mikä on teidän hinta?

The titityy
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Seksi on kivaa ja nyt kun on sinkku, niin mikä ettei pieni vieraan kanssa paneskelu onnistuisi. :D
Siis JOS se mies olisi ihana, nuori ja komea, niin ei tuon summan tarvisi valtava olla... ;) :whistle:
Jos pitäisi touhuta kenen vaan ällötyksen kanssa, niin melko paljon pitäisi maksaa..
muistatko vielä mitä tapahtui perjantaina baaritiskillä :LOL:
Eeeen.... Mulla menee muisti ihan vähästä viinaksesta. :ashamed:
Jos jotain noloa, niin et kyllä kirjota tänne! |O

ku se yks ääliö tarjosi ne drinkit ku luuli mua hänen tuntemakseen huoraksi... vai etkö ihmetelly miks me lähettiin livohkaan siitä ku saatiin ne drinkit :saint:

The titityy
ku se yks ääliö tarjosi ne drinkit ku luuli mua hänen tuntemakseen huoraksi... vai etkö ihmetelly miks me lähettiin livohkaan siitä ku saatiin ne drinkit :saint:
Ei ku joo, muistankin sen.. :x

juu, eipä taida löytyä tarpeeks paljon täpäkkää keltään että raottaisin rahasta reisiä. nelinumeroinen summa on tästä tuuherosta aivan liian pieni määrä rahaa, vaikka ois mitä valuuttaa.

ja ne joilla mahollisesti saattais olla tarpeeks rahaa, ovat joko a)kuolleita (eli siis perikunta)tai kuoleman partaalla olevia b) rumia tai c) muuten vaan ällöttäviä niljakkeita.

onneks ei tartte alentua tommoseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Nyt parisuhteessa eläessäni en rahasta antaisi ellei olisi oikeasti kysymys elämästä ja kuolemasta meidän rahatilanteen kanssa.

Jos olisin sinkku niin sopivalle tyypille voisin antaa aika halvallakin. :D
näin. en menis avioliittoa pilaamaan jos ei olisi aivan pakko

Mimosan äippä
Kyllä kai sitä 100 000 eurosta vois jo raottaakin, riippuis kyl millainen mies olisi, mitä oma siihen sanoisi ja mitenköhän selittelisin tutuille et mistä rahat tuli :D

PahaSilmä
Sillä hinnalla, että se mies rakastaisi minua niin paljon, että tekisi minun vuoksi ihan mitä tahansa. Tai sitten ilmaiseksi, jos minä rakastaisin sitä miestä niin, että tekisin sen vuoksi ihan mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Veit sanat suustani! :)
no äläpäs toveri viitti... piristä nyt pervoa ja kerro hintasi :flower:
No kun itseasiassa kuten säkin tuossa yhdessä ketjussa totesit niin ei kaikilla nuppi kestäisi noita puuhia. Jos meikäläinen menisi rahasta petiin niin tuskin pääsisin sen yli koskaan. Ei siis anna oma moraali periksi ja muhun on aika hyvin istutettu tuo häpeän tuntemus ja siihen sitten päälle vielä se että elää onnellisessa parisuhteessa. Että veikkaisin että semmosia kipurahoja ei olisi kenelläkään tarjottavana, että rahalla meikälaisen matkaansa saisi.

Joku tuossa heitti esimerkin siitä että jos lapsen henki ja elämä olisi rahasta kiinni niin siltikin ennen mä melkein keikkaisin jonkun puulaakin tai keksisin jotain muuta mistä saada "helppoa" rahaa kuin itseäni myisin..

Eli näinkin tylsä vastaus.. :whistle: :D

PahaSilmä
Jonkun rakkaan ihmisen takia voisin moista tehdä, mieheni esimerkiksi. Mutta luulen, että se johtuu siitä, että minussa on jotain rikki. Kun minä jo tiedän, miltä se tuntuu, jos ei itse halua. Ei se miltään tunnu, eniten harmittaa se, että semmoinen sotkee ihmissuhteita ja nakertaa omanarvontuntoa.

Yhteistyössä