo Dailymotion

Kuvan naisella on töröttävät, pystyt rinnat. Olisivat varmaan ihan ilman rintaliivejäkin. Hänen lantion seutunsa on äärimmäisen haluttava ja pakarat ja reidet ovat varmasti kovassa kunnossa. Hauikset ovat sopivasti lihaksikkaat, mutta eivät liian. Miksei sinulla?
 
"Sporttimies"
No, mä oon 50-vuotias ja mulla on tummat hiukset.
Ei kelpaa. Vaimoni on 40-vuotias, toteuttaa kuntosalilla personal trainerin laatimaa ohjelmaa jo kymmenettä vuotta ja näyttää suunnilleen tuollaiselta. Kuntosaliharjoittelu on pitänyt hänet nuorekkaana, ja terveet elämäntavat. Ja on luonnonblondi. Jos hän pystyy siihen, sinä pystyt. Lähde salille, pyydä personal trainerilta ohjeita ja - ole viiden vuoden päästä kaikkien nuorempien miesten himoitsema superpuuma!
 
säpäle harmaana
Minun tekosyitäni ovat työ, opiskelu ja lapset. Ihan yhtä hyvin voisin kysyä tuolta henkilöltä, että mikä on hänen tekosyynsä sille, että hänellä ei ole lapsia ja miksei hän opiskele työn ohessa? Ja jos hänellä on aikaa näihin kaikkiin ja lisäksi vielä tuohon treenaamiseen, minun tekosyyni on 24 tuntien vuorokausi (tällä henkilöllä on ilmeisesti enemmän tunteja vuorokaudessa).
 
"Sporttimies"
[QUOTE="nike";30578640]Ja sitten sporttimiehen omaa kuvaa, kiitos![/QUOTE]

Koska video ei kuvannut minun vaimoani, en minä myöskään laita kuvaa itsestäni. Helppo tajuta, vai mitä? Kehonrakennussivuilta löydät vähän minun näköisiäni miehiä. Tosin en ole aivan yhtä rasvattomaksi bodattu.
 
"Maarikka"
Miksi mun pitäisi olla haluttava muuta kuin oman miehen silmissä? En mä ainakaan edes halua olla mikään lihaksikas, tuolla naisella mun mielestä liian iso hauis naiselle. Ei ole kovin naisellista. On olemassa muutakin kuin lihaksikas nainen tai ylipainoinen, mutta eipä ap tätä taida tajuta. Kunhan vain haluaa provota.
 
ällistynyt
Jokseenkin typerää kysellä moista. Ihmiset nyt vaan näyttää erilaisilta. Eniten minua kiinnostaa, miksi jotkut ovat vaatimassa jotain tiettyä ulkonäkömuottia muilta ihmisiltä. Siis mitä helvettiä? Heidän elämänsä, heidän vartalonsa, heidän asiansa. Eli tähän sopinee vanha sanonta; hanki elämä!
 
kelpaako
[QUOTE="Sporttimies";30578646]Ei kelpaa. Vaimoni on 40-vuotias, toteuttaa kuntosalilla personal trainerin laatimaa ohjelmaa jo kymmenettä vuotta ja näyttää suunnilleen tuollaiselta. Kuntosaliharjoittelu on pitänyt hänet nuorekkaana, ja terveet elämäntavat. Ja on luonnonblondi. Jos hän pystyy siihen, sinä pystyt. Lähde salille, pyydä personal trainerilta ohjeita ja - ole viiden vuoden päästä kaikkien nuorempien miesten himoitsema superpuuma![/QUOTE]
Ei minusta tule nuorta naista enää millään ilveellä, eikä luonnonblondia. Ei sinustakaan sekuntiakaan nuorempaa enää.
 
hennqk
Minun bmi on 21.. tykkään itsestäni tällaisena laihana läskinä kun en jaksa keskittyä treenaamiseen tämän hetkisessä arjessa. Ehkä sitten kun lapset ovat isompia. Sinä haluaisin minut tuollaisena ja mieheni haluaisi minut pehmeämmän pyöreänä (olin vielä vuosi sitten, mutta halusin palata takaisin niihin mittoihin kuin olin 10 vuotta sitten). Mieheni mielestä olen liian laiha, sinun mielestä liian treenaamaton.. omasta mielestäni olen aika ihana ja sopiva. Ketähän minun pitäisi tässä kuunnella? ;)
 
"lullukka"
Ei huvita viettää aikaa kuntosalilla ja miettiä jokaista suupalaa. Musta on kivempaa vetästä kunnon kermapulla lärviin ja sen jälkeen mennä kahdeksi tunniksi lasten kanssa pulkkamäkeen. Silläki tyylillä elää, mutta ei näytä tolta. :p
 

Yhteistyössä