Mikä on pahinta mitä sinulle on sanottu koskaan?

• Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
xx
Mun äitini sanomiset, on sanonut mua lihavaksi. On kytännyt syömisiäni niin, että musta tuli syömishäiriöinen. Itse se on syömishäiriöinen myös.. Joka kerta kun näen sen, se puhuu miten ei halua syödä mitään, hyi miten ruoka on pahaa. Yök, yök. Silti syö ja ahmii valtavat määrät karkkeja, makeita, oikea ruoka vaan oi yök.

huh
"niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..
Ootko saman ukon kanssa vielä :eek:? Otan osaa, todella, jos olet.

Haukuttu (laiva ) häämatkalla tosi isoksi läskiksi ja en kelpaa kelleen :'(
Olin 6kk raskaana ja nämä haukkujat oli hurreja jotka ensin jutteli niitä näitä ja testasi osanko kieltä,
en reagoinut joten halusivat haukkua minua suoraan,virheen teki :kieh:
'jollakin' oli sitten hiukan korkoa kengissään ja jäin jopa 'väärässä' kerroksessa pois jotta ihan vaan "vahingossa" astuin näiden varpaille,
pyytelin toki anteeksi :LOL:
jotenkin huono englanti :LOL: :LOL:
Sain haistattelujani perään,
jolloin sanoin Ruottiksi sitä saa mitä tilaa :D
Ei näkynyt niitä hurreja enään minun edessäni.

ap
Miten pääsette yli moisesta? Minulle sanoi ilkeästi henkilö, joka on jutellut kanssani ehkä 3 kertaa. Silti tuntuu pahalta. Vaikka sanoja ei siis käytännössä tunne minua.

maho yh
Ethän sä mikään loistoäiti oo, et jaksa hoitaa edes yhtä lastas kunnolla.
Ihan oikein ettet saakaan enää lapsia. Oot niin katkera ja siks tollanen maho.

Kummisetä (kenen kans en oo edes mitenkään läheinen, jossain sukujuhlissa vuosia sitten näin) katsoi lastani ja sitten mua: -Ymmärrätkö minkä virheen oot tehny.. (??) en vieläkään oo varma tarkottiko sitä mitä luulen..

xx
Koulukiusaaja sanoi ala-asteella, että olet niin saatanan ruma, että sun pitäis kuolla. Kiva "tyttö", edelleen v-maisen oloinen aikuinen jonka nähdessä niskakarvat nousee pystyyn.

Mun nykyinen haukkui mua edellisellä kierroksella älykääpiöksi, hulluksi, tyhmäksi ämmäksi, huonoksi äidiksi, vitun idiootiksi, vääräksi valinnaksi, laiskaksi lehmäksi jne. Toisinaan jopa otti puhelimen ja kertoi näitä juttuja omille sukulaisilleen :whistle:

Niin ja raskaana ollessa uhkaili, että jos en toimi tietyssä asiassa kuten hän halusi, hän jättää lapsen isättömäksi ja suvuttomaksi omalta puoleltaan.

Synnytyksen jälkeisenä päivänä ilmoitti kun vauva makasi teholla, että hän syyttää mua kaikesta mitä sikiölle olen mahdollisesti raskausaikana tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mun nykyinen haukkui mua edellisellä kierroksella älykääpiöksi, hulluksi, tyhmäksi ämmäksi, huonoksi äidiksi, vitun idiootiksi, vääräksi valinnaksi, laiskaksi lehmäksi jne. Toisinaan jopa otti puhelimen ja kertoi näitä juttuja omille sukulaisilleen :whistle:

Niin ja raskaana ollessa uhkaili, että jos en toimi tietyssä asiassa kuten hän halusi, hän jättää lapsen isättömäksi ja suvuttomaksi omalta puoleltaan.

Synnytyksen jälkeisenä päivänä ilmoitti kun vauva makasi teholla, että hän syyttää mua kaikesta mitä sikiölle olen mahdollisesti raskausaikana tehnyt.
siis sun nykyinen?? ei ex? :eek: :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:

siis sun nykyinen?? ei ex? :eek: :eek:
Oltiin välillä vuosi erossa ja nyt ollaan oltu pian vuosi taas yhdessä. Toki tuosta on mies paljon muuttunut, vaikka ei tämä elo nytkään mitään ruusuilla tanssimista ole. Olen sitkeä ydinperheen kannattaja :ashamed:

Oltiin välillä vuosi erossa ja nyt ollaan oltu pian vuosi taas yhdessä. Toki tuosta on mies paljon muuttunut, vaikka ei tämä elo nytkään mitään ruusuilla tanssimista ole. Olen sitkeä ydinperheen kannattaja :ashamed:
kunhan et ole sitkeä lastesi kustannuksella, tai itsesi. onko miehesi pyytänyt anteeksi kommenttejaan? osoittaako hän katuvansa? entä jos nyt tulisit raskaaksi ja saisit keskenmenon? syyttäisikö hän sinua lapsensa taposta?

Yritin ymmärtää
Minulle sanotiin myös lapseni kuoltua paljonkin loukkaavia asioita. Yritin ajatella että he eivät tiedä mitä sanoa joten siksi sanoivat noin.

"No että olleet kuitenkaan ehtineet kiintyä lapseenne kunnolla kun ei ollut kotona ollenkaan!" (lapsi kuoli 6kk iässä)
"Olette vielä nuoria ja saatta uusia lapsia"
Teki mieli kysyä että onko joku näistä lapsista tämä samainen menetetty.

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
kunhan et ole sitkeä lastesi kustannuksella, tai itsesi. onko miehesi pyytänyt anteeksi kommenttejaan? osoittaako hän katuvansa? entä jos nyt tulisit raskaaksi ja saisit keskenmenon? syyttäisikö hän sinua lapsensa taposta?
Olen paljon pohtinut tätä suhdetta ja sen tulevaisuutta. Nyt tuntuu toisinaan, että joudun antamaan enemmän kuin haluaisin.

Mies on ollut jälkeen katuvainen ja pyytänyt anteeksi, mutta eihän tuollaista ikinä unohda. Usein riidan tullen miettii, että taasko ollaan palaamassa tuohon vanhaan huuda ja kyykytä-malliin. Mies on muuttunut paljon, mutta pystyykö hän muuttumaan niin paljon, että olisin onnellinen hänestä, en tiedä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yritin ymmärtää:
Minulle sanotiin myös lapseni kuoltua paljonkin loukkaavia asioita. Yritin ajatella että he eivät tiedä mitä sanoa joten siksi sanoivat noin.

"No että olleet kuitenkaan ehtineet kiintyä lapseenne kunnolla kun ei ollut kotona ollenkaan!" (lapsi kuoli 6kk iässä)
Mitä sinulle olisi pitänyt sanoa?

yritin ymmärtää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei mitään. Sekin lohdutti enemmän kun ihmiset sanoivat suoraan etteivät osaa sanoa mitään. Nuo tuntuivat sillä hetkellä tosi pahalta kun olin saanut esikoisen ja uskonut että saat hänet kotiinkin. Toisin kävi.

margelle kys
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
"Anna niiden ottaa se pois sieltä" (vakavasti sairas vauva masussa)
"Sä sinne mullan alle kuuluisit!" (saman vauvan hautajaispäivänä )
tuli mieleen ettei toi jälkimmäinen vaan ollu niitä ihanaisen Emilynin sulle laukomia? :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yritin ymmärtää:

Ei mitään. Sekin lohdutti enemmän kun ihmiset sanoivat suoraan etteivät osaa sanoa mitään. Nuo tuntuivat sillä hetkellä tosi pahalta kun olin saanut esikoisen ja uskonut että saat hänet kotiinkin. Toisin kävi.
No olisit sit sanonut et sulle ei saa sanoa mitään.

Yritin ymmärtää
Alkuperäinen kirjoittaja yritin ymmärtää:

No olisit sit sanonut et sulle ei saa sanoa mitään.
Onko sinulla koskaan kuollut lasta?
Ei siinä paljoa jaksa miettiä omia sanomisiaan ja sitä mikä tuntuis hyvältä ja oikealta ko mikään ei tunnu siltään. Vieläkään. Ei sitä lasta saa koskaan takaisin. Eikä ole mitään maailman helpointa elämää tuo sairaalaelämä. Anteeksi että vastasin kysymykseen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
tuo ihan normaali ja hoikka särki omaan korvaan..se että ihmisellä on ylipainoa ei tee siitä epänormaalia. Korjaan ja pyydän anteeksi! :heart:
minä käsitin lauseen niin että siinä tarkoitettiin normaalipainoinen ja hoikka :) ei siis mitenkään normaali/epänormaali -vertausta

Yhteistyössä