mikä on teidän lämpötila kotona sisällä??

  • Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti
Aivan liian kuuma
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
19 alakerrassa ja yläkerrassa 18
Ihme viileäkaapeissa asutte. Ei paljon t-paidalla oleilla. Meillä 24-25 astetta.
Et ole tainnut koskaan kuulla, että asuinhuoneiden lämpötilaksi suositellaan 20-21 astetta? Johan tuollainen 24-25 astetta on energiankulutuksen kannaltakin typerää. Miksi edes pitäisi olla t-paidassa talvella, kun pitkähihaisetkin on keksitty?

 
wiira
aamulla kun herätään niin 17-18 heti aamusta takka päälle niin saadaan päivän aikana nousemaan 22-24 riippuu kuinka paljon lämmittää...*ai meilläkö horisko talo* pikkusen vissiin...ei kyllä pidä yhtään lämpöä tämä talo ..
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:
meillä on nyt +27 ja ihan liian lämmin mut ei täällä pysty itte säätään noita pattereita,
Sopiva huoneilman lämpötila on lämmityskaudella 20-22 °C. Korkeampi lämpötila tuntuu tunkkaisemmalta, pölyisemmältä ja kuivemmalta kuin hieman viileämpi ilma. Alhainen lämpötila puolestaan lisää vedon kokemista.

Meillä on tuon verran paitsi makkareissa voi olla asteen pari vähemmän me nukutaan paremmin viileässä
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:
meillä on nyt +27 ja ihan liian lämmin mut ei täällä pysty itte säätään noita pattereita,
Sopiva huoneilman lämpötila on lämmityskaudella 20-22 °C. Korkeampi lämpötila tuntuu tunkkaisemmalta, pölyisemmältä ja kuivemmalta kuin hieman viileämpi ilma. Alhainen lämpötila puolestaan lisää vedon kokemista.

Meillä on tuon verran paitsi makkareissa voi olla asteen pari vähemmän me nukutaan paremmin viileässä
mä tiedän tän mut minkäs sille voi kun ne lämmöt säädetään tuolta jostai muualta kun noista pattereista ja mä haluaisin tänne sen +22 korkeintaan,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aivan liian kuuma:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
19 alakerrassa ja yläkerrassa 18
Ihme viileäkaapeissa asutte. Ei paljon t-paidalla oleilla. Meillä 24-25 astetta.
Et ole tainnut koskaan kuulla, että asuinhuoneiden lämpötilaksi suositellaan 20-21 astetta? Johan tuollainen 24-25 astetta on energiankulutuksen kannaltakin typerää. Miksi edes pitäisi olla t-paidassa talvella, kun pitkähihaisetkin on keksitty?
Mutta, kun ei kaikki itse lämmitä tarkoituksella noin lämpimäksi. :headwall: Meil on keskitalvea lukuunottamatta aina kuuma tämä kämppä vaikkei lämmitykset olis päällä ees.
 
Ihan liian kuuma
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja Aivan liian kuuma:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
19 alakerrassa ja yläkerrassa 18
Ihme viileäkaapeissa asutte. Ei paljon t-paidalla oleilla. Meillä 24-25 astetta.
Et ole tainnut koskaan kuulla, että asuinhuoneiden lämpötilaksi suositellaan 20-21 astetta? Johan tuollainen 24-25 astetta on energiankulutuksen kannaltakin typerää. Miksi edes pitäisi olla t-paidassa talvella, kun pitkähihaisetkin on keksitty?
Mutta, kun ei kaikki itse lämmitä tarkoituksella noin lämpimäksi. :headwall: Meil on keskitalvea lukuunottamatta aina kuuma tämä kämppä vaikkei lämmitykset olis päällä ees.

Ei varmaankaan. Mutta tuon ylläolevan vastauksen perusteella jotenkin arvelen, että vastaaja piti tuota korkeaa lämpötilaa hyvänä asiana.
 
vieras
Te keil ei pysty ite säätämään pattereita, niin ootteko kokeillu avata termostaatin ja säätää sitä kautta? Meil oli vuokrakämpässä sika kylmä aikoinaan, nii ukko avas termarin ja sääti sielt, nii jo rupes tarkenee. Kävi tekemäs saman naapurin mummollekin ;)
 

Yhteistyössä