Mikä on perus-arkimeikkinne?

Yleensä ei mitään muuta kuin hiusten harjaus ja ponnari mut nyt tällä hetkellä on kestovärjäys kulmissa ja ripsissä. Joskus sitten innostun enemmänkin meikkailemaan.. Yleensä kun lähden johonkin niin meikkaan mutten kotona isommin.. Mulla on ripset niin värittömät et toi kestovärjäys ihan kiva juttu ja varmaankin alan sen toistamaan aina silloin tällöin =)
 
Hei te, jotka laitatte aina värivoidetta ja puuteria! Mun lapset ainakin suukottaa mua poskelle pitkin päivää ja minä suukottelen lapsia ja muutenkin peuhataan. En tosiaan tahdo ,että meikkiä joutuisi lasten suuhun, sehän nyt vähintään maistuu pahalta ellei ole myrkyllistä.
Ja jos pistää sohvalle pitkäkseen, niin tyyny on pakkelissa...

KÖ?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:25 juuei kirjoitti:
Hei te, jotka laitatte aina värivoidetta ja puuteria! Mun lapset ainakin suukottaa mua poskelle pitkin päivää ja minä suukottelen lapsia ja muutenkin peuhataan. En tosiaan tahdo ,että meikkiä joutuisi lasten suuhun, sehän nyt vähintään maistuu pahalta ellei ole myrkyllistä.
Ja jos pistää sohvalle pitkäkseen, niin tuunu on pakkelissa...

KÖ?
Ei meillä tyynyt tai muut oo pakkelissa kait se riippuu tuotteesta en tierä
 
Meikkivoide ja puuteri tai nyttemmin äitiyden myötä meikkipuuteri, aurinkopuuteri ja ripsiväri. Usein tulee laitettua myös rajaukset ja luomiväri. Kulmissa kestoväri.
Enkä lähde edes kauppaan ilman pientä ehtostusta ;)
 
aina pohjustus, eli meikkivoide, peiteväri silmänalusille, valoväriä ja valokynää, poskipuna tai aurinkopuuteri. huulikiilto ja ripsari. luomiväriä ja rajauksia joskus enempi joskus vähempi, riippuu kuinka paljon on aikaa ja intoa tehä. aina meikkaan, työn puolesta täytyykin olla jotain naamassa.
 
kuupää
Koulupäivinä peitepuikkoa, meikkipuuteri tai meikkivoide+puuteri tai pelkkä puuteri, hiukan kulmakynää, ripsiväri. Jos oon laittanu meikkivoidetta ni laitan poskipunaa.

Sillon ku ei ole menoja mihinkään, en meikkaa ollenkaan. Kauppaan yleensä peitän vaan nuo silmänaluset ja vedän puuteria nassuun.
 
Töihin perussetti: tummat silmänaluset peittoon, silmien rajaus, ripsiväri ja yleensä luomivärikin. Kulmat on kestovärjätty ja muotoiltu.

Mun mielestäni pesullakäynti ja hiusten harjaus EI ole meikkamista, vaan kuuluu ihan perushygieniaan.

Kotona ollessa meikkaan jaksamisen mukaan. Juhliin sitten laitan vähän huolellisemmin meikkivoiteet, aurinkopuuterit tms.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:25 juuei kirjoitti:
Hei te, jotka laitatte aina värivoidetta ja puuteria! Mun lapset ainakin suukottaa mua poskelle pitkin päivää ja minä suukottelen lapsia ja muutenkin peuhataan. En tosiaan tahdo ,että meikkiä joutuisi lasten suuhun, sehän nyt vähintään maistuu pahalta ellei ole myrkyllistä.
Ja jos pistää sohvalle pitkäkseen, niin tyyny on pakkelissa...

KÖ?
Niitä on sellaisiakin meikkejä jotkä pysyy niin tehokkaasti naamassa että ne pitää suunnilleen dynamiitilla poistaa naamasta :LOL:
Eli ei ne tartu mihinkään.

Aika harvoin mä meikkaan, lähinnä silloin kun mulla on huono päivä ja ruma olo
:whistle:
 
Ihan perus arkipäivä, en meikkaa ollenkaan.
jos lähden asioille laitan ripsiväriä ja joskus rajaan silmät
sitten jos lähden esim ulos laitan ripsiväriä, rajaan silmät luomiväriä, meikkivoidetta ja puuteria-> en kylläkään aina..

Minulle tärkein asia meikkauksessa on silmät, kun luojalta on saanut isot silmät niin miksi niitä ei sitten korostaisi, yleensä ihmiset huomaavat ensimmäisenä "kauniit silmäni" niin kun he tapaavat sanoa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:56 RiikkaTii kirjoitti:
Hiukset yleensä ehdin aamuisin harjata ja laittaa ponnarille :)

Minusta olisi koomista meikata, kun puuhailen päivät lasten kanssa. Ihan kaupungillekin uskallan lähteä lasten kanssa ilman meikkiä, kuvitelkaa ;-)
Eräs ystäväni meikkaa ihan kamalasti. Menin tapaamaan häntä kun hän olisi saanut vauvan. Suoraan sanottuna järkytyin, siellä tyttö istui täydessä iltameikissä irc-gallerian sivuilla. En edes tiedä mitä kaikkea se oli naamaansa pistänyt oli meikkivoidetta, ja puuteria ja kimalletta ja jotain varjostus värejä.. kaunis oli kun mikä, mutta miksi kotona ei ollut ketään muuta ku vauva ja tää mun kaveri?!! Kireissä Farkuissa ja tissipaidassa siemaili kahvia kun olisi bileisiin ollut lähdössä..

No okei tytöllä ei ollu ikää ku alta 20v..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:12 äiti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:56 RiikkaTii kirjoitti:
Hiukset yleensä ehdin aamuisin harjata ja laittaa ponnarille :)

Minusta olisi koomista meikata, kun puuhailen päivät lasten kanssa. Ihan kaupungillekin uskallan lähteä lasten kanssa ilman meikkiä, kuvitelkaa ;-)
Eräs ystäväni meikkaa ihan kamalasti. Menin tapaamaan häntä kun hän olisi saanut vauvan. Suoraan sanottuna järkytyin, siellä tyttö istui täydessä iltameikissä irc-gallerian sivuilla. En edes tiedä mitä kaikkea se oli naamaansa pistänyt oli meikkivoidetta, ja puuteria ja kimalletta ja jotain varjostus värejä.. kaunis oli kun mikä, mutta miksi kotona ei ollut ketään muuta ku vauva ja tää mun kaveri?!! Kireissä Farkuissa ja tissipaidassa siemaili kahvia kun olisi bileisiin ollut lähdössä..

No okei tytöllä ei ollu ikää ku alta 20v..
No jos joku haluaa laittaa itsensä? Ehkä se vaan pitää omasta peilikuvastaan enemmän niin.
 

Yhteistyössä