mikä on teidän hinta?

siis jos ois villi ja vapaa, ja se ukko ois joku tosi namu/komea/isokaluinen ni saattas vaikka aika halvalla lähtäkki. :D ;)
mut nykyisessä elämän tilanteessa en sit millään!!! hyi yök! :x
kyl tuo oma ukko saa minusta maksaa ihan tarpeeksi! :LOL:
 
BigFatBitch
Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
peikko, olen järkyttynyt vastauksestasi :D
No mut hei, sehän se on parisuhteenkin suola että päivästä toiseen oppii siitä toisesta uusia asioita ja tulee yllätetyksi. Pitää tämän meidänkin "suhteen" pirtsakkana kun ei ihan kaikkea aina arvaa. ;)
olisko mulla mahkuja vietellä sut ilmaseksi? :saint:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja BigFatBitch:
Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
oikia asenne!
Minusta ei. Mutta mä en olekaan voinut - sen jälkeen kun hankin nuo lapseni - ajatella vain itseäni. Mun on äitinä ajateltava ensisijaisesti lapsiani.

 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja BigFatBitch:
Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
oikia asenne!
aivan! jos ite seksi seuraa ettii ni mikä ettei siitä maksua vois ottaa! mut enmä ny mihkää itteeni lähtis myymää joillekki ällötyksille 60v karvanaamoille.... :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja BigFatBitch:
Jos itse etsin seksiseuraa, ja antaisin ilmaiseksi, miksen ottaisi vastaan kunnon korvausta ajasta? sanotaan mukavan tyypin kanssa 1000? käteen sillon tällön? Kyllä kiitos. Sen verran karhulaskuja löytyy kaapista.
oikia asenne!
aivan! jos ite seksi seuraa ettii ni mikä ettei siitä maksua vois ottaa! mut enmä ny mihkää itteeni lähtis myymää joillekki ällötyksille 60v karvanaamoille.... :x
nimenomaan tätä mä oon ajanu tässä takaa... en myisi minäkään kenelle hyvänsä enkä todellakaan mihin hintaan hyvänsä.
täytyy paljastaa että koko ajatus tähän aloitukseen lähti kun eräs miespuolinen ystäväni heitti leikillään et tekisi mitä vain jos saisi multa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
peikko, olen järkyttynyt vastauksestasi :D
No mut hei, sehän se on parisuhteenkin suola että päivästä toiseen oppii siitä toisesta uusia asioita ja tulee yllätetyksi. Pitää tämän meidänkin "suhteen" pirtsakkana kun ei ihan kaikkea aina arvaa. ;)
olisko mulla mahkuja vietellä sut ilmaseksi? :saint:
No sä nyt olet sen verran upee tapaus että tottakait on ja jos et ole huomannut niin olet kyllä jo saanut kieritettyä mut pikkurillisi ympärille. Mutta tää tosiaan nyt koskee vaan sua, muut älkää vaivautuko.. ;) :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
No sä nyt olet sen verran upee tapaus että tottakait on ja jos et ole huomannut niin olet kyllä jo saanut kieritettyä mut pikkurillisi ympärille. Mutta tää tosiaan nyt koskee vaan sua, muut älkää vaivautuko.. ;) :p :D
mitähän unia mä tuun näkeen taas tän johdosta kohta ku painun unille :kieh: :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Emmäkään huoraks alkais mistään rahasta. Exä ihan tosissaan yritti eron jälkeen vongata ensin "vanhojen aikojen kunniaks" ja kun en suostunu niin tarjos sitten rahaa että olisin antanu :eek:
Juu ei kiitos :x
Mulle tarjottiin kauan sitten 40 000 markkaa yhdestä yöstä. En suostunut, vaikka olin sinkku ja oli laskujakin ihan riittämiin (bruttopalkkani oli siihen aikaan noin 5700 markkaa/kk) Helppoa rahaahan se olis ollut, mutta en rahastakaan tee asioita, joilla voi olla vahingollista merkitystä ihmissuhteilleni tulevaisuudessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mitähän unia mä tuun näkeen taas tän johdosta kohta ku painun unille :kieh: :D
No katsotaan josko nähtäisiin samat unet, meitsi meinaan taitaa häipätä nyt! :D
Kauniita ja ennen kaikkea kuumia unia hani! :wave:
no sulla jää tuskin unien näkemiseksi :snotty: mä oon tässä parisängyssäni yksin!
niin ja tosiaan kauniita unia, kullin kuvia :heart:
 
hmm
jos lapseni henki ja terveys olisi vaarassa niin hyvinkin halvalla lähtis, muuten pitäis ainakin kk palkka saada kerrasta, jos sitä pyytäis vaikka 2000? laaki niin eipä tarttis kun 12 kertaa vuodessa kiksautella 15 min ajan niin yltäis tän hetkisiin vuosituloihin :) ja jos haluais elin tasoaan kohottaa niin kaks kertaa kk, jolloin tienais kivasti 48000? vuodessa, eikä tarttis ees maksaa veroja.. *miettii mielessään kuinka rahantuloa ei voi estää* :D
 
Mä olen kyllä kallis tuolle aviomiehellenikin (kuten se on joskus todennut..) :LOL: :LOL: Mutta vieraalle, kuten joku sanoi, pärstästä riippuvainen kenelle antaisin. Ehkäpä sitä joskus rahasta antaisi jos olisi oikein kurjasti elämässä. Onneksi ei ole. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Nelinumeroinen ei riittäisi, mutta 5 numeroisesta ihan varmasti. Jos mukava ukko (naiset ja elukat jätän väliin) niin voisihan siitä itsekin nauttia samalla :whistle:
Kuusinumeroisesta en edes enää miettisi...mutta vain sillä edellytyksellä, etä kyseinen kumppani olisi mieluinen.
Juu ja miehenkin passittaisin kyllä tienaamaan perheen maitorahaa, jos joku tarjoaisi sitä kuusinumeroista...pidättäisin kyllä oikeuden itselläni valita hänen kumppaninsa. :D

...ei vaan oikeesti, kyllä varmaan ottaisi aika koville henkisesti jälkeenpäin, jos olisi itseään myynyt...
 
Tuitsu
Pah, kuusinumeroisesta menisin jo ja Ukkokin varmasti veisi ovelle asti.
Se on vaan seksiä.
Paitsi että nyt ei voisi kun oon aika tanakasti raskaana, se olisi jo aika...
Niin ja Susiruma ei ehdottelija saisi olla.
Ukkokin saisi mennä tosta rahasta, mä voisin vinguttaa visaa sillä aikaa!
 

Yhteistyössä