Armeija/sivari-ajan saavat täällä vielä olla, mutta sitten on jenkkikassi pakattu ovenpieleen, eli n.20v, se on :wave:
näinAlkuperäinen kirjoittaja Micosa:En heitä missään iässä,mutta toivon että ymmärtävät lähteä siinä 20-25v viimeistään.
Näillä linjoilla olen minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:En heitä missään iässä,mutta toivon että ymmärtävät lähteä siinä 20-25v viimeistään.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:En heitä missään iässä,mutta toivon että ymmärtävät lähteä siinä 20-25v viimeistään.
Juu, meillä myös.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Ja ovi on aina auki, myöhemminkin, jos paha paikka tulee...
Mä ainakin toivon, että osaan nuo kaksi apinaa kasvattaa niin, että haluavat itsenäistyä, ja muuttaa omilleen. Etteivät halua/uskalla muuta, kuin asua äitin kanssa vielä 30veenä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos eivät 20 v synttäreihin mennessä osoita aikeita lähtemiseen, niin voisin mä hieman avittaa...
Ei heitetä, vaan lapset tietävät jo pienestä pitäen että kotoota lähdetään 18 vuotiaana, osaavat sitten valmistautua siihen. Ja ihan rakastavat, lämpimät välit meillä onAlkuperäinen kirjoittaja Milla:Ai miten ihana ketju. Mut heitettiin pois 17-vuotiaana ja aina se jotenkin muistuu mieleen, että ei haluttu enää...
Että heitelkää vaan kakaranne pihalle sitten kun aika on, hyvä mieli jää kaikille
Ja mä lähdin väkisin...vanhemmat olisivat halunneet pitää pauloissa vielä pitkään mut mä vaan päätin et lähden ja siittä lähin olen pärjänny omillaan. Kotiin oli aina ahdistava mennä ku siellä painostettiin kaikkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Ai miten ihana ketju. Mut heitettiin pois 17-vuotiaana ja aina se jotenkin muistuu mieleen, että ei haluttu enää...
Että heitelkää vaan kakaranne pihalle sitten kun aika on, hyvä mieli jää kaikille
Saa omasta vapaasta tahdostaan läkseä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:ei sellasta ikää tuukkaan et heittäsin kotoota pois.