Mikä on perus-arkimeikkinne?

Mulla kulmiin ja ripsiin vähän väriä, sipaisu poskipunaa ja huulikiilto.
Kulmat on mulle tärkein, eli meikittömänäkin tummennan kulmia.¨
Kerran-pari viikossa annan ihon ja silmien levätä, enkä laita mitään.

...ja hyvin voin kyllä lähteä vaikka kaupungille tai töihin ilmankin meikkiä´, mutta kevyt ehostus piristää monesti mieltä.<br><br>
 
Hiukset yleensä ehdin aamuisin harjata ja laittaa ponnarille :)

Minusta olisi koomista meikata, kun puuhailen päivät lasten kanssa. Ihan kaupungillekin uskallan lähteä lasten kanssa ilman meikkiä, kuvitelkaa ;-)
 
sillon kun jaksan nykyisin niin mustaa kajalia silmän päälle koko matka ja alle puoli väliin ja mustaa ripsaria!

joskus saatan laittaa vaaleeta rajauskynää huuliin kun mulla on niin haaleet rajat normaalisti että kun sellasta "luonnollisen" väristä laittaa niin näyttää vähän paremmalta

yleensä vaan toi eka osa...
ja sitäkin yleensä sillon kun tuntee ittensä harmaaksi hiirulaiseksi tai lähdetään jonnekkin kylään tms.
nyt raskauden loppupuoliskolla en oo joka päivä näin tehny vaikka normaalisti tekisinkin :whistle:
 
Kotioloissa en meikkaa arkisin, mutta ennen ulko-ovesta astumista näin:
Peittelen tummat silmänaluset valokynällä, laitan ripsaria ja vaaleaa luomiväriä. Hieman puuteria päälle, jos tuntuu että naama kiiltelee. Fiiliksestä riippuen huulirasvaa, -kiiltoa tai -punaa.
 
mä taidan sit olla aika turhamainen äiti, mutta en lähde minnekään ilman meikkiä. eli arkimeikki: meikkvoide, valokynä, puuteri, poskipuna, kulmakynä, kajali, eyeliner, ripsiväri, luomiväri, huulikiilto... mutta en ole mitenkään voimakkaasti meikatun näköinen, mulla menee 10-15 min tohon arkimeikkiin. juhlameikkiin meneekin sit vähintään 40 min... :whistle:
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:56 RiikkaTii kirjoitti:
Hiukset yleensä ehdin aamuisin harjata ja laittaa ponnarille :)

Minusta olisi koomista meikata, kun puuhailen päivät lasten kanssa. Ihan kaupungillekin uskallan lähteä lasten kanssa ilman meikkiä, kuvitelkaa ;-)
Samoin, ja ihan juhliinkiin voin lähtee ilman meikkiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:04 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:56 RiikkaTii kirjoitti:
Hiukset yleensä ehdin aamuisin harjata ja laittaa ponnarille :)

Minusta olisi koomista meikata, kun puuhailen päivät lasten kanssa. Ihan kaupungillekin uskallan lähteä lasten kanssa ilman meikkiä, kuvitelkaa ;-)
Samoin, ja ihan juhliinkiin voin lähtee ilman meikkiä.
Mä liityn kans tähän ketjuun. Kosmetiikkafirmat menis konkurssiin hyvin äkkiä jos ne olis mun meikkamisen varas...ripsivärikin oli kuivunu purkkiin! :LOL:
 
TwistedSister
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:10 Huopatossu kirjoitti:
Meikkivoide,aurinkopuuteri,ripsiväri,huulikiilto ja toisinaan kevyet rajaukset.
Kuulun niihin jotka meikkaavat jopa hiekkalaatikolle mentäesä
Niinpä on kiva olla huolitellun näköinen.Minulla ei ole täydellistä ihoa joten meikkivode peittää sopivasti.Meikin laittamiseen ei mene paljon aikaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:13 TwistedSister kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:10 Huopatossu kirjoitti:
Meikkivoide,aurinkopuuteri,ripsiväri,huulikiilto ja toisinaan kevyet rajaukset.
Kuulun niihin jotka meikkaavat jopa hiekkalaatikolle mentäesä
Niinpä on kiva olla huolitellun näköinen.Minulla ei ole täydellistä ihoa joten meikkivode peittää sopivasti.Meikin laittamiseen ei mene paljon aikaa.
Veit sanat suustani :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:13 TwistedSister kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:10 Huopatossu kirjoitti:
Meikkivoide,aurinkopuuteri,ripsiväri,huulikiilto ja toisinaan kevyet rajaukset.
Kuulun niihin jotka meikkaavat jopa hiekkalaatikolle mentäesä
Niinpä on kiva olla huolitellun näköinen.Minulla ei ole täydellistä ihoa joten meikkivode peittää sopivasti.Meikin laittamiseen ei mene paljon aikaa.
Sama juttu.
Tosin mulla ihan ok perusiho, joka on tullut jopa sileämmäksi ja paremaksi kun jätin meikkivoiteen ja puuterin pois.
EN tykkää olla meikatun näköinen ollenkaan, siksi vain kevyttä ehostusta.
 

Yhteistyössä