mikä on tämän hetkinen haaveesi?toteutuuko koskaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
niin, tuossapa se olikin. Eli suurin haaveeni olisi saada talo myytyä vanhalta paikkakunnalta. Sen jälkeen ollaan muutama vuosi vielä "velkavankeudessa", koska talostamme jää velkaa, jota joudumme maksamaan. Mutta sen jälkeen tulevaisuudessa haaveena olisi saada täältä päin oma talo. Muuten asiat ovat vallan mainiosti, mulla on ihana perhe (mies, 2 lasta + koira) ja ollaan terveitä! Siinä on mun mielestä aihetta olla onnellinen ja tyytyväinen elämään. Lisäksi meillä on molemmilla vakituiset työpaikat, vielä kun saatais näiksi velanmaksu vuosiksi löydettyä kiva vuokrakämppä (ei kerrostalosta) niin sitten ei oikeastaan voisi asiat olla mallikkaammin :)
 
Haaveilen siitä, että saataisiin yksi huone lisää, kun nytkin on olohuone täynnä tiekone näyttöjä ym tietokoneisiin liittyvää sälää :kieh:
Lisäksi haaveilen, jos parin vuoden kuluttua saisin jonkinmoista lisäkoulutusta suoritettua..
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
nähdä biologinen isäni
Asuuki kaukana susta? (sori utelut) Mä näin ekaa kertaa mun siskon vuosi sitten , oli ihan hullunkurista mutta ihanaa

:D Vertailtiin peilin edes kuinka paljo meissä on samaa näköö,heh...

Tää nyt kyllä hiukan poikkes asiasta :whistle:

italiassa =) että vähän kaukana.minulla isän silmät,hiukset tummat paksut kiiltävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
nähdä biologinen isäni
Asuuki kaukana susta? (sori utelut) Mä näin ekaa kertaa mun siskon vuosi sitten , oli ihan hullunkurista mutta ihanaa

:D Vertailtiin peilin edes kuinka paljo meissä on samaa näköö,heh...

Tää nyt kyllä hiukan poikkes asiasta :whistle:

italiassa =) että vähän kaukana.minulla isän silmät,hiukset tummat paksut kiiltävät.
Harmi ku niin kaukana

:/
 
minä haaveilen aina seuraavasta matkasta. Todellinen haavematka olisi UusiSeelanti, Japani tai Islanti (puhumattakaan Galapagos saarista ja kilppareista siellä jonne olen luvannut lapset viedä jos voitan ison summan rahaa lotossa!). islanti on noista lähimpänä toteutumisen mahdollisuutta, muut kauempana haaveissa, ehkä joskus eläkepäivinä miehen kanssa kaksistaan....
tuollaisia haaveita koska ne perusasiat on jo järjestyksessä eli ihan sopivankokoinen koti, perhe ja lapsilukukin täynnä jo ja työelämäkin on järjestyksessä.
 
Eniten tällä hetkellä toivon et joku ostais tän meiän talon pois ja päästäis muutamaan isompaan. sit ois toisen haaveen toteutuminen asteen lähempänä eli kun ois tilaa enemmän niin vois ruveta yrittää toista lasta.
 
haaveilen että tulisin joskus terveysintoilijaksi ja urheiluhulluksi. Nyt rakastan herkkuja ja oon laiska..ties miten käy.

Suurin haave on ansaita elantonsa laulamalla.en mä sitä julkisuutta kaipaa vaan että saisin laulaa yleisölle,tienata sillä. ihanaa olis jos itse sanottamaa biisiä laulais festareilla ja ihmiset laulais sun mukana kertis vaikka. tuskin toteutuu,mutta pieni uskon kipinä että jotain laulujuttuja varmaan tulee tulevaisuuteen

muuten mulla on ihana elämä ja oikeastaan kaikki mitä haluan
 

Yhteistyössä