Jos annat 1000 oot hyihyihuora ja jos sanot ei 1000.000 niin olet käsitämätön, Rippuis varmaan tarjoojasta mut äkkiä 5 numeroo tarvis olla.
No mut hei, sehän se on parisuhteenkin suola että päivästä toiseen oppii siitä toisesta uusia asioita ja tulee yllätetyksi. Pitää tämän meidänkin "suhteen" pirtsakkana kun ei ihan kaikkea aina arvaa.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:peikko, olen järkyttynyt vastauksestasi
olisko mulla mahkuja vietellä sut ilmaseksi? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No mut hei, sehän se on parisuhteenkin suola että päivästä toiseen oppii siitä toisesta uusia asioita ja tulee yllätetyksi. Pitää tämän meidänkin "suhteen" pirtsakkana kun ei ihan kaikkea aina arvaa.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:peikko, olen järkyttynyt vastauksestasi
oikia asenne!Alkuperäinen kirjoittaja BigFatBitch:Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
Minusta ei. Mutta mä en olekaan voinut - sen jälkeen kun hankin nuo lapseni - ajatella vain itseäni. Mun on äitinä ajateltava ensisijaisesti lapsiani.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oikia asenne!Alkuperäinen kirjoittaja BigFatBitch:Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
aivan! jos ite seksi seuraa ettii ni mikä ettei siitä maksua vois ottaa! mut enmä ny mihkää itteeni lähtis myymää joillekki ällötyksille 60v karvanaamoille.... :xAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:oikia asenne!Alkuperäinen kirjoittaja BigFatBitch:Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
nimenomaan tätä mä oon ajanu tässä takaa... en myisi minäkään kenelle hyvänsä enkä todellakaan mihin hintaan hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:aivan! jos ite seksi seuraa ettii ni mikä ettei siitä maksua vois ottaa! mut enmä ny mihkää itteeni lähtis myymää joillekki ällötyksille 60v karvanaamoille.... :xAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:oikia asenne!Alkuperäinen kirjoittaja BigFatBitch:Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
No sä nyt olet sen verran upee tapaus että tottakait on ja jos et ole huomannut niin olet kyllä jo saanut kieritettyä mut pikkurillisi ympärille. Mutta tää tosiaan nyt koskee vaan sua, muut älkää vaivautuko..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olisko mulla mahkuja vietellä sut ilmaseksi? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No mut hei, sehän se on parisuhteenkin suola että päivästä toiseen oppii siitä toisesta uusia asioita ja tulee yllätetyksi. Pitää tämän meidänkin "suhteen" pirtsakkana kun ei ihan kaikkea aina arvaa.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:peikko, olen järkyttynyt vastauksestasi
mitähän unia mä tuun näkeen taas tän johdosta kohta ku painun unille :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No sä nyt olet sen verran upee tapaus että tottakait on ja jos et ole huomannut niin olet kyllä jo saanut kieritettyä mut pikkurillisi ympärille. Mutta tää tosiaan nyt koskee vaan sua, muut älkää vaivautuko..
Mulle tarjottiin kauan sitten 40 000 markkaa yhdestä yöstä. En suostunut, vaikka olin sinkku ja oli laskujakin ihan riittämiin (bruttopalkkani oli siihen aikaan noin 5700 markkaa/kk) Helppoa rahaahan se olis ollut, mutta en rahastakaan tee asioita, joilla voi olla vahingollista merkitystä ihmissuhteilleni tulevaisuudessa.Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Emmäkään huoraks alkais mistään rahasta. Exä ihan tosissaan yritti eron jälkeen vongata ensin "vanhojen aikojen kunniaks" ja kun en suostunu niin tarjos sitten rahaa että olisin antanu
Juu ei kiitos :x
No katsotaan josko nähtäisiin samat unet, meitsi meinaan taitaa häipätä nyt!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mitähän unia mä tuun näkeen taas tän johdosta kohta ku painun unille :kieh:
no sulla jää tuskin unien näkemiseksi :snotty: mä oon tässä parisängyssäni yksin!Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No katsotaan josko nähtäisiin samat unet, meitsi meinaan taitaa häipätä nyt!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mitähän unia mä tuun näkeen taas tän johdosta kohta ku painun unille :kieh:
Kauniita ja ennen kaikkea kuumia unia hani! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juuri näin...Brad Pittille raottuu katteettomalla shekilläkinAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Riippuu hyvin pitkälti siitä, millainen se maksaja olis B)
Kuusinumeroisesta en edes enää miettisi...mutta vain sillä edellytyksellä, etä kyseinen kumppani olisi mieluinen.Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Nelinumeroinen ei riittäisi, mutta 5 numeroisesta ihan varmasti. Jos mukava ukko (naiset ja elukat jätän väliin) niin voisihan siitä itsekin nauttia samalla