Mikä on perus-arkimeikkinne?

Meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, kulmat (ellei oo värjätty), vaaleaa helmiäistä luomiin ja ripsiväri! Kotona ollessa en yleesä meikkaa, mut harvoin sitä on vain kotosalla..
Kesäsin ei sitte tarvii ku ripsiväriä kun on päivettyny..
Huulipunaa en käytä ikinä! Juhliin kiiltoa, muuten sitte vaan huulirasvaa..
 
minulla
Töihin: meikinalusvoide, meikkivoide, valoväri, peiteväri, puuteri, poskipuna, huulipuna, huulikiilto, luomiväri 2-3 sävyä, rajaus, ripsiväri.

Kotona: en mittää

Roskiksille: peiteväri meikkivoide puuteri, ripsari, kiilto.

Kauppaan: meikkivoide, peiteväri, puuteri, huulikiilto, rajaus, ripsiväri.

Aikaa työmeikin tekoon menee 5-10 min.
Juhlameikki n.30 min.

Eikä meillä ole tyynyt pakkelissa eikä lapsetkaan ole myrkyttyneet vaikka ovat äitiä pusineet.
(Hengissä ovat ja näyttävät ihan terveiltä päällisin puolin. Henkisistä traumoista en tiedä vielä , mutta eipä ole tainneet pakkelit heitä häiritä kun ihan itse ovat pusimaan tunkeneet.)

 
Peiteväriä kasvoissa olevan syntymämerkkini päälle -> sävytetty päivävoide -> puuteri -> poskipuna -> ripsien taivutus -> musta ripsiväri -> kulmat ojennukseen värin ja kulmageelin avulla -> huulikiiltoa tai huulirasvaa. Valmis. :)
 
minulla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:03 minä kirjoitti:
Roskiksille: peiteväri meikkivoide puuteri, ripsari, kiilto.


:LOL: :LOL: :LOL: :whistle: :LOL:
njoo.. Noh enpä viitsi tallustella roskieni kanssa meikittömänä 100 ja yhden pällistelevän mamman ohi.

Roskismeikki pätee myös jumppaan, salille lenkille, kioskille.

Toki en roskista joka kerta meikillä kunnioita esim. jos en todellakaan mene muualle kuin sinne roskikselle tai jos piha ei ole täynnä mammoja tai jos on tarpeeksi pimeää.
 
meikkivoidetta koko naamaan tai peitevoidetta vain peitettäviin kohtiin kiireessä. ripsari ja ripsien taivutus, poskipuna, huulikiilto tai kiiltopuna, musta rajaus tai vaalea+tumma luomiväri.. jos aikaa ni molemmat. kulmia en ehosta kun ovat parhaimmillaan luonnollisen värisenä ruskeat... juhlaan vaan lisään väriä kulmiin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:03 vieras kirjoitti:
mä taidan sit olla aika turhamainen äiti, mutta en lähde minnekään ilman meikkiä. eli arkimeikki: meikkvoide, valokynä, puuteri, poskipuna, kulmakynä, kajali, eyeliner, ripsiväri, luomiväri, huulikiilto...

Ööööö... tota mulle ei edes tule enää mieleen mitään muita meikkejä, joita tuohon voisi lisätä... Jos mä laittaisin tuon määrän edes pikkujouluihin, tuntisin oloni sirkuspelleksi. Naamiaisiin voisin mennä tuossa pytingissä.

Siis mielenkiintoista olisi nähdä se sinun juhlameikkisi :whistle:

Mutta tosiaan oma arkimeikkini on ripsiväri, kevyt kulmakynä, aurinkopuuteri ja huulirasva. Ja juhlameikkini on ripsiväri, kevyt kulmakynä, aurinkopuuteri ja huulirasva :LOL:

Meikkivoidetta en voisi kuvitellakaan ajavani naamariini missään tilanteessa. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:10 minulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:03 minä kirjoitti:
Roskiksille: peiteväri meikkivoide puuteri, ripsari, kiilto.


:LOL: :LOL: :LOL: :whistle: :LOL:
njoo.. Noh enpä viitsi tallustella roskieni kanssa meikittömänä 100 ja yhden pällistelevän mamman ohi.
Roskismeikki pätee myös jumppaan, salille lenkille, kioskille.

Toki en roskista joka kerta meikillä kunnioita esim. jos en todellakaan mene muualle kuin sinne roskikselle tai jos piha ei ole täynnä mammoja tai jos on tarpeeksi pimeää.
Eli et kehtaa näyttää naamaas ilman pakkelia :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:37 Tarmoerkale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:03 vieras kirjoitti:
mä taidan sit olla aika turhamainen äiti, mutta en lähde minnekään ilman meikkiä. eli arkimeikki: meikkvoide, valokynä, puuteri, poskipuna, kulmakynä, kajali, eyeliner, ripsiväri, luomiväri, huulikiilto...

Ööööö... tota mulle ei edes tule enää mieleen mitään muita meikkejä, joita tuohon voisi lisätä... Jos mä laittaisin tuon määrän edes pikkujouluihin, tuntisin oloni sirkuspelleksi. Naamiaisiin voisin mennä tuossa pytingissä.

Siis mielenkiintoista olisi nähdä se sinun juhlameikkisi :whistle:

Mutta tosiaan oma arkimeikkini on ripsiväri, kevyt kulmakynä, aurinkopuuteri ja huulirasva. Ja juhlameikkini on ripsiväri, kevyt kulmakynä, aurinkopuuteri ja huulirasva :LOL:

Meikkivoidetta en voisi kuvitellakaan ajavani naamariini missään tilanteessa. :kieh:
Naamaan muuten voi laittaa hirveän määrän meikkiä ilman että näyttää meikatulta, ja toisinpäin, pelkällä ripsarillakin saa itsensä paklatun näköiseksi jos sitä ei osaa käyttää :whistle:
 

Yhteistyössä